Retour of niet?

cry.gif
DIAC staat weer stil....

Of je valt gewoon van de SMP lijst van SA zoals wij :( Nu voor ACT maar die IELTS test is wel bizar (straight 8's...)

Maar back on topic... Gefeliciteerd met je keuze. Goed werk! Hou ons op de hoogte hoe het (ver)loopt!

:fight:

------

Succes Kathleen!

Of je valt gewoon van de SMP lijst van SA zoals wij :( Nu voor ACT maar die IELTS test is wel bizar (straight 8's...)

Maar back on topic... Gefeliciteerd met je keuze. Goed werk! Hou ons op de hoogte hoe het (ver)loopt!

Oh wacht jij bent jullie zijn er ook nog!
icon_blond.gif
Het zal wel met de warmte te maken hebben dat ik je vergeten was ;)
happyzon.gif
smiliesstrandstoel.gif
thankyou.gif

No worries, we zijn ook niet zo heel actief ;) .... (op het forum bedoel ik dan, wel heel actief met IELTS oefenen!!!)

Jongens, ik ga dit topic afsluiten. Retour of niet is niet meer echt van toepassing. Vanaf binnenkort is het zoiets als 'touch down... en nu?' Nog wel effe wat laten horen als we er zitten...
Bedankt voor alle lieve en goede wensen. Wij wensen jullie allemaal snel een visum toe. En als je die al hebt; veel geluk op je nieuwe stek. En als je er al bent, tot ziens!
Groeten,
Kathleen

Hmm? Waarom vraag je niet een topic change aan? Dan kan je nog wat van je laten horen af en toe?

Back