Sander en Michelle - Perth, WA

Sander

XPdite Hero
Ok, laat ik ook maar eens een berichtje plaatsen met de laatste stand van zaken. Het hele visum-proces heeft een beetje stil gestaan de laatste tijd, omdat ik te druk was met afstuderen.

Even kort:
Michelle, mijn verloofde, is Australische en we gaan ons de komende tijd concentreren op het verkrijgen van een defacto-spouse visum. De bestemming is Perth want daar komt Michelle vandaan.

Inmiddels heb ik de tijd om de spullen voor het visum te gaan regelen, want sinds vrijdag (24 september) ben ik afgestudeerd!! Die dag had ik mijn eindpresentatie. Het ging allemaal heel erg goed; ik heb een 8.5 voor mijn afstudeerwerk dus ik ben happy. Volgens mij realiseer ik het me nog niet echt, maar op 4 oktober is de diploma-uitreiking en dan is het denk ik pas helemaal 'echt'.
Voor de geïnteresseerden; ik studeerde informatica, dus ik heb nu een 'Master Degree in Computer Science'.

We gaan trouwens eerst nog even op vakantie, want dat is er dit jaar nog niet van gekomen. Op 10 oktober vertrekken we richting Griekenland voor 8 dagen. Lekker rustig aan doen en hopelijk nog wat zon pakken!! Ik heb er enorm zin in!
 
Gefeliciteerd Sander,

Al een idee waneer jullie vertrekken en gaan jullie naar Berlijn voor je Visum?

Groetjes en veel Plezier in Greece 8)
 
Ja Sander, congrats! Ga maar eerst genieten van de welverdiende vakantie en dan lekker fris beginnen met de aanvraag van het visum!

KC
 
Wow, Sander ! Keigoed zeg ! Gefeliciteerd , hoor ! :D

Idd nu maar eerst van je welverdiende vakantie genieten en dan je Spouse/Defacto aanvraag starten...
En dat moet toch geen problemen opleveren, denk ik zo ! :wink:

Cheers !

Ingrid.
 
Bedankt voor de leuke reacties!

Waarschijnlijk gaan we naar Berlijn zo rond november/december.
Ik ben benieuwd!
 
Sander, voor het geval je mijn bericht in de CTC thread ;) niet hebt gezien.....

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wOW, een 8,5 echt goed!!!!

Dus, je komt in januari? :D