Online application

Soms ben ik best wel blij dat we het allemaal hebben laten doen....

Als ik nu online kijk naar de status van mijn visum, is het enige dat ik zie mijn ETA van vorig jaar. Deze is gekoppeld (denk ik) aan de paspoortnummers die we vorig jaar gebruikt hebben. Ik heb nl. wel aan ons bureau doorgegeven dat we vorig jaar een ETA hebben aangevraagd, maar ik heb verder geen info hoeven verstrekken aan nummers ofzo en zij hebben alles toch kunnen indienen.

Succes ermee!

Sacha
 
Hey, heb net bij het klaarleggen en nakijken van onze papieren een minder leuke ondekking gedaan, blijkt dat de IELTS voor de spouse toch maar 12 maand oud mag zijn. Daar zit ik dus al over en mag mijn IELTS opnieuw gaan doen  :-(

Als je documenten later toevoegt aan je online aanvraag... hoe lang daarna kan dat dan nog? Als ik me nu onmiddelijk voor IELTS opgeef dan weet ik pas iets in november en heb niet veel zin om daarop te wachten, zou toch fijner zijn als de aanvraag al onderweg was...
 
Waar lees je dat Tinneke? Over dat van de IELTS van de spouse?

Ik heb in februari m'n online application gelodged en heb afgelopen weekend nog documenten geattached (VOG's/OZ police clearances/Form 80)
 
Ik kon eind augustus nog gewoon documenten toevoegen hoor (was bijna 9 maand na mijn aavraag).

Chantal
 
Die 12 of 24 maanden dat een IELTS geldig is, is toch alleen van toepassing als je je visum aanvraag nog niet hebt gedaan.

Zodra je je visum aanvraag hebt gedaan stopt die tijd met lopen. Behalve dan voor medicals en VOG.

of bedoel je iets anders?
 
Spijtig genoeg hebben we ze nog niet gedaan. We zijn van plan om ze elk moment te doen, we waren er echt van overtuigd dat het voor ons alletwee 24 maanden geldig was en nu dit... tja beter dat dan een second instalment te betalen...

Maar dan heb ik tijd genoeg als je nog zolang attachments kunt toevoegen, ben niet van plan om er nog overdreven veel moeite voor te doen, schijnt dat ik toch maar 4,5 moet halen en dat zal wel een makkie zijn!

@Jan: als je op de site kijkt bij Skilled – Independent (Migrant) visa (subclass 175) dan ga je naar Eligibility, dan kies je Secondary applicant en dan English requirements daar staat het. Beetje stom want mijn IELTS was proficient maar ik vrees dat ik geen keuze heb...

Groetjes,
T
 
Back
Top