Zo, weer tijd voor een update:
Vrijdag de 13e zijn eindelijk onze spullen aangekomen en we zijn druk bezig geweest met het uitpakken ervan...wat een spullen. Meteen de computer aangekoppled en vandaag is de kabel aangelegd voor het internet.
Kunnen we nu weer eens op de hoogte blijven van ieders gebeurtenissen, het is een tijd geleden dat we ge- 'xpdite" hebben.
De spullen zijn op 1 glas en een pootjes van een badkamerkastje allemaal heel aangekomen. Dankzij het goede werk door gebr van den Eijnden in Nederland. Al vanaf 22 november stonden de container in Sydney maar het nam veel tijd door Qarantine en Customs. Heel veel gebeld maar het is er.
Patrick werkt nog steeds bij mijn neef, die heeft een Horticulture bedrijf , ja een hoveniersbedrijf, en deed daar eerst onderhoud maar nu ook boekhouding.Heeft het er naar zijn zin, met een busje van de zaak.
En ik bij Dutch Care aan de slag, nog casual en na 3mnd vaste uren. Heel apart dat je straks oud bent en als je dan dement wordt weer nederlands gaat praten.
Een maand geleden hebben een 2e hands auto gekocht omdat het met het openbaar vervoer niet zo soepel ging.
Ja, we hebben het nog steeds naar ons zin al is het zeker soms wennen, de taal geeft soms ook nog moeilijkheden, we praten met elkaar natuurlijk ook alleen maar nederlands en met grote deel v/d familie ook.
Maar we hebben al een cuppa gedaan bij de buren en die praten echt Australisch..
Straks gaan we met Patricks moeder msn-en met webcam en zien we elkaar dus weer na bijna 3 mnd. Met mijn ouders blijven we lekker bellen en ouderwets schrijven, voor mij staat de echte brief uit de brievenbus nog op nr 1.
( maar ben zielsblij nu weer met de computer :-D )
oke, was het weer.