Plaatjesketting

Status
Not open for further replies.
En natuurlijk.....
B&A_fl-pers.gif

En Bassie doet me weer denken aan Beeker van The Muppets, want als Bassie huilt hoorde je altijd "bidibidibidibidibidibidibidi" in een heel hoog piepstemmetje. Beeker kan alleen maar zo praten....  :)

beeker.jpg

jammer dat ik geen foto's van de S/ash BBQ 2004 meer kan vinden, want daar sta ik op met rood haar, een rood fleecevest tegen een rode deur en de rode-ogen-reductie stond NIET aan :) Alles rood dus... :)

Kan ook weer interessante foto's opleveren!
[size=8pt](Heb hier bij Martin een MACmuis..... kan ik niets mee selecteren...)[/size]

[quote author=amoz link=topic=1229.msg28880#msg28880 date=1127432818]
Had iemand niet een foto geplaatst van Swiebertje? HIJ IS DOOD!  :|

Maar dat terzijde ...
[/quote]

Ja ik hoorde het.. :S

En dat doet mij dan weer denken aan sommige Amerikanen die hun huizen zodanig versieren met de kerst dat ze in een paar dagen dezelfde energierekening hebben als wij in een jaar tijd ;)
Columbus011.jpg

abbey_7.jpg

(mijn dochter in de sneeuw bij Opa-Duitsland :))

Maar ik mis wel de sneeuw (dat zal in de toekomst wel vaker gebeuren met kerst :|).

foto_208.jpg

Je zal maar wakker worden en 's ochtends je ritsje open doen en dan een koude sneeuwdouche krijgen......

Best raar. Ik kan, als het moet, ook best een koude douche nemen, maar ik ben toch echt niet geschikt voor het leger hoor ;)

Kan het niet echt goed zien, maar ben JIJ dat Roald?? :up:

Zal wel koud zijn geweest. Jij liever dan ik, ik hou van de warmte.

Rene

icebeer.jpg

:eek:fftopic:
[quote author=Rene-L link=topic=1229.msg32003#msg32003 date=1129617083]
Kan het niet echt goed zien, maar ben JIJ dat Roald?? :up:

Zal wel koud zijn geweest. Jij liever dan ik, ik hou van de warmte.

Rene
[/quote]

(Even happen :-D...) Maar dat zijn wij niet, anders zouden we wel emigratieplannen naar (ant-)Arctica gepland hebben :p. Geef mij ook maar de warmte. Ik zie nu alweer op tegen de  :freezing:.

Mel

Status
Not open for further replies.
Back