Senseo komt naar u toe deze zomer!

Nou, deze muts had nog nooit gehoord van de Senseo. Is dit een nieuwe manier van filterkoffie, of een nieuwe manier van oploskoffie?

Mij klinkt het als vooral als een nieuwe manier om mensen aan het kopen te krijgen. Als je op een betaalbare manier smakelijke koffie wil zetten, doe mij dan maar een plunger!  :coffee:
 
[quote author=Eerainuh link=topic=2318.msg24820#msg24820 date=1124676952]
Nou, deze muts had nog nooit gehoord van de Senseo. Is dit een nieuwe manier van filterkoffie, of een nieuwe manier van oploskoffie?

Mij klinkt het als vooral als een nieuwe manier om mensen aan het kopen te krijgen. Als je op een betaalbare manier smakelijke koffie wil zetten, doe mij dan maar een plunger! :coffee:
[/quote]

:naughty: nou ja, zeg :p nog nooit van Senseo gehoord,  :-D...

Ik checkte net maar even waar je vandaan kwam, enne...het zij je vergeven :-D.
Maareh...probeer het eens een keertje. Tja, inderdaad weer een "nieuwe" manier om mensen
aan't kopen te krijgen, maar eigenlijk ook wel heel makkelijk als je snel een "lekker" bakkie :coffee:
wilt hebben :wink:.
 
:-D wij zijn ook van het pre-senseo tijdperk.....enneh....to plunge or not to plunge, ikzelf ben meer een thee leut maar mijn ouders (in Nederland) zijn ook helemaal "om" voor wat betreft het Senseo gebeuren en dat zijn echte koffie liefhebbers...

Lin, als je hier bent maak je dan een keer een bakkie Senseo voor me? ben wel benieuwd wat wij missen :)

Groetjes
Syl
 
Ze hebben trouwens de smaak van de Pods aangepast aan Australische smaak. Op de Ekka hebben we dus een bakkie geproefd, maar ondanks dat het "dark roast" was, smaakte het nog waterig. Stel je verwachtingen dan ook niet te hoog met Australische pods/pads.
 
:-D Daarom blijf ik lekker senseo pads vanuit NL bestellen, de kosten van zo'n zakkie zijn net zo als in NL. Alleen de bezorgkosten zijn mega. Maar die deel ik dan met Carien en we bestellen in bulk!  :up:

Ja hoor Syl, ik zal zeker een bakje Senseo voor je gaan zetten, met een stukje zelf gebakken appeltaart?? :)
 
Hi Lin .

Ik kom er ook aan hoor, maar niet voor de koffie,appeltaart altijd!!!!!!!
Maar je kan toch ook een nice cup of tea maken, ene met melk he'   :coffee:
                                                                                                                  Tea
O ja heel sterk please.     
 
:group:

Gezellig ik verheug me er nu al op!
Ik weet zeker dat de vrouw van mijn vader me wel verteld hoe ik een goed bakkie thee voor je kan zetten!

Groetjes Lin :flowers:
 
Op dit moment in de aanbieding bij Target:

uno.htm


Dat lijkt toch wel heel erg veel op de senseo, ga zometeen maar ff shoppen.

Weet iemand ook waar in Perth je het goodkoopst Coffee Pods kunt kopen?

Cheers Jan Martijn
 
[quote author=lsn link=topic=2318.msg25190#msg25190 date=1124859967]
Op dit moment in de aanbieding bij Target:

http://www.target.com.au/html/homewares/uno.htm
[/quote]

Je kunt alleen plaatjes tussen een [ img ] tag zetten. Een link naar een site zet je tussen [ url ] en [ /url ]. Dan kun je hem dus hier vinden:
http://www.target.com.au/html/homewares/uno.htm

Ontopic: Lijkt er wel verdacht veel op. Lijkt bij een gevalletje plagiaat. Kijken of we daar ook ergens een bakkie van kunnen proberen.
 
Bedankt,

Ik heb het apparaat net bekeken en het lijkts er redelijk veel op; echter de koffie pods zijn kleiner dan de originele.

Bij David Jones in Perth verkopen ze op dit moment de Senseo maar ik ben nog geen plaats tegen gekomen waar ze de Pods verkopen dus als iemand een suggestie heeft hou ik me aanbevolen.

Cheers Jan Martijn
 
[quote author=lsn link=topic=2318.msg25254#msg25254 date=1124883957]
Bij David Jones in Perth verkopen ze op dit moment de Senseo maar ik ben nog geen plaats tegen gekomen waar ze de Pods verkopen dus als iemand een suggestie heeft hou ik me aanbevolen.
[/quote]

Volgens de mensen bij de Senseo stand zijn ze opgenomen in het assortiment van Woolworths. Maar het kan wel even duren voordat ze echt in de winkel liggen. Ik heb ze er ook nog niet gezien.
 
Ik ben ook voor het Senseo tijdperk vertrokken... en elke vakantie in Nederland lijkt het wel of er meer mensen zo'n ding hebben! Mijn zusje heeft er een en het is op zich wel ok (lekker snel) maar omdat ik mijn koffie met melk drink moet dat dan toch nog apart.

Net als Irene gebruik ik momenteel een plunger. Maar ik ben aan het sparen voor een echt espresso apparaat met zo'n milk frother. Veel lekkerder als je het mij vraagt!
 
Ik ben meer van het type "thee-leut" maar misschien kunnen we een bakkie bij Lin proberen :-D in Oktober!! of zullen wij haar eerst uit laten pakken?

Groetjes
Syl
 
Klinkt goed! Lin, heb je al zin in al die mensen op de koffie??

Ik ben trouwens gek genoeg zowel koffie- als theeleut. Ben pas koffie gaan drinken toen ik ging werken en nu "moet" ik er elke dag twee: een 's ochtends en een 's middags. En als ik geen koffie drink krijg ik hoofdpijn. Misschien moet ik toch eens aan afkicken denken  :|

En tussendoor drink ik liters thee. Heb zo'n leuke pot op een lichtje en ik ben volmaakt gelukkig met een mok earl grey thee in een hand, goed boek in het andere en droste of cadbury chocola binnen handbereik. Truttig he?  :-D
 
Van het weekend de eerste pods/pads daadwerkelijk gesignaleerd bij Woolies (in Indooroopilly).
 
Ongelovelijk dat zo'n ding zoveel reactie teweeg kan brengen! Moejje kijken! Dit is al de 37e post! ...  :-o Moest het toch zelf ook maar een keer proberen dan.

Uhhhh, Lin?  :roll:

:up:
 
ik ben volmaakt gelukkig met een mok earl grey thee in een hand, goed boek in het andere en droste of cadbury chocola binnen handbereik. Truttig he? 

Nah, wordt er al happy van als ik het zo lees!!!! :-D nix nie truttig, gewoon helemaal ontspannend!

Groetjes
Syl
 
Maak maar geen zorgen - de pods zijn al te koop bij onze locale Woolies. Ik drink liever Lavazza - ik was echt teleurgesteld in de smaak van Senseo....wel makkelijk maar niet lekker (ben blijkbaar in de minderheid  :wink:).
 
Back
Top