Hoi allemaal,
Heb Rob en de kids naar bed gestuurd zodat ik eindelijk, eindelijk, eindelijk weer es op het forum kan neuzelen! Heb jullie zowaar allemaal een beetje gemist!!! Maar zoals Rob al zei we hebben het k, druk, druk, druk, druk, druk gehad (en eigenlijk nog steeds wel een beetje!).
Jorinde heeft een goede longontsteking en een allergische reactie op de peniciline achter de rug. Ruben kreeg weer last van zijn bronchitus en plast weer regelmatig in z'n broek (volgens de huisarts iets met omgekeerde reflexen, komt bij veel jongetjes voor rond zijn leeftijd). De enige remedie hiervoor is weer opnieuw beginnen met 'potty training'. En dat valt best vies tegen! Verder hebben we een week of 8 geprobeerd de kids de hele nacht in hun eigen bed te laten slapen door ze steeds iets langer alleen te laten, (rond 2'en wordt er wel 1 wakker, die de ander dan ook wakker huilt en dan bleven we er bij tot ze weer sliepen :| :|) maar na die 8 weken waren we zooooooooo kapot dat we nu weer met z'n 4'en slapen! Ja we geven op, ze hebben gewonnen :cry: :cry:. Ze gaan nu gewoon om 8 uur naar bed, gaan ook netjes slapen, maar worden rond een uur of 2 weer wakker. We hopen er nu maar op dat ze van nature steeds langer door gaan slapen :| :| En toen iedereen weer een beetje hersteld was, werd ik natuurlijk zelf ziek (griepje, ben al weer herstellende!).
Gelukkig gaat het met de visum-procedure een stuk beter! Geeft weer lekkere positieve energie
!!
Ben inmiddels ook bezig met een website - nou ja ben de beschrijving van het programma aan het lezen :-D :-D :-D. Maar uiteindelijk moet er wel een keer een website komen. Ik zal op het forum de stand van zaken bij houden!
@Sander & Lin
Heb zojuist jullie site bekeken. Ik voelde zo met jullie mee toen ik las van Amber - echt een bikkeltje hoor. Gelukkig blijft ze er nog steeds bij lachen!
@Syl
Spinnenfobie nog niet helemaal onder controle hoor! Maar het gaat al stukken beter dan in het begin. Het is nog steeds wel een issue vwb woonkeuze in Oz. Elke keer als ik aan Maleny denk - dan denk ik aan die foto van die grote Huntsman-spider uit de 'spinnen?!?! - rubriek'. Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat ik die eerder in Maleny tegen kom dan in een dichter bevolkt gebied. Maar goed, aan de andere kant, als ik dan weer op zo'n huizensite kijk en huizen vergelijk in Maleny met een uitzicht waar je U tegen zegt, of zo'n dicht betimmerde tuin in de dichtbevolkte gebieden, dan wordt de verleiding voor landelijk toch weer erg groot! Kortom, we zijn er nog niet uit! We hopen eind november te kunnen verhuizen en gaan dan eerst een paar dagen/weken overal rondkijken voor we de knoop doorhakken. So, we shall see!
Tot schrijfs,
Jeanine