Nogmaals even voorstellen.

Wat je zegt, gelijk hebben ze inderdaad, als je betaald kan worden voor 1 schroefje indraaien ipv 4.... Waarom zou je dan al die moeite doen.
Ik zeg niet dat het de juiste attitude is hoor. Ik ben zelf gewoon zo: Als het je taak is, is het je verantwoordelijkheid.
Ownership van een taak en accountability is vrij normaal in NL (in mijn herinnering) Maar dat valt hier niet altijd mee.

Momenteel zijn er weer allerlei 'civil works' aan de gang op onze property. We hebben daar zeker een valse start gehad met 1 mannetje. Die heb ik van de klus gehaald. Nu is er een andere bezig. Die is heeeeeel relaxed/no worries in sommige zaken, maar reageert snel in andere. Ik hoop dat ik hem goed ingeschat heb. So far so good.
En dat is eigenlijk wat ik hoop/verwacht in Australia. Niet het mega gestresste van NW Europa. Maar graag wel ownership, quality en accountability.
Het is er echt, we hebben 2 grote klussen gehad hier. Eén was paar weken lang excavation/groundworks. Tienduizenden dollars en liep perfect. En de andere was nieuw deck/verbouwing enz. Nog veel duurder, maar ging ook perfect. Het bestaat dus wel! Nu dat zien te vinden in jouw werkveld @Rolls !

Back