Patrick en Yvonne, vanaf 24/10/2005 in Australie!

Even wennen aan het tijdsverschil....en ik wens jullie al het beste (en plezier natuurlijk) met het starten van je 'nieuwe leven'.

Groetjes Miranda  :)

Hoi Yvonne en Patrick,
Hopenlijk een lekkere vlucht gehad???
Ik hoor dat het weer niet zo goed is maar dat mag de pret niet drukken.
Heeeeel veel succes en geluk gewenst!!!!!!

groetjes
Ineke

Hallo Allemaal,

Heerlijk al deze berichtjes!!!!!

Staan nu op Singapore airport na een dagje in hotel en een warm bad, gaan zo richting Melbourne.

Het afscheid op Schiphol was zoals verwacht, vreselijk. Je kan er nog zoveel over denken hoe dat zal zijn van te voren, maar het moment daar is nog erger. We zijn uitgezwaaid tot we de douane doorwaren.
Als ik er nu aan denk schieten de tranen ons weer in de ogen.
Maar het is ok nog maar 24 uur geleden, heeft tijd nodig.

Hebben er zeker nog heel veel zin in en zien weer uit idd Ineke naar (schoon) zus en kinderen en andere fam te zien.

Hou jullie op de hoogte.

pat en yvon

Tegen de tijd dat jullie dit lezen, ben je er al. Hoop dat de vlucht goed was en jullie veilig in Melbourne heeft gebracht.

Veel sux6 daar.

Gr. Rene

Interessant al jullie belevenissen te lezen, helemaal omdat wij de komende maand ook die kant op komen!

Veel plezier in MEL.  :cool:

Groet,

Marco

Patrick en Yvonne, welkom in Australie!!

Geweldig hier te zijn he?! Heel veel plezier!

[size=14pt]Hé Lin, gefeliciteerd!! Je zit aan je 1000ste reply.
:dance: :happysun: :balloons: :music:

Als beloning krijg je een stuk land in NT. Alleen even overleggen met Sara(baes) en Hans(hertsens).[/size]

Rene

Hahaha! Nou dat vindt ik wel gezellig hoor, kunnen we in NT tot vroeg in de morgen aan de pintjes!  :drink:  :wink:

Wil die auto er ook wel bij.....?:drive:

Zodra Sara en/of Hans weer te bereiken zijn, zal ik de bodschap doorgeven. Die moeten maar even iets afspreken met je. :)

Rene

Ps. Ik zat al de hele morgen te loeren!! Je zat er zo dicht bij vanmorgen vroeg, het moest er van komen. :up:

Logeren lekker bij mijn zus, die zegt dat er nauwelijks spinnen lopen hier in huis. Nou, sinds dag 1 elke dag 1 gezien, en ze worden met de dag groter. Nu dus weer een, uigebreid mnet al zijn poten opzij.  brrrrrrrrrrrrrrr

Oh, verder leuk hoor hier in Australie. :)

Ben hier nu ruim een week... geen spin gezien!  :up:
Nou ja... kleintjes dan, maar wel buiten!!

Gelukkig voor jou dan! Liever geen dan een!

Maar inmiddels heeft dappere Patrick hem met een kookboek vermorzeld, de resten plakken nog aan de deurpost...

[quote author=Lin link=topic=1687.msg33086#msg33086 date=1130235632]
Hahaha! Nou dat vindt ik wel gezellig hoor, kunnen we in NT tot vroeg in de morgen aan de pintjes!  :drink:  :wink:

[/quote]

Ja ja de pintjes zullen koud staan....wel nog even wachten tot wij in Alice zijn hé  :wink:  Maar dan zijn jullie welkom hoor! Hoe meer zieln, hoe meer NT vreugd!  :up:
Sara

Hoi Yvonne!

De spinnen zijn dan wellicht niet zo leuk, het betekent wel dat je je al lekker "druk" gaat maken over de dingen in Ozzieland! Zo snel kan het gaan he, zo neem je huilend afscheid van familie en vrienden, zo ben je lekker thuis bij je zus en zit je te schelden op de spinnen!!
Maar had ik het nu goed begrepen en zitten jullie in St Kilda? Zo ja, dan zitten we vlak bij elkaar in de buurt en is het wellicht gezellig om wat af te spreken binnekort. Wellicht op Cup Day lekker ff ergens wat drinken???

Groetjes
Robin

[quote author=victoria link=topic=1687.msg33777#msg33777 date=1130500302]
Gelukkig voor jou dan! Liever geen dan een!

Maar inmiddels heeft dappere Patrick hem met een kookboek vermorzeld, de resten plakken nog aan de deurpost...

[/quote]

Vandaag vertelde Constance (vrouw van mijn vader bij wie we tijdelijk in huis zitten) dat er ook wel eens tarantulla's gespot zijn hierbinnen..... :loudcry: Van schrik ben ik stevig aan de wijn gegaan.... voelde me aardig relaxed, maar denk er nu toch wel een tikkie anders over... slik!

Maak je niet druk :-D je went er over de jaren echt aan!!

De eerste keer ben ik met de auto over zo'n grote harige spin gereden (heen en weer) en nu doet het me niet echt wat meer.

Als je alleen maar grote spinnen regelmatig blijft zien, worden ze vanzelf klein.  Het is maar wat je gewend bent :up:

Sidonia

[quote author=sidonia link=topic=1687.msg34003#msg34003 date=1130718410]
Als je alleen maar grote spinnen regelmatig blijft zien, worden ze vanzelf klein. Het is maar wat je gewend bent :up:
Sidonia
[/quote]

Inderdaad, wijze woorden, Sidonia. Alles wordt gerelativeerd!!

REne

[quote author=tunnie link=topic=1687.msg33883#msg33883 date=1130588211]
Maar had ik het nu goed begrepen en zitten jullie in St Kilda? Zo ja, dan zitten we vlak bij elkaar in de buurt en is het wellicht gezellig om wat af te spreken binnekort. Wellicht op Cup Day lekker ff ergens wat drinken???

Groetjes
Robin
[/quote]

Heb een pm gestuurd!

Back