SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12
Tsja wel zonder jullie :(

Wat is de status? Wachten op 1-7?

niet teveel aan denken, er komen nog volgende keren ;)

yep na 1-7. Spannense nu zijn weer de SOL l en SMP lijsten.

wie is er naar de australia fair geweest en hoe was het? :)
 
Ja het was zeker de moeite waard. Ik merkte wel dat ik op en gegeven moment van vermoeidheid in elkaar stond te storten, maar volgens mij heeft niemand dat gemerkt (toch? :p ) Uiteindelijk zijn we nog "even" naar die verjaardag geweest.... was pas om 3:00 uur thuis in Den Haag.

Nu zit ik een beetje in te storten @ work....


J+B: Dank voor de warme ontvangst in jullie huis en jullie en de rest voor de gezelligheid ;)
 
Wat vanavond een gezellig avondje goeie gesprekken bij Lamarck had moeten worden eindigde in een drama. Midden op de rotonde hoorde ik n knal onder mn auto, en hij deed t niet meer. Gelukkig kwam er na enkele minuten iemand me helpen die auto van de rotonde af te duwen. Na 2,5 uur !!!wachten kwam de ANWB pas. Auto weggesleept naar garage (ik met sleeptouw erachteraan rijden), garage niet te bereiken, geen brievenbus, dus kan morgen naar de andere kant van Utrecht fietsen om sleutel te brengen. Dus om 19.45 gebeurde het en ik ben net pas om 23.30 thuis... Erger nog, wordt weer een dure reparatie van minstens E1000 aan onze miskoop auto. Als we niet weggaan moeten we een nieuwe auto kopen, als we weggaan is t zonde. Ahh ik moet echt die knoop gaan doorhakken!

Toen ik vrijdagavond thuis kwam dacht ik echt ik doe het. De volgende dag kwamen mn ouders op bezoek en meteen voelde ik die knoop weer in mn buik. Kan ik mn moeder wel achterlaten en haar haar dochter en kleinkinderen ontnemen? Kan ik zonder haar. En mn jongens dan, die zijn zo gek op haar. Pfff zoals mn vriendin dus steeds zegt, dit ga ik nooit weten en verandert nooit.:(
 
Dubbel balen, als ik het zo lees.
Het is idd zwaar K*T als je op zo'n manier op straat staat, en dan heel lang moet wachten, om daarna alsnog nergens te komen GRRRRR. Denk maar zo: straks is het weer voorbij en rijdt dat ding weer. De rest gauw vergeten.
De andere baal zit wat dieper. Ik denk dat waar jij mee worstelt voor veel mensen de kern van het verhaal is. Australie is fijn, en we willen er graag heen, maar het is moeilijk om je familie achter te laten.
 
Stomme auto's ook!! Die rot dingen moeten toch eens een chip krijgen dat ze leren timen!! ;)
Ja, hier ook hoor elke dag weer die achtbaan van wel/niet gaan.
We gaan dat staat vast, maar als ik 's morgens in mijn bedje lig en de nieuw gebakken brood ruik, denk ik vaak: "waarom wilden we ook weer weg?? Ik leef hier bijna in Utopia!"
En dan komt de klap in mijn gezicht weer van de realiteit en mail ik de makelaar nog maar eens! :D
 
Back
Top