Perthpete´s laatste stand van zaken

Hey Perthpete,

Inderdaad echt balen zeg. Wat een tegenvaller :cry:.
Nu hopen dat of de gemeente snel met een positief antwoord komt of dat er snel een nieuwe koper komt.

Heel veel sterkte en succes.
Houd ons op de hoogte, he.

Groetjes,
Mel

Jee, da's zeker balen.
Ik hoop dat jullie heel snel uitsluitsel krijgen of een andere koper vinden.

Heel veel sterkte en succes.

Groetjes
Ineke

PPPFFFFFFFFfffff, das even slikken!

Ik hoop voor jullie dat het bezwaar afgewezen wordt en wel heel snel ook dan

groetjes Miranda  :)

Jammer dat het zo is gegaan  :-(  so near yet so far....

Ik duim ook dat alles snel positief gaat bij de gemeente en dat jullie kopers alsnog snel jullie huis kunnen kopen.

Groetjes,
Susan

Ik kan me alleen maar aansluiten met de vorige leden. Ik hoop ok dat alles op z´n pootjes terecht komt voor jullie.

Rene

Jeetje PerthPete, wat een vervelende toestand! Ik hoop dat jullie alsnog snel jullie huis verkopen! Verdorie jullie waren zo dichtbij!!!

@Groentje: Ken jij ook mensen die met directverkopen zaken hebben gedaan?

Groetjes,
Lela

Hoi Lela, Nee helaas niet,  :-( maar wel dat iemand anders ook gaat verhuizen in de kennissenkring en die deze site bewaard, zodat ze die tegen die tijd kunnen gebruiken. Dit zal pas in het derde of vierde kwartaal zijn van dit jaar. Een ander die ik ken zit al twee jaar met 2 huizen. Of je daar nou blij van wordt :-D, denk het niet.  :cry:Je wilt tenslotte toch niet met 2 huizen in de verkoop zitten, omdat je het niet meer kan opbrengen.

Vrijblijvend info vragen kan altijd :up:

Gr. Astrid  :fish:

Het klonk erg aantrekkelijk, vooral als je je huis niet op tijd verkocht kan krijgen.
Ik heb de site ook even apart gezet, maar ben ook wel erg benieuwd naar mensen die het via die weg gedaan hebben.(klinkt ook wel iets te goed om waar te zijn!

hey Pete,

Ik kan me alleen maar aansluiten met de vorige leden. Ik hoop ook dat alles op z´n pootjes terecht komt voor jullie, en dat jullie toch binnen afzienbare tijd kunnen  vertrekken naar OZ.

Gr.Koen

Hoera!!

We hebben ons huis weer verkocht (aan andere kopers) !!! Vandaag het contract getekend, met deze keer alleen een ontbindende voorwaarde voor wat betreft de verkrijging van de hypotheek. Opleverdatum 1 mei of zoveel eerder als beide partijen overeenkomen.

Alhoewel de kopers natuurlijk nog 3 dagen wettelijke bedenktijd hebben om zich terug te trekken, en de ontbindende voorwaarde tot 1 februari loopt zijn we toch van mening dat we het al wel kunnen vertellen, het voelt goed (beter dan vorige keer ;-).

We zijn aan het bedenken of we misschien een week of 2 a 3 eerder zouden kunnen vertrekken. We hebben namelijk nog een paar weken snipperdagen ´staan´, en we zouden dan nog 2 weken ´betaald´ in Australie kunnen zijn. Vinden we wel goed klinken eigenlijk. Of dat gaat lukken is natuurlijk de vraag, maar we gaan het in ieder geval onderzoeken.

Affijn, hier laten we het weer even bij. We houden jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.

M.vr.gr.

Perthpete

YAHOO, GEFELICIDINGES, GREAT, FABULOUS, FANTASTISCH, ENZ.

Gaan we er dan toch voor!?!? En neem die snipperdagen toch gewoon!! Jullie hebben het (na al die spanning) wel verdiend.

Rene

Dat is dan weer heel erg tof nieuws voor de verandering! En natuurlijk zal er altijd nog wel ergens iets tegen kunnen vallen, maar dat zien we dan wel weer. Vooralsnog heb je nu in ieder geval tof nieuws binnen! Probeer een beetje relaxed af te wachten, ga niet stressen naar de definitieve datum toe! Grtz l&miles

Hi Pete & Ellen,

Geweldig nieuws!  :up:

En zo snel na de grote teleurstelling, op naar 1 februari, dan kunnen jullie 100% focussen op vertrekken!

Groetjes,
Susan & Mees

Hey, dat is nog eens goed nieuws :up:.
En inderdaad toch nog zo snel, gelukkig :).
We zullen nog wel blijven duimen dat het zo blijft :wink:,
maar dat zal toch wel? nu het gevoel beter is dan de vorige keer...

Heel veel succes en niet té veel stressen, he...

Groetjes,
Mel

Ondertussen de wettelijke bedenktijd achter de rug, morgen komt een taxateur van de kopers een taxatie doen van onze woning ten behoeve van de hypotheek. De kopers zelf komen zaterdag op bezoek (met hun ouders).

Alhoewel de ontbindende voorwaarde voor de financiering nog wel loopt tot a.s. donderdag zien we het zeer zonnig in!

Voorlopig idee voor vertrek: 12 April.

M.vr.gr.

Perthpete

Back