Senseo komt naar u toe deze zomer!

Ik heb toen bij tros radar gezien dat die navulbare jongens ook je senseo kapot kunnen maken. Omdat die navulbare pods/pads niet naadloos sluiten en er dan korreltjes koffie in de machine kunnen komen waardoor die verstopt. Een vriendin van mij heeft ze ook, maar vindt ze een ramp. In de praktijk is het ontzettend veel werk om dat ding te vullen en te zorgen dat er geen korreltje koffie aan de buitenkant zit... Het leek zo mooi  :-(. Ik dacht dat het echt een super uitvinding was. Maar het bleek dus toch een behoorlijke miskoop!  Zie de volgende link: http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/26/906/
 
Het hele idee van de senseo was toch dat het lekker makkelijk moest zijn: pod erin, knopje indrukken, klaar? Als je dan met navulbare pods gaat klooien kun je beter gelijk een normale espressomachine kopen lijkt me. Niet veel duurder, zelf bepalen hoe je je koffie wil, en je kunt er ook nog cappuccino's mee maken :)
 
Een espressoapparaat niet veel duurder?????? Oei oei oei wat zijn wij toch stom geweest dan!!!  :wall:

Nou ja, ach, 't is gelukkig wel heueueueul lekkere espresso  :-D
 
Zeg Irene

Kwam je nog langs voor een bakkie "oplos-pleur" met on-organische melk? :-D :up:

Groetjes
Syl

p.s. en een hoop suiker :evil:
 
[quote author=Eerainuh link=topic=2318.msg30194#msg30194 date=1128298657]
Een espressoapparaat niet veel duurder?????? Oei oei oei wat zijn wij toch stom geweest dan!!!  :wall:[/quote]Nou ja, je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wilt, maar ik krijg uit mijn espressomachientje van $150 lekkerdere koffie dan senseo al zeg ik 't zelf... En de Senseo is hier dacht ik rond de $100? Dat prijsverschil heb je er snel genoeg uit...
 
Dat prijsverschil heb je er zeker snel uit als je weet hoe duur senseo pads/pods hier zijn  :-D. Nee hoor, dan kun je beter aan de espresso of dripulator! ik doe niet zo moeilijk, en drink ook rustig de oplosvariant. Des te meer geniet ik van de echte filterkoffie! Hoewel... een capuccino??? Lekker hoor!
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=2318.msg30199#msg30199 date=1128305481]
[quote author=Eerainuh link=topic=2318.msg30194#msg30194 date=1128298657]
]Nou ja, je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wilt, maar ik krijg uit mijn espressomachientje van $150 lekkerdere koffie dan senseo al zeg ik 't zelf... [/quote]

Ja, dat geloof ik ook wel. Ik zat een beetje te geiten. Alhoewel we natuurlijk nog wel steeds die supersonische futuristische Rocket machine hebben....

Al met al is het heeft het wel een bijzonder senseotief onderwerp opgeleverd! En er komt vast nog meer!

En @ Sylvia: eigenlijk was het toch wel een beetje teleurstellend, want jij hebt hier dingen beloofd die helemaal niet waar zijn. Niks geen oplos-pleur met on-orgastische melluk en P.S. heel veel suiker. Maar die aardbeien met olijvendip, dat is weer zo'n moleculaire uitvinding, daar zit toekomst in. Daar moeten we iets mee doen.[/quote]
 
Gister de eerste Senseo reclame op tv gezien hier. Misschien als het wat populairder wordt, dat de pods wat betaalbaarder worden? .... Of juist niet.... 
 
Tja om dit draadje maar weer ens een nieuw leven in te blazen:

Als je de echte nederlandse Pods wil hebben moet je naar de nederlandse winkel gaanin Perth, Sydney, Brissie en Cairns daar verkopen ze de orriginele nederlandse pods.

Cheers JM

Ps er gaar niets boven een kop verse gemalen en gemixte koffie bonen, dus niet die bittere koffie, er is een cursus koffie maken in Perth, er komen mensen van overal over de wereld om hier die cursus te doen en het schijnt de beste van de wereld te zijn.
 
hmmmm... als ik de bovenstaande berichten lees ben ik blij dat ik thee drink ;)
Ik vraag me trouwens wel af waarom de koffie in Oz niet te drinken schijnt te zijn. Geen Douwe Egberts achtige koffie dan? Alleen maar oplosspul?
 
In een aantal supermarkten kun je ook DE kopen enanders is het uiteraard altijd via de diverse nederlandse winkels te krijgen.

Ik ga toch maar voor de vers gemalen koffie bonen, morgen op school maar weer eens een nieuwe voorraad zien te krijgen.


Cheers JM
 
Ja en piramids en weet ik veel wat voor meuk ;)
Ik hou het gewoon bij een simpel zakje pickwick ;)
 
Thee:


Je hebt een primeur: binnenkort introduceert Douwe Egberts Pickwick T-pads! Deze zullen in vrijwel alle supermarkten verkrijgbaar zijn. Met Pickwick T-pads zet je verrassend lekkere thee met je Philips Senseo® pad-apparaat. Pickwick T-pads bestaat uit vier heerlijke theemelanges: Tempting Red, Early Grey, Minty Green en Lemon & Lime. De speciale Pickwick theepadhouder, die in samenwerking met Philips is ontwikkeld, zorgt ervoor dat je thee niet naar koffie smaakt.

Vanaf 13 maart is de Pickwick T-pads starterskit verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten met daarin Early Grey, Tempting Red én een gratis Pickwick theepadhouder (op = op)!

Let op: als je het aluminium Senseo® pad-apparaat hebt, dan heb je een aparte Pickwick theepadhouder nodig die uitsluitend verkrijgbaar is bij de DE Geschenkenwinkel of via het Philips Customer Care Centre: 0900-8407 (€0,20 per minuut).


Tja het moet niet veel gekker worden toch???????

wat is er mis met het thee zakje / losse thee.

Cheers JM
 
Nou Annemiek, dat hoef je je niet af te vragen...  :-D  GELD GELD GELD en GEKKEN die het kopen!

Maar lekkere koffie is er wel te krijgen hoor!  :)
 
[quote author=Annemiek link=topic=2318.msg50946#msg50946 date=1141826118]
hmmmm... als ik de bovenstaande berichten lees ben ik blij dat ik thee drink ;)
Ik vraag me trouwens wel af waarom de koffie in Oz niet te drinken schijnt te zijn. Geen Douwe Egberts achtige koffie dan? Alleen maar oplosspul?
[/quote]
 
Kan me niet voorstellen dat dat aan gaat slaan........niets is makkelijker dan een zakje (naar eigen keuze :)) in een kopje of theepot te mikken. Waanzin! Je kan je bakkie zo sterk of slap maken als je wilt....en voor echte Thee liefhebbers is er the art of making tea..


1. Use tea from India or Ceylon (Sri Lanka), not China
2. Use a teapot, preferably ceramic
3. Warm the pot over direct heat
4. Tea should be strong - six spoons of leaves per 1 litre
5. Let the leaves move around the pot - no bags or strainers
6. Take the pot to the boiling kettle
7. Stir or shake the pot
8. Drink out of a tall, mug-shaped tea cup
9. Don't add creamy milk
10. Add milk to the tea, not vice versa
11. No sugar!
 
Back
Top