Senseo komt naar u toe deze zomer!

jufrebekka

XPdite Hero
Voor alle senseo liefhebbers: Vandaag waren Martijn en ik even bij de Harvey Norman en zagen daar een Philips Senseo Crema! Het is niet te geloven, maar ze zijn echt te koop. We vroegen gelijk even hoe het zat met de pods. Die zijn te koop bij de Woolies zei de meneer. Maar wij konden ze nog niet vinden. Hij zei dat ze de apparaten al lang in het magazijn hadden staan maar omdat de pods nog niet te koop waren hadden ze ze nog niet in de winkel. Kijk ook op: http://www.moccona.com.au/senseo/ voor meer info.

Sander en Linda  jullie kunnen dus gerust deze kant op komen hoor! Senseo komt eraan  :). Oh ja de prijs bij Harvey Norman voor het apparaat: 122 dollar. Heb geen idee of dat een beetje goed is? Ik denk dat ze in NL goedkoper zijn. Maar ehm, verschepen is ook niet kosteloos  :).
 
Mag ik dan nu effe wat zeggen over leuke cafeetjes in Brisbane dan, hihi?  :wink:

Heb eindelijk deze senseo's gezien in NL. Geloof niet dat ze er waren voordat wij destijds naar Italie vertrokken (eind 2001). Nog geen senseokoffie gehad echter. Houd me echter aanbevolen als er ook pods te verkijgen zijn!
 
Hahaha!  :lol: ja wij hadden al zoiets gehoord over dat de Senseo naar Oz zou komen! We dachten nog: he, een gat in de markt dat ding, misschien moeten we dat niet eens gaan introduceren Down Under? Maar het is dus al gebeurd! Hier in Nederland zijn ze bij de Blokker EURO 69,=. Dus zo heel erg veel duurder zijn ze daar niet.
 
Ze zijn te koop hoor en ook de pads maar vreselijk duur(echt hollandse uitdrukking)
wij maken ons natuurlijk altijd zorgen om de centjes.
Ik weet dat ze in monbulk te koop zijn (vlakbij melbourn) maar de pads zijn iets van 10 dollar
maar dan heb je wel een lekker bakkie hoor!!!!!!
groetjes irma
 
Joepie!  :happysun:
Wat een goed nieuws! Ik neem mijn eigen Senseo gewoon mee hoor, en heb een site gevonden waar ik de pods kan bestellen, voor nog niet eens zoveel geld. En ik heb ook een maatje met wie ik de verzendkosten kan delen! Dus tot die tijd dat de pods  nog niet verkocht worden zit ik wel snor!
Hmmm ik ben blij dat ik van de oploskoffie bespaard kan blijven  :-D Is niet echt mijn smaakje!

Groetjes Lin
 
Is wel leuk als wij die website ook weten misschien!!!!
Kunnen wij met z'n allen in gaan slaan toch!!
groetjes Irma
(kijk als je centjes kan besparen)
er zijn n.m. nog heel veel andere dingen die zo leuk zijn
 
Heee, da´s goed nieuws... Onze Senseo is al wel aan vervanging toe, dus meenemen doen we hem niet. Maar een nieuwe aanschaffen in Australie is dan wel een van de eerste to do´s op het lijstje..

M.vr.gr.

Perthpete.

PS: Zullen we het over PADS hebben i.p.v. PODS ...  Of is dat Ozzie-slang ;-)
 
Liever gezegd heb ik liever dat Dubbelfris deze zomer naar mij toe komt ipv Senseo of ......frikandellen. Ik ben niet zo'n Senseo fan.
Kaatje
 
[quote author=perthpete link=topic=2318.msg24220#msg24220 date=1124300203]
PS: Zullen we het over PADS hebben i.p.v. PODS ...  Of is dat Ozzie-slang ;-)
[/quote]

Pads zijn maandverband hier, dus ik hou het persoonlijk liever bij pods  :up:
 
Aha! Kijk, daar denken ze dan weer niet bij na he bij die Philips! Wedstrijdje doen wie er met de beste vervangings naam voor een pad/pod kan komen?
 
PerthPete:  :up:

http://www.hollandbymail.com/
http://www.dutchtaste.com/index.php

En zoeken maar op Senseo!

Groetjes Lin
 
[quote author=perthpete link=topic=2318.msg24355#msg24355 date=1124383854]
Jufrebecca: Dank voor je tip... PODS dus vooralsnog!
[/quote]

:police: Moeten we nu ook al de Nederlanders opvoeden? Jufrebekka is met dubbel K en niet met C's
 
[quote author=tinusv link=topic=2318.msg24587#msg24587 date=1124496822]
:police: Moeten we nu ook al de Nederlanders opvoeden? Jufrebekka is met dubbel K en niet met C's
[/quote]

Tinusv:
Sorry hoor... (wist niet dat je kwaad werd ;-) Was een gewoon simpel leesfoutje  :error:. Maar ja, het laatste jaar is bijna elk boek wat ik lees een engelstalig boek, dus dan sluipen zulke vergissingen er vanzelf in...

Lin:

Hartelijk dank voor de senseo links. Ook voor de zoute slakken ;-)

Leuk stukje op editienl van jullie...

M.vr.gr.

Perthpete
 
Dat is even goed nieuws  :lol:. Ik ben al een tijdje door mijn senseo heen, en maak nu mijn koffie met mijn koffiezetapparaat. Ik vind de oploskoffie niet lekker, ga vandaag gelijk kijken bij safeway.
 
Back
Top