Emulate
Well-Known Member
Hierin staan de eisen waaraan een emigratiebureau moet voldoen in Australia. Let op, dit geldt voor zowel Australische als Nederlandse agenten! Check dus even de MARA-registratie van het bureau waar je mee in zee wil.
En dit is een oud draadje over de ervaringen met bureaus door onze leden. Niet meer up-to-date, sommige bureaus bestaan niet meer, andere nog wel, het is nog altijd informatief.
Office of the Migration Agents Registration Authority
Office of the Migration Agents Registration Authority homepage
www.mara.gov.au
En dit is een oud draadje over de ervaringen met bureaus door onze leden. Niet meer up-to-date, sommige bureaus bestaan niet meer, andere nog wel, het is nog altijd informatief.
Discussie migration bureaus
Hoi allemaal, Zaterdag zijn we naar de emigratiebeurs geweest. Veel vragen beantwoord gekregen maar ook met veel vragen naar huis. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het aanbod van standhouders voor Australië erg weinig Vond. mijn vriend begint eindelijk met afstuderen dus hopelijk is hij ovdr...
xpdite.net
Enquete/overzicht migrationbureau's
Naar een idee van Mariken http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=188&sid=7d006f57e80489214afa766263bf4703 Enquete/overzicht migrationbureau's Dit is een soort enquete voor de mensen die al bezig zijn met de visumaanvraag, of het visum al hebben. Graag kort antwoorden, en hier niet gaan...
xpdite.net
Last edited: