Sander en Michelle - Perth, WA

Bedankt, Louw, voor het succes wensen. Op zich heb ik er alle vertrouwen in, maar het blijft toch afwachten en alle positieve 'vibes' zijn van harte welkom! :lol:

@Sandra
Ja idd het aftellen is begonnen en zo ook toch wel de zenuwen...maar we blijven positief! :D

Sander
 
Sander veel succes met de afronding en de aftelling.
Kan me de vibes wel voorstellen, maar die zijn positief. Dus wat dat betreft moet het geen probleem zijn.
 
Oh oh, ik wou je op het allerlaatste moment succes wensen, maar ik vrees nu dat je al weg bent... oops!

Nou ja, wie weet...


SUCCES!!!!!!!

En veel plezier in Berlijn.

:D
 
En?????!!!!!

Ik ga nu naar bed, maar hoop morgenochtend wat te lezen!!!! :p :lol:

Ben wel een beetje zenuwachtig voor jullie... :?
 
Ja ben erg benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop dat je inmiddels al een feestje hebt kunnen vieren :D
 
SANDER!!!!!!! Schiet op!! Wordt wakker!!!!
Oh nee, jullie blijven toch niet het hele weekend in Berlijn he?!!!
Arghh! Nou, ze hebben daar ook internet cafes hoor!!!!

:D :eek:  :mad:
 
Hallo hallo...daar ben ik dan weer! :)

Leuk om te zien dat jullie zo ongeduldig zijn!  :-D

[size=12pt]Het visum is binnen!!![/size]

Het ging allemaal heel goed en soepeltjes, later zal ik het hele verhaal online zetten...eerst even bijlezen.

Groetjes,
Sander
 
[quote author=Simone link=topic=626.msg6337#msg6337 date=1103105415]
Oh oh, ik wou je op het allerlaatste moment succes wensen, maar ik vrees nu dat je al weg bent... oops!

Nou ja, wie weet...


SUCCES!!!!!!!

En veel plezier in Berlijn.

:D
[/quote]

Ja, we vertrokken woensdagochtend vroeg...dus we waren al onderweg! :)
Maar evengoed bedankt!
 
[quote author=Sandra link=topic=626.msg6348#msg6348 date=1103215614]
Ja ben erg benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop dat je inmiddels al een feestje hebt kunnen vieren  :D
[/quote]

Ja, we hebben een feestje kunnen vieren...al waren we eigenlijk veels te moe en zijn we redelijk vroeg gaan pitten. Bed was niet fantastisch en de spanning had ons ook een beetje wakker gehouden...  :roll:
 
[quote author=Simone link=topic=626.msg6361#msg6361 date=1103346562]
SANDER!!!!!!! Schiet op!! Wordt wakker!!!!
Oh nee, jullie blijven toch niet het hele weekend in Berlijn he?!!!
Arghh! Nou, ze hebben daar ook internet cafes hoor!!!!

:D :eek:  :mad:
[/quote]

LOL
We zijn weer terug, vrijdagavond laat waren we weer thuis. Maar zijn toen lekker gaan slapen en vandaag hebben we eerst even onze tickets bevestigd -> 24 februari vertrekken we!
 
GEWELDIG!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!  :lol:
Nu kan ik naar bed!  :-D (ging net)

Tot dan, dan!!


p.s. mijn ouders hebben het huis mondeling verkocht. 24ste horen ze of de financiering doorgaat..... m'n vader heeft gouden handdruk, 1 februari laatste dag. Ze vertrekken dan rond juli. In de tussentijd heeft mijn vader nog wel klusjes om zich bezig te houden. En mijn moeder werkt ook 80%.
Enige  :-( is dat ze de honden waarschijnlijk niet meenemen, meerdere redenen. Da's wel jammer. Maar zo gauw ze hier een huis kopen zullen ze vast een nieuwe nemen! :)
 
Back
Top