Online application

Mijn paspoortnummer bevat dan weer 5 letters en 4 cijfers... Geen problemen mee gehad. Maar inderdaad, misschien in een eerder stadium een schrijffoutje?
 
Hallo,

Ik ben net aan het nalezen over de online application. Is het dan zo dat je geen enkel formulier meer hoeft in te sturen? Gewoon alles scannen?

Groetjes,
T
 
leuk, dan hebben we maar één dingetje te vertalen en voor de rest kunnen alle officiele documenten ingescand worden.
 
Hoi allen,

Ik heb net m'n skill assessment opgestuurd, en volgende week heb ik mijn IELTS test.
Als ik deze beide uitslagen binnen heb, kan ik dan alvast mijn visum (sub 175) online aanvragen en dan later nog de IELTS uitslag van mijn vrouw invullen? Of moet dat meteen bij de aanvraag?
Oftewel, kan je later nog iets toevoegen of wijzigen?

Ik lees hier dat je na opsturen een TRN nummer krijgt en daarmee iig je documenten kan toevoegen, dus hopelijk dit ook.
 
Rens,

Dat klopt. Als je de online applicatie invuld, dan kan je voor je vrouw eerst ¨No¨ invullen. Later kun je dan alsnog een scan van de IELTS uitslag bijvoegen. Ik heb het ook op die manier gedaan.

Groet,
Rene
 
Hee hallo weer... :lol:

Ik heb weer een vraagje mbt electronisch visa aanvragen. Ik heb zojuist de aanvraag ingediend via het internet. Maar ik verwachte een beeldscherm met:

aplication send ....of zoiets maar er veranderde niets op mijn beeldscherm. :?

Is dit correct of moet ik toch nog eens klikken op "send aplication" ? Maar dan betaal ik misschien twee keer voor de aanvraag, zoals er ook staat vermeld in het engels. Dat wil ik liever niet.... :shock:

Wie kan mijn vragen beantwoorden? Of heeft er ervaring mee?

Ik weet dat ik een afschrift krijg van mijn credig card maarja.....ik wil liever vlugger wat meer zekerheid....


Thanks again!!!  :up:

Ik ga nu maar slapen want mijn ogen rollen er bijna uit...... :grin:

Doei!
 
Rol ,

Na je betaling krijg je een nieuw scherm met daarop de mogelijkheid om alles meteen te uploaden. Ook staat op deze pagina je TRN nummer.
Op deze pagina moet je ook meteen je electronische EH forms voor medicals downloaden.
Op dezelfde pagina ( dit alles is 1 pagina ) heb je een knop "Finalize Application" waarna hij verstuurd is.
 
Hi Rol,

heb je ook geen email ontvangen met je TRN nummer?
ziet er ongeveer zo uit:

THIS IS A SYSTEM GENERATED E-MAIL EXCEPT WHERE THIS MESSAGE HAS BEEN SENT IN ERROR, PLEASE DO NOT RESPOND TO THE E-MAIL ADDRESS SPECIFIED ABOVE.

PRIMARY APPLICANT: xxx
DATE OF BIRTH: xxx
TRANSACTION RECORD NUMBER: xxx
TRIM FILE REFERENCE:
PERMISSION REQUEST ID: xxx
LODGEMENT DATE: 06 August 2008
 
Super antwoorden! :up:

Geen van alles wat jullie hebben beschreven heb ik gezien of ontvangen....

Ik kan er dus vanuit gaan dat ik dus niet heb betaald en dus ook nog niet de application verstuurd heb?! :|

Wel een beetje vreeemd.....

Dus je krijgt meteen nadat je op de knop van "submit application " meteen een ander scherm met de daarop al eerder beschreven tekst?


En als ik inlog op de site van Dima dan krijg ik gewoon weer het beginscherm van de online application.

