Patrick en Yvonne, vanaf 24/10/2005 in Australie!

victoria

XPdite Sponsor
Vandaag, ja op vrijdag de 13e, is ons huis verkocht!

Nu het visum  nog....... :unsure:

Vandaag was ook het laatste 'onderdeeltje' van het visum, neef had interview bij Centre Link. Ook weer een vreselijke bureaucratische papierwinkel, vooral als ze daar de (reeds ingevulde!) formulieren kwijtraken...
Norse mensen, die deden of ze van de politie waren, hij is er een halve dag aan kwijt geweest. Maar goed. Het is goed gegaan. Bijna klaar.

We mogen komen!!!!!!!!!!!!!

Vanochtend kregen we een mailtje met de goedkeuring.

We zijn happy! :cheer:

Fantastisch, goed nieuws en nu de laatste dingen regelen en hoppa in het vliegtuig!!!!!
:up: :cheer:
Ik ben wel een beetje jaloers hoor op jullie??!!! Wachten duurt lang :-(
groetjes Irma

Geweldig.. :lol:

op naar Victoria... the place to be :up:
(zoals op de nummerborden staat!)

GRoeten Sander

Proficiat en heel veel succes in Victoria.

Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen daar.

:congrats:

Groetjes,

Brit

From one Star Fish to another....Congrats!! Gefeliciteerd, zijn jullie al aan het inpakken :)

Groetjes
Syl

Gefeliciteerd  :dance: dit is helemaal te gek  :cake2: Aangezien jullie voor hetzelfde visum gaan als wij kan ik me een beetje richten op de tijd die het bij jullie heeft geduurd vanaf de aanvraag bij DIMIA. Ze lopen bij DIMIA behoorlijk achter heb ik gehoord.
Succes met het regelen van de laatste dingetjes en dan  :plane: :sunny:
Misschien zien we elkaar eens in Victoria want daar gaan wij ook heen. :sunny: :drink:
Groetjes

Zo, meteen maar weer even bijschrijven:

Vorige week afscheidsfeestje van het werk gehad(yvonne). Heftig... en dan waren het 'nog maar alleen' collega's...hoe moet dat straks gaan met afscheid v/d familie?

De verhuisdozen zijn geariveerd, dus steeds een beetje inpakken, uitzoeken, inpakken en weer uitzoeken om alle dierbare doch materiele spulletjes binnen de 12 kubm te houden...valt nie mee..

Dat was 'm weer.

Hi Yvonne.

Hoe gaat met jouw? Ben je al klaar met inpakken?
We hebben even niets van je gehoort.
Niet stikum er tussen uit knijpen he'.   :lol1:
Laat eens weten hoe ver Jullie zijn, ben erg benieuwd.
Als je nog niet klaar ben met pakken, in ieder geval sterkte.

Groetjes Ineke   :)

Hey Ineke,

Nee hoor, we knijpen er niet stiekum tussenuit hoor!

Nog aan 't inpakken, vandaag over 2 weken is ons huis-als het goed is- helemaal leeg.
Verder regelen, regelen en een beetje regelen; van hoe kom ik van mijn spullen af op marktplaats  :call:  tot 1001 adreswijzigingen doorgeven.
Nog een weekje 'genieten' van de tv, telefoon en internet, en dan wordt het een weekje back to basic zonder deze luxe verslavende dingen.
En na dat weekje wordt het nog meer afzien,(nee hoor grapje) dan gaan we met onze gloednieuwe volgepropte kofertjes inhuizen  tot okt 22 bij ouders en schoonouders te zeist, waar de koffertjes nog verder volgepropt komen te zitten omdat de familie het leuk vindt om de aanwezige familie in Melbourne te verassen met cadeautjes waarvoor ze dan lekker geen portokosten voor hoeven te betalen, wat ze stimuleert om dan op het laatste moment nog meer mee te geven aan ons.
( ik overdrijf lichtelijk)

Nog steeds is het moeilijk voor te stellen dat we over iets meer dan een maandje op Schiphol staan.
Het wordt wel langzamer steeds allemaal wat echter, de vlinders van spanningen groeien gestaag.

Genoeg weer.

Zijn jullie al lekker een beetje aan het plannen wat jullie saampjes allemaal gaan bewonderen straks, de route in gedachten aan het dromen?

gegroet,

Yvonne en Patrick

Hoi Yvon,

Leuk je hier weer te "zien". Hoe is het eigenlijk gegaan met het ophalen van jullie visum in Berlijn?
Geef je weer een update als jullie aangekomen zijn in OZ?  :blahblah:

Heel veel sterkte nog met jouw "laatste loodjes" en doe ze alvast de groetjes daar in Victoria. :later:

Groetjes

Hoi Joke,

Nee, we hebben geen spouse visum!

We hebben hetzelfde als jullie, weet je nog? Geeft niet hoor, er zijn ook zoveel mensen met zoveel verschillende visa....

We zullen zeker updaten zodra we in Oz zijn, en alle ervaringen met jullie delen.

Jullie nog in grote spanning?

groetjes

Back