SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12
Ik heb maar 1 ochtendje per week de kids niet, dus doe ik dan de boodschapjes.
Naar school gaan ze niet. ;)
 
Ik zie nu pas dit draadje maar zou best willen komen... Ik ga niet naar SA, maar ALS ik durf te beslissen om te gaan dan wordt t VIC. Lijkt me fijn en leuk om jullie te ontmoeten en met jullie van gedachten te kunnen wisselen...
 
Ik zie nu pas dit draadje maar zou best willen komen... Ik ga niet naar SA, maar ALS ik durf te beslissen om te gaan dan wordt t VIC. Lijkt me fijn en leuk om jullie te ontmoeten en met jullie van gedachten te kunnen wisselen...
Ik ga er vanuit dat er wel plek is hoor ;) Kom maar langs ;)
 
Ik zie nu pas dit draadje maar zou best willen komen... Ik ga niet naar SA, maar ALS ik durf te beslissen om te gaan dan wordt t VIC. Lijkt me fijn en leuk om jullie te ontmoeten en met jullie van gedachten te kunnen wisselen...
Fototoestel meenemen! Nee hoor, grapje! Gezellig! :)
 
Hoi,
Net terug van 2 weken vakantie, dus het allemaal even niet meer gevolgd....
Wij gaan dus komen morgenavond. Laat je nog even weten of, en zo ja wat, we behalve het belgisch bier nog moeten meebrengen?
Is het de bedoeling dat ieder zijn eten/vlees meebrengt?

Tot dan!
 
@kat we hadden niet echt een maaltijd in gedachten, maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie - en mogelijk anderen- wel relevant is (gezien de reisafstand). Tja, ik weet het eigenlijk niet, had er nog niet zo over nagedacht.
 
wat mij betreft mag je ook hier eten, de keuken is er gewoon, maar dan is het het handigste als je zelf iets te eten meeneemt?
Is er nog iemand die de bbq op zich zou nemen?
 
@kat we hadden niet echt een maaltijd in gedachten, maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie - en mogelijk anderen- wel relevant is (gezien de reisafstand). Tja, ik weet het eigenlijk niet, had er nog niet zo over nagedacht.

zoals gezegd, heb het allemaal niet meer gevolgd... :confused:
Geen probleem, we vertrekken hier kort voor de middag al en gaan in de namiddag eens naar Utrecht, nog nooit geweest en niet ver van jullie, dus dan eten we daar eerst wel een hapje.
Ik veronderstel dan ook dat het volstaat dat we die biertjes meebrengen? :D
 
Ik heb morgen de hele dag mn kleintjes thuis en geen auto, dus zie helaas ook geen mogelijk een BBQ te regelen. Maar gewoon wijntjes enzo drinken is prima toch?
 
Als er mensen zijn die een gasbbq in elkaar willen klussen (en helpen met schoonmaken) dan willen wij die wel meenemen? Het is zo'n gril op poten en ik heb nog gasflessen :)

Moet iemand anders alleen even vlees meenemen voor ons ;)

--- Wel handig om een go-nogo hierop te ontvangen voor vanavond 2300 uur, anders dan gaat het niet meer goed komen ---
 
Volgens mij hebben we inmiddels ook genoeg te eten en drinken als ik de posts zo lees:
Kleine opsomming wat allemaal komt:

kaasjes en stokbrood
bier en sap
Iets vegetarisch
belgische biertjes
koffie, thee, limo, hapjes
Cheesecake
Fris en chips
Wijn bier en fruitsalade
Fototoestel ;)

Totaal zijn we denk ik met ongeveer 18.
 
Ik heb maar 1 ochtendje per week de kids niet, dus doe ik dan de boodschapjes.
Naar school gaan ze niet. ;)
haha die van ons ook 'nog' niet, maar wel 1 naar de psz...maar ja werkende moeders en kinders die slecht overal van af kunnen blijven, dus op het laaatste momentje,
Bier, worstjes komen er aan ;-D
 
Back
Top