Ik vond het weer tijd voor een kleine update...
Nadat we het visum hadden gekregen wat mailtjes rondgestuurd naar verhuizers, maar omdat het rond de feestdagen was kwamen er maar weinig reacties. Eigenlijk pas begin januari begon dat een beetje te lopen en inmiddels zijn onze spulletjes onderweg. Het was nog even stressen om alles op tijd in te pakken.
Dit weekend hadden we ons afscheids'feestje'. Eigenlijk heel raar. Gelukkig was het heel gezellig en heb ik met de meeste mensen nog even leuk kunnen praten, maar helaas niet met allemaal even veel. Ook dingen gekregen als stroopwafels, hagelslag, pindakaas, drop...wel leuk, maar nu moet ik dat allemaal dus in mijn koffers zien te passen. :-o
Buiten hadden we de Australische en Nederlandse vlag opgehangen, dus iedereen kon het prima vinden
Binnen hadden we wat ballonnen (groen/geel en oranje), maar verder eigenlijk geen Australische dingen ofzo. Behalve wat boeken over Australië en Perth zodat men kon zien waar we naar toe gaan. We waren een beetje laat met organiseren... :?
Vandaag hier nog wat spulletjes opruimen en alvast eens gaan kijken hoe ik de rest in de koffers ga proppen. Zometeen ook vast in-checken, kan via internet...hopelijk een lekker plekje in het vliegtuig reserveren. Ben nog bezig met m'n CV - valt niet mee moet ik zeggen, maar ik zal er vanmiddag weer eens voor gaan zitten.
En dan afscheid nemen van ouders/zussen/zwagers/neefje/oma's - dat valt heel zwaar. Ik weet niet of en hoe erg ik Nederland ga missen, maar ik weet wel dat ik mijn familie verschrikkelijk zal missen.
Donderdag vertrekken we...