Queensland here we come!

Fantastisch zeg heerlijk!!!

:congrats:

Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen voor de reis.

Liefs Eutrice

Gefeliciteerd!!!!!

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

groetjes Miranda  :)

Ook van ons gefeliciteerd, en heel veel succes met het plannen van het afscheidsfeest  :up:

Gr.Koen

Bedankt voor de felicitaties, vandaag even checken of de betreffende vluchten op 9 en 10 juni nog beschikbaar zijn en of dit dan ook uitkomt met  het  ontvangstcomite in australie. We worden daar namelijk de eerste week begeleid door onze recruiter om dingen te regelen en waar we op moeten letten. Kort gezegt een snelle inburgeringscursus.

De makelaar zou vandaag nog bellen of ons huis vorderingen maakt met de verkoop. Er zijn kijkers geweest die wel geinteresseerd waren. dus even duimen, dan is dat ook afgerond, hopen we.

[size=15pt]
!!!GEFELICITEERD!!!​
[/size]

Dat is allemaal relatief snel gegaan zeg!

Succes met de verkoop en de verhuizing.

Groetjes,
Lela

He gefeliciteerd met het visum!

Het verloopt lekker vlot allemaal!

Succes met de laatste dingetjes!

Heb in je berichtje even je tijdlijn gezien wanneer jullie alles hebben verstuurd enzo... Is snel gegaan zeg! Gefeliciteerd hoor :)

Dat kan je wel zeggen dat het snel gegaan is. Mijn ouders hadden de planning om ergens in de herfst van dit jaar nog met het hele gezin een weekendje we te gaan ivm. 35 jarige bruiloft en de 65 ste verjaardag van mijn vader. Gooien wij daar even het roet in de plannen  :evil: Nu gaan we met z'n allen een dagje naar de efteling. Vinden de kinderen schitterend! Nog even laatste portretfoto's laten maken als herinnering en natuurlijk nog een hoop andere kleine dingen regelen die nog moeten gebeuren.

Gefeliciteerd met jullie visum!  Super nieuws.  En hopelijk wordt jullie huis ook snel verkocht.......

Nou nu moeten we wel naar Australie, want de spullen zijn afgelopen woensdag in de container gegaan en de dag later op de boot. Dus als we onze spullen terug willen, moeten we zelf ook naar Australie. Nu wonen we tijdelijk bij mijn ouders in huis. Dit gaat goed, want die zitten momenteel een paar dagen op de camping.

10 juni vertrekken we zelf naar Australie en mijn ouders komen ons in december opzoeken voor 7 weken. Hiervan gaan ze ook nog even zelf op onderzoek uit in het land. Dus van die 7 weken zijn ze er waarschijnlijk 3 a 4 weken bij ons.

Zelf moeten we nog op pad voor een huurhuis, maar de eerste stappen daarvoor zijn ook al genomen. Het huis is nog niet verkocht. Er komen as maandag nog kijkers en afgelopen woensdag zijn er ook geweest. We gaan nog even kijken hoe we alles goed achter kunnen laten om er toch een goede prijs uit te halen. We hebben ook kontakt gehad met een opkoper, maar die had nu niet zoveel geld om het over te kopen. Hij kon het wel, maar dan voor 240.000 euro en pas in december overdragen. Het huis staat te koop voor 299.000 euro. Dus dat verschil moet je in je achterhoofd houden als je dus met een opkoper wilt gaan werken.

We laten alles nog even op zijn beloop gaan. Komt tijd komt raad

Lijkt me heel verstandig. Vooral niet de indruk wekken dat je snel van het huis af moet!
Vandaar ook dat veel mensen niet tegen de makelaar zeggen dat het huis te koop staat vanwege emigratie......maar een reden als verhuizing of zo.........

Henriette

Nou daar zitten we dan, De spullen zijn al onderweg naar townsville en wij zitten bij mijn ouders in huis. Om eerlijk te zijn een beetje te vervelen. Het weer zit ook niet echt mee ( wel een goede manier om nog meer naar australie uit te kijken)

Vandaag van de makelaar te horen gekregen dat er een bod op ons huis is gekomen. We hebben een tegenbod gedaan en zitten nu nog op reactie te wachten. Het was van mensen die inmiddels 2 keer zijn komen kijken en morgen komen er weer nieuwe mensen kijken. Spannend!

Zeker spannend! Ik hoop voor jullie dat het snel goed komt  :up:  en dat jullie niet hoeven mee te maken met een nepkoper zoals wij vorige week hadden.

Nou hier zitten we dan, in Townsville in ons eigen huurhuisje. :cool: Het heeft even geduurd voor er weer een upgrade kwam, maar hij is er toch. De vlucht is allemaal goed gegaan. De visa's waren nog het grootste probleem op schiphol. (Konden we bijna niet op het vliegtuig zeg!) Mijn dochter had geen visa toegediendt gekregen. Samen met de uitdraaien van de mailtjes over de visa korrekties met australie is het dan toch allemaal nog goed gekomen. We konden het vliegtuig in.  :dance:De kinderen zijn heel lief geweest en de kadeautjes die ik allemaal voor ze mee had genomen, waren eigenlijk voor niets. In het vliegtuig kregen ze ook een tasje met spulletjes en daar waren ze eigenlijk heel zoet mee. Mijn dochter vondt het tasje met de tandenborstel, de sokken en met name het ooklapje ook erg leuk. Als zij ging slapen dan moest dat lapje op haar ogen. De kinderen hebben heerlijk geslapen wat je van ons eigenlijk niet kan zeggen. Wij hebben wat gedoezeld, maar echt geslapen hebben we niet.  :sleep:Het is is trouwens ook wel leuk dat niemand hier (voor zover ik het weet) heeft verteld over de bijwerkingen van de jetlag! Verena en Astrid hadden daar met name last van. Mark en Karsten hadden een slaapstoornis aan overgehouden voor een week.

Eenmaal aangekomen werden we opgevangen door onze recruiter en door de baas van Mark. Zij hadden al onze spullen in hun auto's gedaan en ervoor gezorgd dat we meteen naar onze huurauto konden op weg naar het appartement. Mark meteen achter het stuur  :drive:na 30 uur vliegen, aan de linkerkant rijden en de nieuwe rijstijl onder de knie te krijgen. Petje af!

Later meer inhoud van ons avontuur.

groetjes Astrid, Mark, Verena en Karsten Vis

Hey leuk om weer wat van jullie te lezen!
Wat fijn dat de vlucht goed gegaan is! Ik hoop dat jullie nu weer goed kunnen slapen  :)

Heel veel succes en plezier in jullie nieuwe huis!!

Groetjes Lin

(hoop snel meer te lezen hoor :wink:)

Welcome home!!! en slaap ze :)  hoop dat alles voorspoedig verloopt!

Groetjes
Syl

Back