Who's Afraid Of Red, Yellow and Blue III van Barnett Newman, Stedelijk Museum Amsterdam, 21 maart 1986 met een Stanleymes bewerkt door een psychopaat, vervolgens door een malafide amerikaanse restaurateur (Goldreyer dacht ik) definitief vernietigd door het met verfroller en acrylverf over te schilderen.
Die 2 foto's (zoutvlakte en Bondi Beach) hadden zulke overduidelijke kleuren in lucht en land/zee dat ik daarom mijn plaatje erbij heb gezet Het blurry blauw/rood een beetje als overgang
Abbey en ik samen in de trein.
Onderweg van het Rijksmuseum in Leiden.
(even de Australië tentoonstelling bekeken, dus ook wel een beetje arty, he :wink
Who's Afraid Of Red, Yellow and Blue III van Barnett Newman, Stedelijk Museum Amsterdam, 21 maart 1986 met een Stanleymes bewerkt door een psychopaat, vervolgens door een malafide amerikaanse restaurateur (Goldreyer dacht ik) definitief vernietigd door het met verfroller en acrylverf over te schilderen.
[/quote]
Het verschil was door experts haast niet te zien :lol1: :lol1: :rotflmao: :rotflmao:
Ik zal wel te dom zijn om het te begrijpen maar ik hou niet van kunstwerken met
een gebruiksaanwijzing omdat men het anders op z'n kant of op z'n kop kan hangen. :x
Ach ja, beauty is in the eye of the beholder nietwaar. Geef mij maar iets wat ik kan herkennen of een vloeiend kleurenspel (nee hoor, ben geen cultuurbarbaar :wink.
Ik vraag me ook af of dat kunstwerk nog wel 'verpest' kon worden Ik hou daar ook niet van. In het Kroller Muller hadden ze een zooi bilzen achter elkaar liggen en dat was dan ineens kunst.... Daar hingen ook de werken van..... Geen idee hoe hij heet, maar het zijn gewoon 2 gekleurde vierkante vlakken naast elkaar. Hij heeft ze in meerdere kleurencombinaties..... Echt... zelfs een kind kan dat in mijn opinie.
Hohoho wacht effe dan ga ik vnavond een plaatje van mijn kat SupeRGRoveR uploaden die edit ik in deze post dan gaan jullie verder met Sesamstraat okee? :lol:
<edit> Gisteravond is het laat geworden! 0130u in mijn bedje :| 0600u een telefonisch interview met australie :lol: Hij komt er echt!!!
<edit> Het is een vogel... het is een vliegtuig... Nee! Het is
SupeRGRoveR!!! (GRoveR voor vrienden)
Hier lekker aan het snurken op de AmsterdamDakar-tas die we die dag net nieuw hadden gekregen...
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.