Rebekka en Martijn - Brisbane - Qld (Terug naar NL - waarschijnlijk in oktober)

:congrats:
Wat goed nieuws!
Heel veel plezier in je nieuwe job!
:happysun: :happysun:

Hoi Rebekka, super zeg, veel plezier, ...........................eindelijk beloning voor je harde werk en zoeken  :up: :up: :up: :up:

groetjes Miranda  :)

Inderdaad, van harte.

Leuke manier om binnen te komen.  Alles komt altijd tegelijk he!

Sidonia

Hoi Martijn

Ik was vandaag op de campus van de universiteit van Brisbane, ongelooflijk wat was dat groot daar zeg het leek wel een stad. Je fiets komt daar denk ik ook wel goed van pas zeg, was bijna geen parkeer plek over daar. Moest even wat papieren afgeven ivm de Ielts vandaar.

Groetjes Sander :up:

Klopt, parkeren bij de University of Queensland is geen sinecure. Je moet er voor half negen zijn, anders is het vol. Of je moet per uur gaan betalen, maar dat tikt ook aan. Fietsen is dan wel zo makkelijk, zeker nu de bussen enorm vol zitten en vaak mensen laten staan (zoals bij jufrebekka gisteren gebeeurde  :x).

We hebben weer een nieuwtje om te delen: jufrebekka en tinusv gaan [size=12pt]trouwen[/size]! Alle details staan op onze speciale trouw website: http://martijn.vssd.nl/trouwen/. Ik ga ze hier dan ook niet nog eens herhalen, maar neem gerust een kijkje. De geplande datum is 8 augustus 2006 (dat is de dag dat we 8 jaar samen zijn). Het zal plaatvinden in de registry office in Brisbane.

Van harte gefeliciteerd met jullie plannen

[move]:congrats: :congrats: :congrats:[/move]

Romantisch hoor, om te trouwen op de dag dat jullie al zoveel jaar samen zijn!!!

Ik ga gelijk 's ff op jullie site kijken!

Hgr, Jeanine

[size=20pt][move]GEFELICTEERD!![/move][/size]

:-D :lol: :-D :lol:

Groetjes,
Lela

Wat leuk!  :dancing:

En wat een leuk verhaal over het legobootje in bad, erg romantisch.

Gefeliciteerd en heel veel plezier met alles regelen.

Groetjes,
Susan

Van harte!

Veel succes met alle voorbereidingen! :up:

Check jullie weblog regelmatig, sinds ik op het forum zit en vooruitzicht heb op 'wonen' in OZ, lees ik alle weblog's van mensen die er nu al zitten. Heerlijk leesvoer. :-D

Groetjes,
Marjolein

Back