Ik ga er vanuit dat er wel plek is hoor Kom maar langsIk zie nu pas dit draadje maar zou best willen komen... Ik ga niet naar SA, maar ALS ik durf te beslissen om te gaan dan wordt t VIC. Lijkt me fijn en leuk om jullie te ontmoeten en met jullie van gedachten te kunnen wisselen...
Fototoestel meenemen! Nee hoor, grapje! Gezellig!Ik zie nu pas dit draadje maar zou best willen komen... Ik ga niet naar SA, maar ALS ik durf te beslissen om te gaan dan wordt t VIC. Lijkt me fijn en leuk om jullie te ontmoeten en met jullie van gedachten te kunnen wisselen...
@kat we hadden niet echt een maaltijd in gedachten, maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie - en mogelijk anderen- wel relevant is (gezien de reisafstand). Tja, ik weet het eigenlijk niet, had er nog niet zo over nagedacht.
haha die van ons ook 'nog' niet, maar wel 1 naar de psz...maar ja werkende moeders en kinders die slecht overal van af kunnen blijven, dus op het laaatste momentje,Ik heb maar 1 ochtendje per week de kids niet, dus doe ik dan de boodschapjes.
Naar school gaan ze niet.