Op bezoek bij Irene.

Ja, maar een huntsman kriebel ik toch niet op z'n koppie, hoe onschuldig ze ook zijn.....  :w00t: Waaahhhhh!!!!!
 
Wij hebben nog steeds alleen maar Huntsmannen gezien.... al zijn de Noisy Minors ook errug leuk!
sorry nog geen foto gemaakt....
 
(Voor de outsiders; Noisy Minors zijn zwarte vogeltjes met een gele kring rond hun ogen, en alhoewel het 'noisy' wordt genoemd, ze klinken best gezellig!)

Eén van de heerlijke dingen hier vind ik hoe de vogelgeluiden veranderen per seizoen. Dat gebeurt ook in Nederland, maar ik geniet er hier meer van, misschien omdat ze mooiere geluiden maken, of misschien omdat ik het zo leuk vind de veranderingen van het seizoen te horen. Daar heb je minimaal 2 jaar voor nodig hè! :)
 
Als je het huisje ziet in de omgeving met dat uitzicht op de background en dan nog effe rocky de kleine croccie :?. die langs komt.

Gewoon prachtig,

Uniek,  complimenten aan jou en steve
Wat zijn de temperaturen zo het hele seizoen door, te vergelijken met Melbourne.
Ik ga zeker een keer NZ bezoeken.

Jack :evil:
 
Bedoel je nu de temperaturen op Waiheke/NZ?

Op Waiheke is het (gelukkig) een paar graden warmer dan in Auckland. In de winter is de maximum temp ongeveer 15-16 graden, in de zomer een graad of 25. Het is best vochtig, maar lang zo vochtig niet als in Brisbane, waar de warmte verstikkend wordt door de hoge vochtigheid. We hebben van de winter wel de hele tijd de dehumidifier laten draaien.

't Kan er ook behoorlijk regenen, wat ergens weer goed is omdat er geen town water is. (De Auckland City Council wil dit overigens invoeren, maar de Waihekeanen hebben 't er helemáál niet op). De zon is fel, feller dan in Brisbane, dus voor je het weet zit je met een rooie kop ;-)

Oh, en er is weer een eiland te koop. Maar 40 miljoen kost 't, geloof ik. HAHA. En dan per boot boodschappen gaan doen!
 
Als je 40 miljoen voor een eiland kunt betalen zou je misschien ook wel geld overhebben voor je prive supermarkt? Lijkt me best leuk zo'n prive eiland, maar bbqen bij de buren wordt meteen een aardig tripje :)
 
Ik denk dat het meer zo gaat van "James, hier is de lijst, vlieg even naar de stad, please".

En de buren kan 'ie dan onderweg oppikken... :-D
 
Back
Top