Ons visum traject naar South Australia

Noord-West Groningen
We kunnen vanaf ons huis lopend naar de waddenzee. ;-)
Hotelletje is natuurlijk wel relaxed, maar ook beetje eng alleen in A'dam...

mmmmm...behoorlijk eindje ja..

denk toch dat een hotel een lekker idee is...s´ochtends wil je niet richting A'dam rijden...
evil.gif
en zeker niet in A´dam rijden.

Zo eng is het A´dam niet hoor
evil.gif
evil.gif
evil.gif

moordspel%20diner%20amsterdam.jpg

Thanks! Hotel is geboekt via jouw site.
Kameraad ging niet door.
Mamma's night out! :grin: :grin:
Stiekem heb ik er ook wel zin aan, al vind ik het wel griezelig alleen in Amsterdam. :oops:
's avonds nog even studeren, bagage mag in het hotel blijven en na het examen weer met de trein terug. :lol:

En de laatste documenten komen morgen is me toegezegd.
Vertalen, certificeren en de TRA kan weg. :up:

Stiekem heb ik er ook wel zin aan, al vind ik het wel griezelig alleen in Amsterdam. :oops:

Als je er dan toch bent de dag van te voren, A'dam heeft een heel erg leuk centrum :lol:
Verder, A'dam valt heel erg mee. Mijn zusje woont op 5 min. fietsen van het centrum en dit is 's nachts geen enkel probleem. Ik denk dat het ook een beetje van de buurt afhangt.

En de laatste documenten komen morgen is me toegezegd.
Vertalen, certificeren en de TRA kan weg.
afro.gif

Ben je ons waarschijnlijk toch nog voor met het insturen van de TRA
evil.gif

Heb nog steeds geen paspoort gezien....hopen ook op morgen en dan alleen nog certificeren
grin.gif

Yes, laatste is binnen. Dus alles is naar Rob voor een laatste check en dan door naar de vertaler en certificeren deze week!
En dan de echte TRA, spannend!! :up:

Mooi werk!

Heb vandaag geen paspoort gezien
sad.gif
.

Laat je het weten als het defenitief op de bus is.....misschien ben ik je toch nog voor
evil.gif
...hoef niet meer te vertalen!
evil.gif

Go Fam.S!!
afro.gif

Precies Bloemetjes, jij snapt het! :evil:

Het is gewoon extra grappig, zo'n wedstrijd element erbij. ;-)

Alles is goedgekeurd, nu alles kopiëren, certificeren, vertalen en opsturen.
En net nu is de cartridge van het kopieerapparaat leeg.... :roll: :grin:

Gelukkig kon ik mijn hotel in Amsterdam afzeggen, ik kan slapen bij vrienden in de buurt. :up:

hallo, hoe raad je het, ik ben net thuis! :wink:

Ja die gemiddeld 4,5 lukt wel denk ik.
Luisteren, lezen en schrijven was niet echt moeilijk, maar tijdens de spreektest wel weer afasie... :oops:
Dat is dan wel balen, maar als ik op de rest een 6 haal, mag ik op de spreektest een 1 hebben en dat lukt wel. :up:

Wel een tip voor Wendy: oefen het even op internet of via dat boek met cd, zo krijg je het ook bijna letterlijk, maar met andere onderwerpen. :smile:

:up: Toch best een heftig dagje zo he?
Die 4,5 haal je best wel, maar wist je wel dat je op alle 4 minimaal een 4,5 moet halen. Ze nemen dus geen gemiddelde van de 4 cijfers.
Mijn man, Ro moest daarom de hele IELTS opnieuw zitten omdat hij voor Writing een half puntje te weinig had. Met de 2de IELTS had hij een half puntje te weinig voor READING. Gelukkig kwam zijn Re-marking terug voordat hij voor de derde keer op moest. Bleek hij geslaagd te zijn voor de eerste IELTS! :wink:

We duimen voor je, over 2 weken uitslag! :up:
:smile: Betty

Ach, ik gebruikte het woord mathematics oa in het gesprek....:wink:

Een 4,5 is het vast wel geworden, maar ik praat goed Engels, maar niet onder stress.....:oops:
En dan baal ik van mezelf...:|

Back