@ Eerainuh
Ik denk dat je met je opmerking de plank misslaat. Zoals je kan zien in de quote van Jeroen, wordt er over een forum gesproken die dezelfde opzet en opstelling als Xpdite. Hij vraagt ook duidelijk om hulp, omdat hij het niet alleen af kan. (Betrokken text in Rood weegegeven)
[quote author=Jean76 link=topic=3261.msg37959#msg37959 date=1132917761]
Ik ben naast Australie ook helemaal gek van Nieuw-Zeeland!!! Nou vind ik het wel jammer dat er eigenlijk helemaal geen forum te vinden is over Nieuw-Zeeland, zoals hier van XPdite over Australie. Je hebt wel www.nieuwzeelandforum.nl en www.nieuwzeelandplein.nl/forum.asp , maar deze zijn toch weer heel anders als XPdite. Ik zou het echt geweldig vinden als er een forum (zoals XPdite) zou komen over Nieuw-Zeeland . Desnoods zou ik wel iets willen opzetten. Maar dat kan ik helaas niet alleen. Heeft iemand tips, suggesties, adviezen, whatever?!!!!! Ben heel erg benieuwd naar reacties!!!
[/quote]
Ik ben zelf ook gaan googlen maar heb niet één forum gevonden die op dezelfde leest geschoeid was als Xpdite.
Dat was ook de doelstelling van de hulpvraag van Jeroen.
Irene, ik hoop dat de bovenstaande iets uit gelegd heeft tov de topic.
Zo zie je maar, we hebben wel veel onderzoek (research) gedaan, alleen héél veel achter de schermen. Veel e-mails em PMmetjes verstuurd, veel info terug van Lost, enz.
Ik sta in dit geval achter Jeroen, en zijn idee om dit op te starten en blijf het een goed initiatief vinden.
Zelf heb ik een aantal jaren in NZ gewoond en gewerkt. Ik houd van NZ, maar mijn voorkeur gaat toch naar Oz. Maar om NZ een beetje te promoten (voor bv een vakantie daar) kan geen kwaad.
Rene