SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12

Lamarck

Well-Known Member
Er gaan dit jaar best wel veel forummers naar Adelaide. In de stvz van Steven80 (meen ik) werd het idee geopperd om een keer een avondje bij elkaar te gaan zitten. Volgens mij komt dat idee van Steven zelf (toch?)... Hij heeft vast al van meer mensen een uitnodiging gehad om eens zijn foto's te laten zien en zijn verhalen te vertellen. Dat kan vast ook in één keer.

Kortom: Is het een idee om een keer een South-Australia-gangers-avondje te prikken?

Wij wonen vrij centraal, dus het kan bij ons (hoeven we meteen geen oppas te zoeken :p ) maar als iemand andere suggesties heeft dan graag!

(en volgens mij zijn niet-SA-gangers vast ook welkom)

-- edit: het was niet Stevens stvz, maar het huurhuizen topic. Maar het idee kwam wel van Steven. :roll:
 
Wij zijn voor!!
afro.gif

Ijsselstein is voor ons prima!
 
wat mij betreft is iedereen welkom!
-- voor Belgen is het misschien wat verder rijden
-- en voor mensen die naar een ander stuk Oz gaan, is het misschien minder relevant als we het willen hebben over wat nu leuke en betaalbare wijken zijn...

buiten dat, onze woonkamer is niet heel klein, en hij wordt steeds leger, dus er kan best wel wat volk in :).
 
Wij zijn ook geïnteresseerd, al weten we niet (meer) of het allemaal gaat lukken... Leuk idee!

@Kat: van welke streek ben je? Evt. carpoolen?
 
Dan gaan de mensen die niet naar SA gaan ondertussen wel een BBQ houden op het terras. :up:

(Lijkt me goed plan Lamarck! :smile:)
 
Ja, die wanneer, dat is een goeie vraag. Zelf ben ik voor een vrijdag- of zaterdagavond, wat vinden jullie?
Ik zet even wat data neer, alleen heb ik hier de thuisagenda niet (ja, zit op m'n werk) dus misschien dat ik er zelf nog een paar afstreep vanavond:
13 april
14 april
27 april
28 april
11 mei
12 mei
18 mei
19 mei

ben benieuwd wat er over blijft...
 
Ijsselstein - ons huis is 2,5 uur rijden...... nog even over denken.....
Wij (ik) kunnen:

13 april
14 april
27 april
28 april

11 mei
12 mei
18 mei
19 mei

Voor de BBQ afdeling. :evil:
 
Van het lijstje hebben wij voorkeur voor vrijdag. De volgende vrijdagen kunnen sowieso:

13 april
27 april (Moeten we kijken of de DA 's middags of donderdagmiddag bloed kan afnemen.)
11 mei


18 / 19 mei zijn wij op vakantie. Als de meesten verder op zaterdag willen is dat ook mogelijk op de overige dagen.
 
Ijsselstein - ons huis is 2,5 uur rijden...... nog even over denken.....
Voor de BBQ afdeling. :evil:
snappem. Laat maar weten of je dat wilt, voor een avondje...
Buiten dat... moet ik bekennen... kan het bijna niet uit mijn vingers krijgen .... we hebben niet echt een geschikte bbq
 
Je wilt naar OZ en je hebt geen BBQ ? :evil:

Of is het zo dat je Nederland te min vindt voor een BBQ :cool:

Het is niet vaak genoeg geschikt weer, denk ik... of we vonden de kinderen te klein voor zoiets binnen handbereik... of we vonden dat kleine rekje-op-vier-stenen wel goed genoeg... of het komt omdat we vaak genoeg op houtvuur koken en dan geen BBQ meer nodig hebben ... in elk geval hebben we nu nog geen BBQ. :grin:
 
Back
Top