Same sex marriage

Ja, alleen de wet is er nog niet door. Ze hebben het in ACT al wel eens eerder geprobeerd. Maar toen konden de Territories overruled worden door de Federal Government. Nu is dat niet meer en proberen ze het dus opnieuw. Nu is ACT wel nogal 'linkse' hoek van Australia (de Greens doen het er ook altijd beter dan in de rest van OZ) Dus kan ff duren voor bijvoorbeeld QLD ook zover is ;)

Maar het moet ergens beginnen!
 
Sorry, ik noem dit niet vooruitgang.
Maar ik heb eens eerder zoiets tegen iemand gezegd en gelijk was ik "ontvriend".
 
Slecht nieuws...ze moeten dat trouwen helemaal afschaffen >:D

Maaruh ff zonder dollen, goed nieuws imho. Gekke ongelijkheidsideeen...
 
Slecht nieuws...ze moeten dat trouwen helemaal afschaffen >:D

Maaruh ff zonder dollen, goed nieuws imho. Gekke ongelijkheidsideeen...

Helemaal mee eens hoor, maar als mensen willen trouwen moet dat wat mij betreft mogen, ook als ze allebei hetzelfde geslacht hebben. Lang leve de vrijheid om te doen wat je wilt.

Volgens mij was het Yvonnen Kroonenberg die terecht opmerkte over het huwelijk: "Er zijn in de hele historie nog nooit zo veel zakelijke contracten op emotionele gronden gesloten."
 
Helemaal mee eens hoor, maar als mensen willen trouwen moet dat wat mij betreft mogen, ook als ze allebei hetzelfde geslacht hebben. Lang leve de vrijheid om te doen wat je wilt.

Volgens mij was het Yvonnen Kroonenberg die terecht opmerkte over het huwelijk: "Er zijn in de hele historie nog nooit zo veel zakelijke contracten op emotionele gronden gesloten."

Je neemt mijn reactie iets te serieus.

P.s. Yvonne Kronenberg... Bij die naam moet ik altijd denken aan een caberatier. Volgens mij was het Theo Maassen die over Yvonnen Kroonenberg zei "JA je hebt het wel eens hoor... vrouwen met een mening. Die erg erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar het komt altijd uit een boekje. Zoals vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Die zielige zeikboekjes van Yvone Kronenberg 'Alles went behalve een vent'. Ha ha ha... Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg". :p

edit: ps...Gwennie!
 
*snip* Beetje over de grens....

-Zwerver
 
Last edited by a moderator:
@Jack: Als een bericht wordt aangepast of verwijderd, dan is het niet de bedoeling dat je het bericht opnieuw plaatst. Hou het respectvol.

Graag on-topic blijven.
 
Haha! Gwenny wil witte paardenprins en Fol wil niet op de knieën!!
En dat terwijl het tegenwoordig allemaal net zo onzeker is als je 'vaste' contract of je 'gegarandeerde pensioenafspraken'.

Welkom in de 21e eeuw,... waar beloften leeg zijn geworden, afspraken meer weghebben van mogelijkheden en je toekomstbeeld ongeveer hetzelfde eruitziet als in de prehistorie.

Nog even en we hebben geen wetten meer nodig. Gaan we weer gewoon belasting betalen voor de hobby's van de adel...

(grapje hoor;))
 
Zat gisteren 'de verbouwing' (maar dan de OZ variant) te kijken. Een gay koppel had een grote overwinning behaald inzake toestemming voor bouw van de gemeente (8 jaar mee bezig geweest!) En die wilde elkaar dus even zoenen van blijdschap. Maar toen zag je de aarzeling; we zijn op TV, dat kunnen we niet maken...

Dat vond ik wel sneu... Niet dat ik nu graag naar zoenende kerels kijk o_O. Maar het zou toch fijn zijn dat dit in OZ ook mogelijk wordt. Het zijn gewoon twee mensen.
Ach, het gaat (ooit) wel beter worden denk ik zo...
 
Back
Top