Occupational Trainee Visa. Help!

[quote author=Denny link=topic=10294.msg144922#msg144922 date=1249942113]
Klinkt misschien heel stom maar zelf ik zou het heel spannend vinden om voor het eerst een Australiër aan de lijn te krijgen. :p

Leuk dat in ieder geval alles op zijn pootjes terecht komt. Houd je die WHV nog in je broekzak.
[/quote]

Hmm ja ik dacht er eigenlijk pas daarna aan. Ik had het idee dat het duitsers waren die engels konden, maar toen ik aan de tel zat met die man hoorde ik duidelijk zijn australische accent. Daarna dacht ik eigenlijk pas van ooh ja, op de australische ambassade werken natuurlijk australiers.
Misschien was het wel dezelfde jongen die ik op de emigratie beurs gesproken heb  :grin: Zou zo maar kunnen.

En die WHV houdt ik inderdaad lekker in mijn zak! (tenminste, als dit visum goedgekeurd wordt)
 
[quote author=Gwen link=topic=10294.msg144923#msg144923 date=1249942389]
En die WHV houdt ik inderdaad lekker in mijn zak! (tenminste, als dit visum goedgekeurd wordt)
[/quote]

zal vast wel goed komen!!! Geeft je weer wat vrijheid/mogelijkheden als je toch besluit definitief naar oz te verhuizen.
 
[quote author=alieNL link=topic=10294.msg144972#msg144972 date=1250035207]
[quote author=Gwen link=topic=10294.msg144923#msg144923 date=1249942389]
En die WHV houdt ik inderdaad lekker in mijn zak! (tenminste, als dit visum goedgekeurd wordt)
[/quote]

zal vast wel goed komen!!! Geeft je weer wat vrijheid/mogelijkheden als je toch besluit definitief naar oz te verhuizen.
[/quote]

Precies! En dat was de bedoeling.

Ik heb nu volgens mij alle documenten en bijlages bij elkaar gesprokkelt. Vanavond na mijn werk nog even alles kopiëren voor mezelf, en dan kan het donderdag op de post naar ons buurtlandje Duitsland. Ze zullen het dan denk ik dinsdag/woensdag ontvangen, en dan ben ik heeeeel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets hoor.

Weten jullie dat? Of je iig wel gewoon een berichtje krijgt als ze je aanvraag binnen hebben gehad?
 
Back
Top