Het lijkt me dus zeer sterk dat ik nog niet heb betaald....er is ook nog niks van mijn credit card rekening afgeschreven.... of duurt dat wat langer...

Hmmmm.....Ik wacht nog even op jullie reactie's anders "submit" ik nog een keer....

Mijn dank is groot!  :up:
 
Nog een vraagje....

ontvang je de email  met je TRN nummer meteen na je betaling of zit daar nog een dag ofzo tussen?

Thanks!  :up:

Rol
 
uh.. nee TRN nummer ontvang je meteen

klotuh man. FF rustig kijken of je alles ok hebt ingevuld en dan nog maar 's proberen
Meerdere keren betalen met je Credit card zal wel los lopen, en anders vraag je ze 't terug te storten

als je er echt niet uitkomt een mail sturen naar de DIMI (maar verwacht niet direct antwoord!)

't is zweten die aanvraag, ik weet 't pffff
je zou bijna een agent nemen (serieus!)
 
:up:

Hee hallo....!!! Ik ben weer opgelucht en errug blij! Want het is me gelukt om de online applicatie door te duwen! :grin:

Door een instelling van mijn linkermuisknop lukte de eerste poging niet maaaaaaar..... zondagmorgen toch nog eens alles bekeken en opnieuw geprobeerd....

Met succes.... ik kreeg de volgende pagina en de verwachte mail van DIMA.....

Dus nu alles gaan uploaden en wachten......zoals iedereen....

Maar nu is het officieel......eindelijk....zucht...... :lol:


Dus allemaal bedankt voor de tips..... :up:


Greets Rol
 
Hahaha.....Thanks for the replies! :grin:

Nu wil het feit zo dat ik alvast wat documenten wilde uploaden.......tja, je voelt 'm misschien al aankomen...

Precies het lukte niet....... :cry:  Document was te groot..... Oke, daar kan ik mee leven...

Maar hoe groot mag een documen zijn op up te loaden? Even gekeken naar mijn pdf- documenten, en die zijn rond de 1.11 mb...

Heeft iemand wel een idee hoeveel mb een document mag zijn. Op de site van Dima kon ik niet echt iets vinden...

Het wordt langzamerhand een beetje eentonig maar .....bedankt voor de hulp ( alweer)  :up:


Thanks again! Rol
 
Dat is inderdaad wat groot voor een pdf. Ik weet niet zeker of mijn documenten goed zijn, maar ik heb nog geen tegen bericht gehad..... Mijn Ielts scan was na het maken van een pdf en daarna verkleint slecht 302 kb!
Het is maar dat je een idee hebt. Lijkt mij dat het belangrijk is dat je even checkt of alles duidelijk leesbaar is en dat moet volgens mij genoeg zijn.

Chantal
 
De website van DIAC geeft aan wat de maximum grootte is die je per file mag uploaden. Ik meen dat het 1 Mb is. Jouw bestand is dus inderdaad een beetje te groot. PDF's zijn niet altijd klein, het ligt aan het aantal paginas en de content op die paginas. Als de PDF te groot wordt, dan kun je bijvoorbeeld de resolutie een beetje verlagen. Ik heb soms ook een bepaald document in meerdere PDFs opgesplitst.

groet,
Rene
 
Hoi allen,

Effe een ander online application vraag:
Er wordt op een gegeven moment gevraagd of je al eerder een visum hebt gehad. Wij hebben op t moment een ETA (electronisch touristen) visum.
Deze kan ik niet invullen omdat ik niet kan zeggen waar t ge-issued is.
Toch kan je online aangeven of je al eerder een tourist visum hebt gehad.

Moet t nu wel of niet?

Thanks
 
Hoi,

Ik heb het gewoon ingevuld....ik had de papieren nog van de ETA visum bewaard  :lol:

Als het moet stuur ik ze wel op.....als ze er om vragen.....

Ze zullen toch alles van je natrekken in Australië......

Succes ermee!

Gr Roland
 
Back
Top