Pro's en contra's Australia versus Belgie/Nederland

Nee, gij, k... Ik ben zo'n provinciaal, ongeletterd brabo durrep vrouwke. Voor mij is alles hoger dan 1 verdieping een skyscraper. Weggij, liftemenneke?
Hahaha wezeedegij..
Een lift begint na 8 verdiepingen een beetje leuk te worden. Alles daar onder is speelgoed.😂
Een lift met 1 verdieping is serieus zonde van de energie. In mijn ogen dan.

Al merk ik wel dat ik al langer uit de praktijk ben (8 jaar inmiddels) en zie veel nieuwe dingen., buiten natuurlijk de verschillen in besturingen nl/ au.

Genoeg gezever over liften. Wezeetieoohzeetiedejehdezeetiejeh😂 meer Brabanders hier? 😉

Hahaha wezeedegij..
Een lift begint na 8 verdiepingen een beetje leuk te worden. Alles daar onder is speelgoed.😂
Een lift met 1 verdieping is serieus zonde van de energie. In mijn ogen dan.

Al merk ik wel dat ik al langer uit de praktijk ben (8 jaar inmiddels) en zie veel nieuwe dingen., buiten natuurlijk de verschillen in besturingen nl/ au.

Genoeg gezever over liften. Wezeetieoohzeetiedejehdezeetiejeh😂 meer Brabanders hier? 😉
De is wel zo Tilburgs 😂😂😂.

Lig hier heumaol te schuddebuiken :). Omdat ik over de vloer lag te rollen van het lachen bij de conversatie met @Rolls , kwam Mr Emulate bezorgd kijken of het wel goed met me ging :).

Dus ik laat hem @Rolls quote lezen:

Wezeetieoohzeetiedejehdezeetiejeh :)

Duurde even voordat ik dat vertaald had :).

Lig hier heumaol te schuddebuiken :). Omdat ik over de vloer lag te rollen van het lachen bij de conversatie met @Rolls , kwam Mr Emulate bezorgd kijken of het wel goed met me ging :).

Dus ik laat hem @Rolls quote lezen:

Wezeetieoohzeetiedejehdezeetiejeh :)

Duurde even voordat ik dat vertaald had :).
Ik schat in dat het Tilburgs van Mr Emulate wat roestig is 😉

Aah, de Brabantse enclave in AU maakt zich kenbaar. Zolang wr hwt maar niet over carnaval gaan hebben...alaaf.
Maak je geen zorgen, verkeerde provincie sowieso :). 'Alaaf' is de lijfkreet van het Rijnlandse carnaval dat in Limburg en Duitsland wordt gevierd, met van die kitscherige praalwagens en prinsen. @Rolls en ik komen uit respectievelijk Tilburg (Kruikezeikers) en -omgeving- Den Bosch (Oeteldonkers), die zijn van het Bourgondische carnaval, met boerenkielen, bier, carnavalskrakers en platte praot. Maar hoewel rasBrabo in hart en nieren, heb ik nooit wat met carnaval gehad, anders dan als middeleeuws historisch fenomeen (heb er in mijn doctoraat nog onderzoek naar gedaan). Aan mij niet besteed, ik denk dat @Rolls meer een feestbeest is (geweest) :).

Maak je geen zorgen, verkeerde provincie sowieso :). 'Alaaf' is de lijfkreet van het Rijnlandse carnaval dat in Limburg en Duitsland wordt gevierd, met van die kitscherige praalwagens en prinsen. @Rolls en ik komen uit respectievelijk Tilburg (Kruikezeikers) en -omgeving- Den Bosch (Oeteldonkers), die zijn van het Bourgondische carnaval, met boerenkielen, bier, carnavalskrakers en platte praot. Maar hoewel rasBrabo in hart en nieren, heb ik nooit wat met carnaval gehad, anders dan als middeleeuws historisch fenomeen (heb er in mijn doctoraat nog onderzoek naar gedaan). Aan mij niet besteed, ik denk dat @Rolls meer een feestbeest is (geweest) :).
In mijn jonge jaren zeker. Met de kameraden in mijn defensie tijd. Ontzettend veel lol gehad en mijn uiterste best gedaan alcoholist te worden, maar blijkbaar heb ik daar dan weer niet genoeg discipline voor 😂🙃.

Nog eentje om toe te voegen: de locatie van toiletpapier in sommige wc’s is echt zooooooo onlogisch dat ik denk: hoe bedenk je het 😂 maarrrrrr desondanks waardeer ik enorm de gratis faciliteiten hiero!

de locatie van toiletpapier in sommige wc’s
he we zijn in Australia dus daar zijn Standards voor (zoals waarschijnlijk in veel landen): "The toilet paper dispenser should be positioned no higher than 700mm from the floor and no further than 300mm in front of the toilet seat" (AS1428.1 if interested ;) ; is vooral bedoeld voor Disability maar toch, in Aus is er nog wel DEI tenzij Dutton straks gaat copieren van zijn Master)
1739491228137.png
(er staat wel niet bij of bij de rol het papiertje naar je toe moet -meest hygiënische - of van je weg....)

Maak je geen zorgen, verkeerde provincie sowieso :). 'Alaaf' is de lijfkreet van het Rijnlandse carnaval dat in Limburg en Duitsland wordt gevierd, met van die kitscherige praalwagens en prinsen. @Rolls en ik komen uit respectievelijk Tilburg (Kruikezeikers) en -omgeving- Den Bosch (Oeteldonkers),
Hah ik weet het, het alaaf was bewust, want ik pest familie en vrienden uit Den Bosch (daar komen wij ook vandaan) altijd die fervent carnavallers zijn door alaaf te zeggen. Dat is echt een doodzonde schijnbaar.

Ik heb nooit echt gecarnavalled. Elke dag is carnaval toch 🤡

he we zijn in Australia dus daar zijn Standards voor (zoals waarschijnlijk in veel landen): "The toilet paper dispenser should be positioned no higher than 700mm from the floor and no further than 300mm in front of the toilet seat" (AS1428.1 if interested ;) ; is vooral bedoeld voor Disability maar toch, in Aus is er nog wel DEI tenzij Dutton straks gaat copieren van zijn Master)
View attachment 2262
(er staat wel niet bij of bij de rol het papiertje naar je toe moet -meest hygiënische - of van je weg....)
Auw wat een linkse opmerking 😂 ik hou me altijd aan een prachtige tekst uit een liedje: clowns to the left of me, jokers to the right enz

Back