Ons visum traject naar South Australia

hallo, hoe raad je het, ik ben net thuis!
wink.gif

Ja die gemiddeld 4,5 lukt wel denk ik.
Luisteren, lezen en schrijven was niet echt moeilijk, maar tijdens de spreektest wel weer afasie...
embarassed.gif

Dat is dan wel balen, maar als ik op de rest een 6 haal, mag ik op de spreektest een 1 hebben en dat lukt wel.
afro.gif

Wel een tip voor Wendy: oefen het even op internet of via dat boek met cd, zo krijg je het ook bijna letterlijk, maar met andere onderwerpen.
smiley.gif

Thanks voor de tip..moet wel goed komen Wendy had een 9 op Havo examen
wink.gif

En we hebben een Ielts boek liggen die we al een beetje hebben doorgenomen.

Hoop dat je goed nieuws hebt over een paar weekjes
afro.gif

Groeten Steven

Als je het boek hebt: nog beter! Ze doen het precies net zo, zelfs de luister en spreek toets op de cd, 1 keer luisteren en je hebt er veel aan. ;-) Succes Wendy!:up:

Groeten,
Margot

Dat is wel best heftig:
De test start op klokslag half tien en dan heb je tot het einde van de schrijftest geen pauze.
Dus rond kwart voor 1 kom je brak het lokaal weer uit. :lol:
Dan wordt je ingedeeld op afstand tot het testgebouw wie het eerste de spreektest mag doen.
Ik mocht dus als eerste wat inhield dat ik 10 minuten "pauze" had en weer aan de bak mocht.
De laatste moest om 16:00 uur pas.
Best heftig, maar ik stond om half 2 dus wel weer buiten en was ik nog op tijd voor het eten thuis. :up:

Aan de andere kant lijkt het mij wel zo dat, doordat je 10min pauze had, je nog helemaal in de Englisch mode stond?

Klopt! Was een groot voordeel. ;-)

Gelukkig heeft Fokko dat straks ook, die heeft dat ook echt nodig. :up:

Dat is wel best heftig:
De test start op klokslag half tien en dan heb je tot het einde van de schrijftest geen pauze.
Dus rond kwart voor 1 kom je brak het lokaal weer uit.
cheesy.gif

Dan wordt je ingedeeld op afstand tot het testgebouw wie het eerste de spreektest mag doen.
Ik mocht dus als eerste wat inhield dat ik 10 minuten "pauze" had en weer aan de bak mocht.
De laatste moest om 16:00 uur pas.
Best heftig, maar ik stond om half 2 dus wel weer buiten en was ik nog op tijd voor het eten thuis.
afro.gif

Ok!
Succes de 20ste
afro.gif

Alles stukken liggen bij de vertaalster,
morgen heeft Fokko zijn IELTS
vrijdag krijg ik de uitslag van mijn IELTS.

Spannend hoor, misschien alle stukken eind deze week richting M2A (TRA aanvraag)
de uitslag van Fokko dan 3 juni,

Het grote wachten is na morgen begonnen:
vertaalster, IELTS, tra, SS, Diac.......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Thanks namens Wendy!

Paspoort is in ieder geval in Parijs, we hadden vandaag een telefoontje verwacht..maar niks.
Zitten er aan te denken om van de week in de auto te stappen en er maar gewoon heen te rijden...wat moet je anders?
Alles loopt in de soep door de fout van de bezorger van TNT! FIJN!

Denk/hoop dat het paspoort er volgende week is..TRA op de bus doen en de week daarna lekker 4 weken op vakantie
wink.gif

Planning was maandag..maar dat zit er niet meer in. Willen perse TRA op de bus hebben en is anders zonde van de verloren weken. Anders hebben jullie al een goedgekeurde TRA en moeten wij hem nog opsturen
evil.gif

Het is niet anders
sad.gif

Ik zal uitkijken naar de snorremans morgen
grin.gif

:grin: :grin: tja stel je voor! Dan winnen we straks! :grin: :grin:

Snorremans is vreselijk zenuwachtig, Engels vind hij moeilijk en tja, zonder 4 keer een 6 geen visum.

Geen visum, brrr, wil er niet aan denken. :|

De zenuwen beginnen nu ook aan deze kant
grin.gif

Maar de GT Ielts is echt niet al te moeilijk..en je moet maar zo denken..meer dan je best kan je niet doen
afro.gif

:grin: Wendy red het wel, toch? Ook gemiddeld 4,5??

Er hangt gewoon veel vanaf bij ons en die last voelt Fokko op zijn schouders, maar na 5 weken lang 4 uur les per week exclusief huiswerk, moet dat wel lukken toch? :up:

Back