Senseo komt naar u toe deze zomer!

Jaaaahhhh nu ook in Perth bij sommige Wooly's en Coles; David Jones heeft de machine voor 116 in de aanbieding,maar ik begin nu wel erg te twijvelen of ik hem wel wil kopen.
Cheers Jan Martijn.

Ps
denk dat ik morgen toch maar mijn HOMEBREW KIT ga kopen
 
Tja maar hier in WA. lopen ze een klein beetje achter (maar een half jaar) en hier is het dus sinds enkele dagen ook verkrijgbaar ( 9 mnd geleden kon je het al in Sydney krijgen).

Cheers Jan Martijn (ff een nieuwe Homebrew maken)
 
Tuuuuuurlijk meiden! Jullie zijn van harte welkom! Lijkt me reuzegezellig, maar we moeten het met oploskoffie doen tot onze spulletjes arriveren en die gaan eventjes later dan dat ik ga helaas!Dus kom strakjes in oktober maar lekker langs, dan doen we een bakkie oploskoffie of lammetjesthee!! :-D

Groetjes Lin
 
[quote author=Lin link=topic=2318.msg26181#msg26181 date=1125507030]
bakkie oploskoffie of lammetjesthee!! :-D
Groetjes Lin

[/quote]

Wow "lammetjesthee" dat heb ik echt in een JAREN gehoord! Zo noemde mijn mama altijd ons kopje thee  :cry: brings back memories  :cry:....  :)
 
Ik snap al die "tam tam" niet over de senseo apparaat. voor mij is het gewoon overgewaardeerde espresso. Plus je betaalt niet alleen voor de koffie, maar ook voor het imago. Want vooral als je in nederland woont en modern/hip wilt overkomen, kun je het NIET maken om geen Senseo in huis te hebben. al is het alleen maar zodat je bezoek kan zien dat je er OOK eentje hebt.
Ik moet natuurlijk wel toegeven dat er ook voordelen aan zitten, wanneer je in het bezit bent van een senseo. je kunt er lange gesprekken over houden, hoe lekker de koffie wel niet is, over de nieuwste senseo kopjes, dat de buren er nog geen hebben enzovoorts.

misschien kunnen we een nieuwe topic aanmaken met wat de lekkerste thee is in Australie. Of wie mist er nog meer pickwick?? Of welke coffee shop is de beste aanrader?

Groeten Rob  :evil:
 
:-D Long time no see Rob......great come-back :up: :).....maar goed ik drink dan ook geen koffie! enneh......de beste thee Dilmah! (of was dat geen serieuze vraag :lol:

Groetjes
Syl

zit net aan een bakkie "lammetjes thee" ZONDER suiker...hm :-(
 
Mijn favourite thee is Twinings! Maar die komt niet helemaal in voldoende smaakjes en soms verlang ik dan ook wel naar een kopje Pickwick kaneel thee of zo  :wink:

Enneh, stomme vraag misschien, maar kan iemand me vertellen wat "lammetjes thee" is??
 
.....Het is een kopje/bekertje thee met veel melk EN suiker. Hier wordt het zo wie zo vaak met melk gedronken maar in Nederland was dat echt een soort kinder thee.

Dan kreeg ik ook nog wel eens lammetjes-pap als ik ziek was! dat is een beschuitje in een bord met boter en suiker en daarover heen warme melk (Getver....!! en ook heeeeel medisch verantwoord). Erg lekker als je klein bent dat wel!

Groetjes
Syl
 
Dank, Syl!

Brrrr, dat klinkt vreselijk vies voor iemand die thee altijd zonder suiker of melk drinkt!
Word ik in Australie nogal eens vreemd om aangekeken trouwens, dat je of geen melf of geen suiker hebt snappen ze nog wel, maar allebei niet??

Lammetjespap had ik hartstikke vaak als kind! Grappig, was ik helemaal vergeten. Zou het nu niet lekker meer vinden denk ik trouwens.
 
[quote author=Syl link=topic=2318.msg26345#msg26345 date=1125617965]
:-D Long time no see Rob......great come-back :up: :).....maar goed ik drink dan ook geen koffie! enneh......de beste thee Dilmah! (of was dat geen serieuze vraag :lol:

Groetjes
Syl
[/quote]

Ja en Nee, was op zich geen serieuze vraag, maar vind persoonlijk Pickwick nog het lekkerste. Qua merknamen moet ik weer eens bij woolies kijken, volgensmij hebben wij normaal gesproken Dilmah. Maar afgelopen zaterdag zijn we naar de aldi geweest en hebben we een ander merk gekocht. De prijs was goedkoop en ook de smaak helaas.

En de lammetjes pap, lijkt op wat wij noemen: lui wieverpap (luie vrouwenpap) = melk met beschuit, krenten en een beetje suiker. is nog iets van vroeger.

groetjes Rob
 
Thee met melk,moet wel skinny milk zijn, en zonder suiker heeeerlijk.
Ik weet het Syl hier in Holland kijken ze me aan of ze water zien branden,
Krijg ook nog zo'n slap bakie als je de melk er in doet is het wit.
Zeg ik laat maar het zakje er in zitten.
Over merken van thee vind ik lipton het beste, het is zo er
laatst  April toen ik in Aus was heb ik weer 800 zakjes meegenomen.
Zijn Bijna op, hoop dat ik het haal tot Nov!!!!
Senceo komt er bij ons niet in,Ton vind zijn gewonen koffie door de filter het
lekkerste,hij drinkt zo'n 2 en half liter per dag.
Ik zet maar de hele therma kan voor hem, hoef ik ook niet de heledag   :coffee: :coffee: :coffee: :coffee:
koffie in te schenken.
Hij is niet goedhoor!!!!!!!
Zal wat worden als we aan het rondreisen zijn.

Gr Ineke   :later:
 
Far out....2 en een halve liter???? Is hij zeker wel vaste klant op de loo. :evil: :-D

Groetjes
Syl
 
Hee joh Blizzard, wij hebben zelf zo'n onbeschoft espresso-apparaat met rocket-aandrijving! Helemaal orgastisch (oh ja, en organic ook ja, als het even kan....  :-D)
 
Ik ben helemaal aan de (lammetjes) chai thee van lipton. Ik hou wel van specerijen. Kaneel, kruidnagel... jammie!
 
Back
Top