Senseo komt naar u toe deze zomer!

Target verkoopt Uno's voor 59 dollar, werkt hetzelfd als Senseo, pods kosten 9.95 per 18, gister dus een aangeschaft voor vaderdag kado.

Normaal zijn ze bij target 99.00, dus opschieten jongens.

Alice
 
Ik heb die Uno's gezien bij de Target, maar ze zagen er nogal gammel uit. Toen ik er één had opgemaakt kreeg ik hem niet meer dicht :|. Als mij het la niet lukt, dan is het geen goed ding voor ons huishouden :wink:.
 
De senseo is ingepakt en die sturen wij vooruit met de TPG! Wat zakjes Senseo erbij gedaan dus Lin kan aan de koffie in Aus!!! :-D
 
Há!!! Over smaak valt natuurlijk niet te twisten (ik dek me alvast in  :wink:), maar ehhhhh.... Net in N'land geweest en 't ook 's mogen proberen. Naaaaaaaaahhhhhhhhh...... Ik vind het een zielig bakkie hoor!  :-D Wel slimme marketing!

Senseo (Senséo dus, en niet Sènseo, zoals deze meid dacht), of oploskoffie... Geen kwaliteitsverschil. Maar goed, we brouwen er allemaal wat op onze eigen manier van  :up:
 
Hmmm gelukkig verschillen de smaken inderdaad! Oploskoffie is niet mijn ding :wink:. En in zielige bakjes vindt ik ze juist in Australie zo goed... :-o altijd slappe bakkies! :-D

Groetjes Lin
 
Na de Senséo (bij familie) te hebben gebruikt en daarna een gratis te hebben gekregen, kom ik toch wel tot de conclusie dat een gewoon bakkie leut uit en dmv een koffiezet apparaat nog steeds lekker (lekkerst) is. Wij doen de gezete koffie in een (GOEDE) thermoskan en het blijft voor uren goed.
Het rekent uit dat dit goedkoper is dan de pads.
OK voor mensen die niet veel koffie drinken is dit een hele goede uitkomst, dat wel.

Rene
 
@ Lin:  :-D Ja, ik vrees ook meestal het ergste als ik bij andere mensen koffie drink (dan gooi ik er maar veel melk in, dan heeft 't nog wat... ). Maar verders drink ik meestal Espresso, en da's natuurlijk lekker sterk. Thuis hebben we een Supersonisch Apparaat, daar komt orgastische koffie uit! Verwend hoor, ben ik  :crazy:
 
Wat moet ik me bij orgastische koffie voorstellen. Sorry hoor maar ik krijg daar een heel vreemd idee van???
Enneh wat dachten jullie van een overheerlijke scheut wiskhy en schep suiker roeren, dotje slagroom heerlijk een.......irisch coffee.!!!!!!!
Nog even terug komend op de lammetjes pap dat is toch met maizena gemaakt.
Melk aan de kook schepje maizena er door(net zoals je wel eens een bloemkoolpapje maakt) Dat gaf mijn moeder me vroeger altijd.
 
[quote author=robenirma link=topic=2318.msg29580#msg29580 date=1127900880]
Wat moet ik me bij orgastische koffie voorstellen. Sorry hoor maar ik krijg daar een heel vreemd idee van???[/quote]

Dat viel mij ook al op, alleenne ik dorst het niet te vragen.

Enneh wat dachten jullie van een overheerlijke scheut wiskhy en schep suiker roeren, dotje slagroom heerlijk een.......irisch coffee.!!!!!!!
Dan toch maar liever een icecoffee zoals ze ze maken in Oz!!! :happy:

Rene
 
Hi Irma

Getver. Maizena erdoor :-o... :) bij ons was het altijd gewoon een beschuit met boter (veel) en suiker (veel) in een soepbord met warme melk eroverheen :up:

Groetjes
Syl
 
[quote author=robenirma link=topic=2318.msg29588#msg29588 date=1127902321]
Vertel vertel, ken ik niet!!!!
Altijd gek op nieuwe ideen en recepten en natuurlijk proeven!!!!!!
Irma
[/quote]
Wat ik altijd deed, was als volgt (basis recept; te veranderen zoals gewenst);
Sterke (heel sterk) koffie maken en koud laten worden. Een klein beetje in een glas (long drink oid) en aanvullen met melk (of koud water). Suiker, icecream (vanilla vind ik het lekkerste) en een dopje Baccardi (of twee dopjes). Niet te veel drank er in!!!  :drinking:
Zoal gezegd, een basis recept. Ik ben hier vaak mee aan het experimenteren.
Vergeet een lange lepel en ee rietje niet!!!  :up:

Je kan natuurlijk je Sensèo apparaat gebruiken om een grote hoeveelheid basis te maken, maar dat heb ik nog niet gedaan.

Ik hoor wel hoe het ging.

(Ik heb het een keer gedaan met espresso koffie. Kreeg wel een aparte smaak.  :-D )

Rene
 
:-D Dat heeft toch weinig met koffie te maken! Klinkt wel ontzettend lekker!!!!! :up:
 
Vanavond na het eten staat het op het menu hoor icekoffie!!!!!!!!!!!!!
groetjes Irma

Het lijkt me erreg lekker
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2318.msg29621#msg29621 date=1127910961]
Je kunt ook een kaluha met melk nemen  :up: makkelijker en vast net zo lekker!
[/quote]

Kaluha met melk??? Tell me more, please.
 
[quote author=robenirma link=topic=2318.msg29580#msg29580 date=1127900880]
Wat moet ik me bij orgastische koffie voorstellen. Sorry hoor maar ik krijg daar een heel vreemd idee van???

[/quote]

Ja, nou ehhh... gewoon HEEEEEEEL erg lekkere koffie!
 
Misschien een tip die al bekend is maar er bestaat ook een navulbare pad/pod-houder.

kijk op: http://www.melitta.nl/nl/1/2/179/181/

Kun je aussie koffie in doen en blijft betaalbaar.  :-D
Enige nadeel is dat je hem schoon moet maken, maar hij kan in de afwasmachine.

Succes. Huib

O,ja doosje van 2 houders kost hier E 5,99
 
Back
Top