Onze weg om eindelijk dat FACKIN" klote IELTS te halen!!!!

Hallo een oude thread maar ik hoop dat @Gwen nog zal reageren, dat mooie bastandje waar iedereen zo enthousiast over is heb je dat nog? En zo ja wil je die dan toesturen?? :) Het is niet voor mij maar mn vriend die al 2 keer de ielts heeft gedaan en helaas niet gehaald, de 1e keer alleen speaking 0,5 te laag en een remark had niks veranderd en nu op speaking en writing een 6,5 terwijl alle onderdelen toch echt een 7 moeten zijn. Hij spreekt geen Nederlands dus ik weet niet eens of hij het wel kan gebruiken maar ik kan vertalen en alle beetjes helpen! We hebben al contact opgenomen met Slavica hopelijk at zij hem ook kan helpen aan die 2 x 0,5. Alvast bedankt!
 
@Gwen ik wou je een pm sturen om te vragen of ik jouw bestandje ook mocht hebben. Maar blijkbaar heb ik nog niet genoeg gepost dus kan nog geen PM's sturen. Zou je mij het bestandje kunnen sturen? Dank je!
 
@Gwen ik wou je een pm sturen om te vragen of ik jouw bestandje ook mocht hebben. Maar blijkbaar heb ik nog niet genoeg gepost dus kan nog geen PM's sturen. Zou je mij het bestandje kunnen sturen? Dank je!
Ik zal je een PB sturen. Heb je email adres nodig :up:
 
@Neda Basic welkom op het forum. Als je tijd en zin hebt, kun je een draadje starten met jouw verhaal. Mensen kunnen dan reageren en zo kom je gemakkelijk in contact met anderen en wellicht de informatie die je zoekt. De meeste mensen hier op het forum vinden het fijn om een intro te lezen, houd je vooral niet in!
 
Hi Everybody. Goed nieuws. De re-mark is positief!! Yes! Wat een opluchting. Eindelijk verlost van die onzekerheid. Cijfers zijn nu:
Listening 9.0

Reading 7.5

Writing 7.0

Speaking 7.0 (was eerst 6,5)

OVERALL BAND SCORE: 7.5
Cheers!!!!!!!
Hallo, ik ben nu ook bezig met IELTS. Heb je verhaal helemaal gevolgd. Ik ken dat. Weet precies hoe je je heb gevoeld!!! Maar de volhouder wint. Top hoor. 👍
Moet ook een 7 hebben voor alle onderdelen voor mijn registratie bij AHPRA. Kost me idd ook veel moeite, stress en tijd. Moet nu meer aandacht geven in writing, vooral grammatica en speaking. Balen. Een voordeel is dat ik mijn visum al is toegekend. Maar wil graag in mijn huidige beroep blijven werken. Volgend jaar mei gaan we emigreren met ons gezin naar Cairns. We hebben er zin in🦘😎
 


OFX
Back
Top