Rob en Jeanine + kids--> Sunshine Coast--> we got it

Klinkt goed allemaal! Maleny is schitterend wel ietwat afgelegen met kids als ze iets ouder zijn (moet je ze overal naar toe brengen EN halen :)) maar wel een heel mooie omgeving :up: Jullie hadden toch ook je oog een beetje op Caloundra laten vallen?

Succes alvast voor donderdag.

Syl

ja inderdaad, we zijn er ook nog niet helemaal uit, aan de ene kant trekt de omgeving van Maleny heel erg, aan de andere kant wil je ook nieuwe contacten opdoen, wat waarschijnlijk lastiger wordt als je boven op je heuveltje blijft zitten. maar ja, we zien wel waar we terecht komen, we willen iig eind dit jaar nog gaan zodat Ruben bij het begin van het schooljaar kan beginnen en er niet halverwege in wordt gedropt.  :cool:

Ook van deze kant alvast veel sux6 toegewenst.
Er zit tenminste een beetje schot in. En nu maar hopen dat de vaart er in blijft.

Rene

VOG aangevraagd, medicals vandaag gedaan, ca. twee weekjes wachten op de uitslag en dan kunnen we de aanvraag afronden.  :up:  :-D  :up:

Hartstikke goed joh, ben benieuwd naar de uitslag, maar heb er alle vertrouwen in dat het wel los loopt.  :up:

Keeping our fingers crossed (verry hard to type with crossed fingers)  :rotflmao:

Greetz,
Koen

Wow! Dat gaat rap allemaal!

Blijf jullie volgen! Eind van het jaar hier!

Groetjes Lin

Rob en Jeanine, het gaat allemaal erg goed hé! We duimen voor jullie en hopelijk tot binnenkort in Oz?  :up:

Sara

[quote author=rob & jeanine link=topic=1364.msg45214#msg45214 date=1138345071]
komen we op de koffie, hoor!! :up: :eat: :coffee: :drink:
[/quote]Is goed,bier staat ook klaar voor de liefhebbers :-D .Goed te horen dat het allemaal goed verloopt .

Groetjes Sander :up:

Hoi allemaal,

Heb Rob en de kids naar bed gestuurd zodat ik eindelijk, eindelijk, eindelijk weer es op het forum kan neuzelen! Heb jullie zowaar allemaal een beetje gemist!!! Maar zoals Rob al zei we hebben het k, druk, druk, druk, druk, druk gehad (en eigenlijk nog steeds wel een beetje!).

Jorinde heeft een goede longontsteking en een allergische reactie op de peniciline achter de rug. Ruben kreeg weer last van zijn bronchitus en plast weer regelmatig in z'n broek (volgens de huisarts iets met omgekeerde reflexen, komt bij veel jongetjes voor rond zijn leeftijd). De enige remedie hiervoor is weer opnieuw beginnen met 'potty training'. En dat valt best vies tegen! Verder hebben we een week of 8 geprobeerd de kids de hele nacht in hun eigen bed te laten slapen door ze steeds iets langer alleen te laten, (rond 2'en wordt er wel 1 wakker, die de ander dan ook wakker huilt en dan bleven we er bij tot ze weer sliepen  :|  :|) maar na die 8 weken waren we zooooooooo kapot dat we nu weer met z'n 4'en slapen! Ja we geven op, ze hebben gewonnen  :cry:  :cry:. Ze gaan nu gewoon om 8 uur naar bed, gaan ook netjes slapen, maar worden rond een uur of 2 weer wakker. We hopen er nu maar op dat ze van nature steeds langer door gaan slapen  :|  :| En toen iedereen weer een beetje hersteld was, werd ik natuurlijk zelf ziek (griepje, ben al weer herstellende!).

Gelukkig gaat het met de visum-procedure een stuk beter! Geeft weer lekkere positieve energie  :up:!!
Ben inmiddels ook bezig met een website - nou ja ben de beschrijving van het programma aan het lezen  :-D  :-D  :-D. Maar uiteindelijk moet er wel een keer een website komen. Ik zal op het forum de stand van zaken bij houden!

@Sander & Lin
Heb zojuist jullie site bekeken. Ik voelde zo met jullie mee toen ik las van Amber - echt een bikkeltje hoor. Gelukkig blijft ze er nog steeds bij lachen!

@Syl
Spinnenfobie nog niet helemaal onder controle hoor! Maar het gaat al stukken beter dan in het begin. Het is nog steeds wel een issue vwb woonkeuze in Oz. Elke keer als ik aan Maleny denk - dan denk ik aan die foto van die grote Huntsman-spider uit de 'spinnen?!?! - rubriek'. Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat ik die eerder in Maleny tegen kom dan in een dichter bevolkt gebied. Maar goed, aan de andere kant, als ik dan weer op zo'n huizensite kijk en huizen vergelijk in Maleny met een uitzicht waar je U tegen zegt, of zo'n dicht betimmerde tuin in de dichtbevolkte gebieden, dan wordt de verleiding voor landelijk toch weer erg groot! Kortom, we zijn er nog niet uit! We hopen eind november te kunnen verhuizen en gaan dan eerst een paar dagen/weken overal rondkijken voor we de knoop doorhakken. So, we shall see!

