Onze weg om eindelijk dat FACKIN" klote IELTS te halen!!!!

Balen zeg!
Maar onderaan de streep blijf je gemotiveerd en dat is belangrijk.
Voor zover ik weet is er voor jouw beroep veel werkgelegenheid.
Je zult dan wel je vakbekwaamheid moeten kunnen aantonen, of gesponsord worden.
Natuurlijk is het beter als je met de ingeslagen weg er komt.
Ik hoop maar voor je dat die remark erdoor komt.

Succes,
Geef niet op!
Hallo Hardcore. Bedankt voor je berichtje. Dat hopen wij ook! Maar wij willen ons niet (weer) bli laten maken met een dooie mus.
Dus alle "fingers crossed" zijn natuurlijk welkom, maar we moeten ook realistisch zijn. Op internet zeggen ze dat de kans dat een re-mark wordt toegewezen 20% is. Rob van M2A heeft het over meer dan 50%. Nu eerst afwachten. Vandaar dat ik ook het liefst al bezig zou gaan met papieren verzamelen voor skilled regional op fitter/fitter and turner, dan hebben we dit alvast achter de hand, en hoef je niet opnieuw 2 mnd te wachten. Ik zal zo een berichtje plaatsten of er mensen zijn op dit forum, die hier ervaring in hebben.
 
Wij hadden de keuze om 5 punten extra te scoren door middel van "partner skills". Dan moet je dus een skills assessment voor de partner laten doen. Wij hoopten ook dat dat niet nodig was i.v.m. IELTS. Uiteindelijk IELTS net niet 4x8 en toen heb ik toch maar die partner skills assessment laten doen. Dat was zo gepiept. Achteraf gezien hadden we daar niet op moeten wachten, al was het maar "plan B".
 
Beste allemaal,

Mijn vrouw heeft afgelopen zaterdag haar 2e academic IELTS gedaan.
Maar ze weet echt 100% zeker dat ze in ieder geval haar writing heeft verknald.
Dit blijft een terugkerend probleem. Ze is er ook wel een beetje klaar mee.
Nu vroegen wij ons af welke mogelijkheden er nog zijn als je niet op elk afzonderlijk onderdeel een 7 haalt op Academic voor Social Worker. Haar eerdere cijfers waren alles een 6,5 behalve op speaking een 7,5.
Zijn er nog meer wegen??

OOEEF echt spannend idd. Van wat ik ervan begrepen heb is de TOEFL op de pc te maken en wat makkelijker (je krijgt iig meer tijd). Deze wordt ook geaccepteerd als taaltest geloof ik ;)

In ieder geval heeeellll veel sterkte ermee!
 
Oh jeetje wat verschrikkelijk!!! Ik duim mee voor de remark.

Is de IELTS voor het visum of de skill assessment? Want voor het visum mag je voortaan ook andere testen doen.
sorry late reactie, voor beide. Zowel visum als skill assessment.
 
http://www.immi.gov.au/FAQs/Pages/how-can-i-prove-i-have-competent-english.aspx

Cambridge mag vanaf dit jaar ook. Maar dat is dus voor het visum. Ik weet niet of de AASW dat ook zal accepteren.

Oh en ik heb wel eerst gehoord dat sommige skill assessments het ook accepteren als je score in verschillende testen gehaald hebt die max 3 maanden uit elkaar genomen zijn. Mss toch even AASW mailen hierover?

Dit schrijft de AASW terug in een e-mail "
The requirement to meet the AASW English language criteria is that you must gain a score of 7 in each of the four components of the IELTS Academic test in one sitting.
I apologize if this information may cause some disappointment"
Lekker dan.....
 
Dit schrijft de AASW terug in een e-mail "
The requirement to meet the AASW English language criteria is that you must gain a score of 7 in each of the four components of the IELTS Academic test in one sitting.
I apologize if this information may cause some disappointment"
Lekker dan.....
Ze zijn daar wel altijd mega vriendelijk vind ik. Helaas hebben ze best strenge regels waar ze zich aan houden, maar dat stukje 'I apologize if this information may cause some disappointment' vind ik dan toch wel weer mooi.

Wij gaan allemaal kei hard duimen voor die remark!!!!
 
http://www.englishdutchieltsteacher.com/index.html

Hi Guitarman, hierboven een link naar een prive-Ielts lerares, ik moest ook min. 4 x 7 scoren, is met haar hulp gelukt. Ze kijkt waar je zwakke plekken zitten, je krijgt veel oefenmateriaal en veeeeeel tips!! Succes :up:
Bedankt voor je post! Wij hebben inmiddels ook contact met haar opgenomen! Echt heel positief of niet? Mijn vriendin had vier keer een 6.5.... 18 april voor de vierde keer... Dan moet het klaar zijn, want de stress, emotie etc die Guitarman omschrijft is herkenbaar alhier...
 
Bedankt voor je post! Wij hebben inmiddels ook contact met haar opgenomen! Echt heel positief of niet? Mijn vriendin had vier keer een 6.5.... 18 april voor de vierde keer... Dan moet het klaar zijn, want de stress, emotie etc die Guitarman omschrijft is herkenbaar alhier...
Ik ben ook bij deze mevrouw geweest. Vond haar persoonlijk wat ongeorganiseerd. Kreeg mega veel 'losse' info. Maar uiteindelijk heb ik door mijn afspraak met haar wel iets voor mezelf uit kunnen werken waardoor ik van schrijven 6,5 naar 8 ben gegaan.
 
Jazeker erg lieve en zeer kundige vrouw. Helaas hebben wij het (nog niet) behaald. Maar we zij wel van een 6 naar een (bijna) 7 gegaan.
 


OFX
Back
Top