Emulate
Well-Known Member
Zo hier was ik weer even, we zijn nu dan toch aangekomen bij een toch wel spannende periode. We gaan de stukken voor TRA bijna versturen. Is er iemand bekend met de verwerking ervan bij TRA? Duurt dit standaard de 120 dagen die ze aangeven? We hopen stiekem dat dit vaak korter is
Ook lees ik dat de periode die hierna komen, Expression of intrest (EOI) en Invatation to Apply (ITA), niet bepaald een gedetaileerde tijdspanne geven, 6 weken tot 9 maanden of langer. Als ik ITA heb ontvangen duurt het ook nog eens 3-12 maanden of langer. Vooral dat of langer vind ik altijd wat minder
Nou weet ik dat hier op het forum veel info te lezen is maar ik heb me nog niet ingelezen in het forum bij andere verhalen.
Ik lees een hoop over Australie en het wel bekende virus. Wat is de actuele status in Australie met betrekking tot migratie? July start het nieuwe jaar worden er al dingen bekend gemaakt over toelatingen of uitstellen?
Benieuwd naar ervaringen
Coronavirus (COVID-19) advice for international travellers
Biosecurity measures and travel restrictions are in place to help prevent the spread of COVID-19. Read about what measures are in place when travelling in or out of Australia.
www.health.gov.au