Salaris verpleegkundige?

[quote author=Cornelis link=topic=10138.msg141659#msg141659 date=1246178227]
@rixta,
Moet zeggen dat je erg ongelukkig klinkt, maar ik kan het mis hebben.
Hadden jullie ook meer verwacht ,qua salaris en misschien ook wel van australie?

Ik moet zelf nog beginnen, maar zal het zeker laten weten waar ik terecht ben gekomen en
wat ik allemaal ben tegengekomen.

Heeft je man eerst via agencies gewerkt of is hij direct begonnen met een (vast) contract?

Groetjes
Sophie

Mijn man is Australier, dus die wist waar hij aan begon. En ik ben helemaal niet ongelukkig met ons inkomen. Wij kunnen van dat bescheiden salaris prima rondkomen. Ik waarschuw mensen alleen maar dat ze niet te hoge verwachtingen moeten hebben. Als je denkt $2500 pert twee weken te kunnen verdienen, dan is dat nogal ver van de realiteit.

Groetjes,
Rixta
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk de meeste mensen denken goed goud te kunnen verdienen, maar ze kunnen beter eerst eens rond kijken.
Je kunt voor een agengy gaan werken dat verdient meer, maar nadeel is als je een vrijedag wil krijg je die natuurlijk niet betaald dat zit dus al bij je loon in en als je dat gaat berekenen valt het weer vies tegen wat je verdient bij een agengy.

Ik werk wel niet in de gezondheidzorg maar zit dicht bij het vuur :rolleyes: ik denk een gemiddelde nurse verdiend zo rond de 33 dollar per uur br. zonder toeslagen.
cheers
 
Mijn man krijgt als EN zo'n $27-$28 bruto per uur, dus een RN zal inderdaad rond de $33 verdienen. Maar dat is dan wel inclusief toeslagen! Zonder de toeslagen zou ons inkomen zo laag worden, dat we er nauwelijks van zouden kunnen rondkomen. Mijn man zou graag uit het ziekenhuis weg willen en in een privekliniek werken, ma-vr van 9-5. Maar dat betaalt gewoon veel te slecht. Helaas.

Groetjes,
Rixta
 
Back
Top