Senseo komt naar u toe deze zomer!

[
Maar ik blijf het zeggen, ik ben hier waarschijnlijk te lang :)

Dah ken hullemal nieieieieie!!!!!
 
:-D :-D Nou Linda, dan kom ik er even naast zitten met mijn koppie thee, waar uiteraard het zakje nog in hangt voor een sterke bak!

Syl :)
 
Bij vliegt het theezakje even door m'n Hoegaardenglas en dan issie klaar :) Aangezien we toch geen Hoegaarden in huis hebben, gebruik ik dat glas wel ergens anders voor... Drinkt zooo lekker :)
 
YIPPEEEEEEE!!! :lol: :lol: :lol:
Geweldig dat ze senseo hebben in Oz, ik zag de pods al liggen net voordat ik uit Australie vertrok, bij woolies of coles.
Aangezien ik ook al een poosje bezig ben met skills assessment en permanent visa voor Oz, was ik daar erg blij mee!
Koffiezetapparten hebben de mensen thuis niet, inderdaad alleen instrant rommel (blergh)
Als geboren nederlander is dat toch iets bijna onmisbaars, ha!
Hopelijk dat er nu nog een Gouda kaasfabriek in Oz komt want de geimporteerde is vrijijijijijijij duur...!!!
Hopelijk hebben ze tegen de tijd dat ik in Oz ben (driekwart jaar?!) ook huismerken om t ook nog betaalbaar te maken...)
Grts, mariekske
 
En dit is helemaal makkelijk en altijd bij de hand in Australie:

Eucalyptus Leaves

Preparation:  boil the leaves and drink as a tea

(b.v.voor een zere keel)
Groetjes Francine
 
[quote author=IRENE2 link=topic=2318.msg51010#msg51010 date=1141860616]
[quote author=Annemiek link=topic=2318.msg50946#msg50946 date=1141826118]
hmmmm... als ik de bovenstaande berichten lees ben ik blij dat ik thee drink ;)
Ik vraag me trouwens wel af waarom de koffie in Oz niet te drinken schijnt te zijn. Geen Douwe Egberts achtige koffie dan? Alleen maar oplosspul?
[/quote]

Telkens als er mensen uit Nederland hier op bezoek komen vinden ze de koffie hier veel lekkerder dan in Nederland! En ik ben het er eigenlijk wel mee eens want als ik nu terug naar Nederland ga en ik bestel koffie vind ik het 3x niks! Maar ik blijf het zeggen, ik ben hier waarschijnlijk te lang :)
[/quote]

Wij zijn inmiddels gewend koffie uit espressomachines te drinken - ook bij vrienden thuis - in het algemeen heerlijk Italiaanse koffie. Ik vermoed dat de "snelfilter" koffie tijdens onze aankomende vakantie in Ned. niet te drinken zal zijn! We zien het wel  :wink:
 
Back
Top