Ons visum traject naar South Australia

Oef lijkt me wel pittig voor Fokko wetend wat er vanaf hangt. Denk dat hij zoveel mogelijk die gedachten uit zijn hoofd moet houden tijdens de test. Het zijn 2 dingen, visum en de test. (ja ik weet het, zonder goede resultaten geen visum aanvraag. Foutje gedachte! :lol: ) Samen is het dus een grote last. Door die twee van elkaar los te koppelen, wordt deze minder zwaar. Eerst op 1 ding concentreren, dan pas het andere. Beter is het, lijkt mij, om zich te realiseren dat hij inmiddels zo veel les heeft gehad, dat hij het gewoon kan!!! Hij kan het! Hij kan het! Hij kan het! Vanuit die positieve energie, zal hij dan ook meer ontspannen worden en uiteindelijk beter presteren.

Weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan ;) But I know what I'm talking about :wink:

Idd, heel veel succes (vandaag en met het wachten op de uitslagen)!
Dan hoop ik dat jullie er in 1x vanaf zijn, want ik heb er 3x over gedaan. Uiteindelijk alle vlaggen omhoog en dat voelde echt geweldig. Ik heb het 2x op een 0,5 punt net niet gehaald, ik had wat moeite met tekstverklaren (lezen+vragen), want de rest ging vlekkenloos.

Het duimen
afro.gif
voor jullie is begonnen!
Het is nu namelijk tussen 9:00 en 9:30, de IELTS start over enkele minuten....

Bedankt voor de steun!
En ik heb net een sms gehad dat hij geregistreerd is, dus hij zal zo het lokaal wel in gaan.
Spannend hoor! :up: :up: :up: :up:

Ze zitten binnen Margot!
Wendy en Fokko waren allebei een beetje gespannen...

SPANNEND!!

Gaaf een live verslag! :grin: :grin:
Zal ik een kop koffie maken dan stuur ik je die via de pc, gaan we samen wachten. :up:

Heb net 5 mailtjes gestuurd naar de ambassade dat ze het met spoed moeten opsturen tegen elke kosten!!
Nu maar hopen dat ze reageren!

Fokko moet over een half uurtje zijn laatste test doen...
Wendy om half 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
undecided.gif

Ging erg goed met Wendy...Heb Fokko maar heel even gesproken, hij moest gelijk weer naar boven toe...maar ging goed begreep ik
afro.gif

Back