Tot schrijfs,
Jeanine

Hoi Jeanine,

Even een hart onder de riem......wij hebben met Joe ook al van alles geprobeerd met slapen, ...alleen het advies van het consternatiebureau van 'laat hem maar huilen totdat hij kotst' hebben we niet gedaan. Achteraf bleek dat zijn amandelen (keel en neus) eruit moesten en heeft hij nu voor de 2e keer buisjes (zal wel tot zijn 7 moeten). Allemaal niet zo schokkend, maar hij slaapt nu wel een stuk beter en langer. Inslapen gaat prima, maar ....ook wakker vaak rond 4.00 's-nachts. Ook erbij gezeten, gelegen, kwaad geworden etc. etc. En nu.....hij slaapt regelmatig door tot 6.00 uur en kruipt dan nog een uurtje bij ons in bed, maar er zijn ook veel nachten dat hij rond 4.00 gezellig bij ons komt liggen. Oplossing....groter bed kopen.....is het voor jullie zo niet echt een probleem,....laat je niets aanpraten door een ander......en een kind van zo'n jaar of 10 (ok is nog wel lang) vindt het echt niet meer fijn hoor om bij jou te crashen  :sleep: :sleep:

Ach, het was maar wat gewauwel, en ik weet jullie situatie natuurlijk ook niet (hoeft ook niet hoor), maar volgens mij hebben veel meer mensen dit knelpuntje  :wink: dan dat ze zeggen. En de mensen die altijd verkondigen...die van mij slaapt aaaaaltijdddd, is noooooooiiiit vervelend...tuuuuuuurlijk.....kids zitten zeker opgesloten in een supergeïsoleerde kamer met camerabewaking of zo  :tvhorror: :tvhappy:....of 24/24 voor de tv  :-D

groetjes Miranda  :)

Nou die van mij.... die zijn ideaaaaal!!  :whip: Nooit problemen mee!! Whoehahaha!! I wish!! :rotflmao:

Jeanine meid wat een tijd hebben jullie achter de rug zeg.... :oops: Kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zat zeg! Ik hoop dat iedereen snel opknapt en jij ook natuurlijk. Het slaapprobleem... dat hebben wij hier ook. Bij tijd en wijlen is het erger. In nederland was het precies hetzelfde bij ons... Iris kwam iedere nacht bij ons liggen rond een uur of 1 of 2. Als we haar terugstuurden dan was het een groot drama en was Amber uiteraard ook wakker... :| Dus de oplossing van ons was dat San of ik dan in het bed van Iris kroop zodat we toch nog een goede nachtrust konden maken. Wij konden nl niet slapen met zijn drietjes in een bed. En ik ben het helemaal met Miranda eens. Laat je niets aanpraten door mensen die het allemaal beter weten. Zoek zelf een oplossing die het beste bij jullie past. Sinds we hier wonen is het probleem ineens voorbij. Iris slaapt gewoon in haar eigen bed. En over het algemeen ook door! Dus er komt een dag....!!

Groetjes Lin!

Hé Lin,

Sinds we hier wonen is het probleem ineens voorbij. Iris slaapt gewoon in haar eigen bed. En over het algemeen ook door! Dus er komt een dag....!!

Dus, Australië is de oplossing voor doorslapen  :wink: :wink: (geintje)

Miranda  :)

[quote author=Lin link=topic=1364.msg45356#msg45356 date=1138431650]
Dus de oplossing van ons was dat San of ik dan in het bed van Iris kroop zodat we toch nog een goede nachtrust konden maken.[/quote]Kijk hier begint mee als je een paar jaar getrouwd :rotflmao: :lol1:

[quote author=M5 link=topic=1364.msg45360#msg45360 date=1138436382]
[quote author=Lin link=topic=1364.msg45356#msg45356 date=1138431650]
Dus de oplossing van ons was dat San of ik dan in het bed van Iris kroop zodat we toch nog een goede nachtrust konden maken.[/quote]Kijk hier begint mee als je een paar jaar getrouwd :rotflmao: :lol1:
[/quote]

Lieverd... anders kwamen we toch nooit aan "rust" toe! :wink:

Thx voor jullie hartverwarmende reacties!

Gelukkig hebben we niet zo heel lang terug een nieuw bed gekocht van 180 x 210 cm dus dat past best met z'n viertjes. En eerlijk gezegd is het ook best wel gezellig! Zo hebben we na bijna 4 jaar getrouwd te zijn af en toe eens een ander naast je in bed!  :-D.

En gelukkig maken we ons ook niet meer zo druk om wat anderen ons adviseren, want als wij om 3 uur in de nacht op een krukje naast een bed zitten, liggen zij lekker op 1 oor! Neeh, sinds een paar nachten zijn wij allemaal weer gezellig overdag!  :up: :up:

@M5 - kwestie van beter plannen!!!  :-D :wink: :-D

De kinderen zijn overdag toch wel eens allemaal naar school of ergens spelen(in het weekend)
:wink: :wink:

Vermeld je website op je profiel, dan kan iedereen het te allen tijden vinden!!

Rene

Leuke website trouwens!

Back