Ons visum traject naar South Australia

TRA verslag is helemaal goed en we hebben zelfs een cijfer gekregen voor de documenten.

Een 9! ^_^

Weg faalangst!!

M2A Rocks!

Gefeliciteerd! Das een fijn gevoel he, al het werk is niet voor niks geweest.Nu vlug op naar de rest... chop tjop !

Krijg wel een beetje jalours gevoel, waarom geeft "meester" Rob nu in eens cijfers? Hadden wij niet gekregen en we hadden ook zo'n mooi verslag ingeleverd en Rob was heel erg te spreken over ons TRA verslag.... wij willen ook een cijfer! :wink: :lol:

JA, Family S, WIJ WILLEN OOK EEN 9!!! :grin: :grin: On second thoughts... Skippie; WIJ WILLEN OOK EEN VISUM!!!! :happy:

allright you have a point there.... ruilen? :wink: :grin: Sorry! Kon het niet laten :lol:

Pfff, net voor de derde keer het TRA verslag terug gekregen van de vertaler. (was al voor betaald voor we Henk zijn naam kregen :|)
Weer stikt het van de fouten...
Handveger en blik ----> hand brush and cans.
Eigenlijk nog grappig ook..... Als we we niet op zaten te wachten......

Ik ga nu mijn geld terug eisen via paypal en zelf de vertaling doen.
Ben gisteravond al begonnen, vier uur over 1 bladzijde gedaan.
Nog 5 te gaan. Zo schiet het dus niet op....
Ik wilde het dindag al richting Rob sturen, maar dat wordt nu wel volgende week.. baal, baal.

Dus dames en heren:
Niet je spullen laten vertalen bij:
Tanslation kings!!!

Ziet eruit alsof ze het door de vertaalmachine gooien!
Looks out of it as if they threw it through the translation machine!

Dat gevoel had ik ook al, Fokko stuct volgens hen met een barn window!!
En dan nog maar even zwijgen over zijn rape board.... :grin:

Volgens mij is dat strafbaar, een rape board...
grin.gif

Als ik het zonder blikken of blozen had opgestuurd had Fokko achter tralies gezeten en hadden we nooit een visum gekregen! :grin:

Gisteravond voor de gein eens gekeken wat je voor hits op internet krijgt met die woorden, we hebben gelachen! :lol:

"barn punching" was ook zo'n leuke.

Wat erg! Ik had ook nog nooit van die vertaler gehoord....
Zo zie je maar dat het nuttig kan zijn om via dit forum een vertaler te kiezen , dan kun je nagaan of die zijn werk goed heeft verricht.
Ben benieuwd of Rob erom had kunnen lache als je het zo had opgestuurd.... :oops: :grin:

Als we hem wilden laten zien hoe beroerd het was vast wel, maar zoiets doe je toch niet?
Ze zitten via de mail nog steeds te zeuren dat het wel goed is.
Volgens mij zitten ze heel hard alles te verbeteren ofzo....
Ik wil nu gewoon mijn geld terug > €200,--
Ik verbeter het zelf wel.

Ik heb alles zelf vetaald, kost wat tijd maar scheelt een hoop geld en weet je zeker dat het goed is!

Kun je het ook nog een beetje aandikken
wink.gif
.

Maandag laat ik alles kopieeren en certificeren bij de gemeente, kost ook niks hebben ze mij verteld, en dan alles op de bus!
grin.gif

Succes
afro.gif

schandalig dat ze het zo doen!

Kan je het inderdaad beter zelf doen...

Ik heb hier op de site ook al info gezien over een goeie vertaler. Heeft zelfs een hele tijd reclame van op de site gestaan... weet effe niet meer juist hoe het heet... als je wilt zoek ik het even terug op, want heb reeds contact met hen gehad.

wij ook...

Zit me nu rot te zoeken naar het goede woord voor opdrachtgever en nicotine aanslag..... :wink:
maar ik ga vrolijk verder!:grin:

Mijn man is een "solid plasterer"
We gaan voor een state sponsored visum.
We moeten de General IELTS doen, maar daar zien we beide erg tegenop.
Luisteren en lezen lukt nog wel, maar praten en schrijven.... Brrr

Als jullie redelijk engels kunnen dan moet het lukken. De test format onder de knie krijgen is belangrijk zodat jullie niet voor onaangename verrassingen komen te staan tijdens de test. Op www.scottsenglish.com worden de vier onderdelen uitgelegd :teacher: en daarna kun je oefenen met 4 of 10 complete IELTS tests, afhankelijk van je abonnement.
Heel veel succes! :smiliegoed2:

Back