Server en forum migratie voltooid

Hoi Lost

Na een week zoeken is het me gelukt om deze rubriek te vinden.
Sorry maar ik kan er geen wijs uit en mijn interesse in het forum is flink gezakt, van 4 tot 5 keer per dag kijken naar 2 of 3 keer per week.
Ik vind het niet echt overzichtelijk en mis vooral de buttons ongelezen post en nieuwe reacties.
ik denk zelfs dat dit voor mij einde Xp Dite gaat worden.

Sorry maar het zei zo

Groetjes Kees

Ik herken dit wel! En misschien komt het omdat ik al in Australie zit dat de interesse wat minder wordt. Moet eerlijk bekennen dat de reden dat ik nu nog kom is dat we opnieuw de malle molen van een visum aanvraag ingaan. Voorlopig even wat minder Xpdite voor mij en als we kunnen starten misschien weer wat meer.

Chantal
 
Ik hoop dat het voor jullie ( Chantal en Krokkie ) net zoals bij mij gaat: na een paar keer toch alleen maar ff kijken op het forum, en nog niks schrijven, merkte ik dat ik langzaam maar zeker alles weer begon te vinden.

Nog een vraagje aan Lost, of anderen die het al gevonden hebben:
- is er ergens 1 knop waar je reply's vindt in topic waarin je zelf ook hebt geschreven? Dat was waar ik vroeger meestal als eerste in keek. Dat mis ik nog wel.
Ik weet hoe je berichten leest, met vieuw new content maar daarin zie ik niet aan welk topic ik heb deelgenomen.
 
Weet niet of het de beste manier is, maar wanneer je naar rechts boven in gaat (View New Content) dan staan daar alle ongelzen artikelen in. Voor die artikelen staat echter een mapje. Hangt er aan dat mapje een paperclipje met een papiertje, dan is dat een draadje waar jij zelf in het geschreven.

Als er makkelijkere methodes zijn hoor ik het graag, maar dit is de manier waarop ik bij blijf.

Succes
 
Dat van het paperclipje wist ik nog niet, dank je Sacha.
Ik vindt het jammer dat je niet meer alle laatste berichtjes kunt lezen, zoals vroeger helemaal onderaan stond als je erop klikte. Nu zie je wel "todays new content" ofziets, maar dan zie je de onderwerpen en niet meteen de berichtjes. Daardoor lees je minder snel iets, want sommige onderwerpen spreken je niet zo aan.
Dan is het ook nog eens wat klikken extra dan hoe het eerst was. Ben ik nu een zeikerd....? :evil:
 
Nog een tip dan :)

Bij dat mapje staat ook een klein oranje pijltje. Als je daar op klikt ga je direct naar het het laatste ongelezen bericht in een post. Een beetje de "new" functie van het forum in de oude opzet.

Geef toe, bij mij was ook even de moed in de schoenen gezakt, maar ik heb mijn weg weer gelukkig gevonden. Ben een klein beetje gehecht aan mijn digitale sociale leven geworden :rolleyes:
 
Hoi Lost

Het nieuwe forum ziet er goed uit! Ik kan er goed mee uit de voeten maar kom toch een probleempje tegen waar ik nog geen antwoord op gevonden heb. Als er in een topic verwezen wordt naar een eerder bericht van iemand (van voor migratie)kun je deze niet meer vinden.Doe ik iets verkeerd?

Groetjes Mien
 
Helaas werken links die verwijzen naar berichten van het oude forum niet meer. De berichten zijn wel mee verhuisd naar het nieuwe forum, maar hebben een nieuwe link gekregen.
 
En toch...... trekt deze nieuwe layout van het forum me minder :| Misschien is het een combi van factoren, ik weet het niet precies. ( lettertype, indeling,alles is nogal stijfjes )Ben ik de enige die dat heeft? Ik heb zo'n idee van niet want het lijkt alsof er minder gepost wordt dan voorheen, of in ieder geval dat sommige members er minder vaak zijn dan vroeger.
Het is niet erg hoor, ben gewoon beetje aan het zeuren maar ik vind het gewoon jammer.Voorheen verheugde ik me altijd om in te loggen op het forum en berichten te lezen, nu zoek ik het minder.
 
Ik zal binnenkort andere templates installeren zodat je zelf kan kiezen welke layout je gebruikt.
 
Inderdaad is het zo dat ik minder op het forum aanwezig ben nu ik in Oz zit, maar het viel mij ook op dat het minder druk is.
Mensen zijn over het algemeen nogal wars van veranderingen en zeker in het begin is het even zoeken, ben ook nog niet overal achter, zoals de berichten aan de rechterkant "recent status updates" hoe je die openen moet.
Geef het een beetje tijd en als de visum opties weer aantrekken, dan zal het zeker weer drukker worden

groetjes Johan (Pamandgeorge)
 
Inderdaad is het zo dat ik minder op het forum aanwezig ben nu ik in Oz zit, maar het viel mij ook op dat het minder druk is.
Mensen zijn over het algemeen nogal wars van veranderingen en zeker in het begin is het even zoeken, ben ook nog niet overal achter, zoals de berichten aan de rechterkant "recent status updates" hoe je die openen moet.
Geef het een beetje tijd en als de visum opties weer aantrekken, dan zal het zeker weer drukker worden

groetjes Johan (Pamandgeorge)


:grin: :grin: :grin: , Niet zeuren en gewoon meelullen schrijven.....

Jack :evil:
 
Voorheen verheugde ik me altijd om in te loggen op het forum en berichten te lezen, nu zoek ik het minder.

Dat is gewoon omdat jullie je visum nu hebben! :wink: :grin:

Hahaha nee hoor. Ik wil juist nog veel info vinden, wat b.v de things to do zijn voor vertrek... maar ik kan ook nog niet goed omgaan met de nieuwe zoekmachine in deze nieuwe layout.
Maar heb jij het ook niet een beetje Gwen? Ik zal toch niet de enige zijn... <_<
 
:grin: :grin: :grin: , Niet zeuren en gewoon meelullen schrijven.....

Doe ik toch wel, maar net ff minder dan vroeger. Owww, das natuurlijk een van de goede dingen, nu zit ik het forum niet constant vol te l*llen! :p
 
Maar heb jij het ook niet een beetje Gwen? Ik zal toch niet de enige zijn... <_<

Ik ben de laatste tijd wel wat minder op het forum, maar dat komt doordat ik 32 uur stage loop + nog 1 dag pw school heb, en ik het forum niet kan bekijken op mijn stage :lol: Op zich was ik redelijk snel gewend aan de nieuwe lay out
 
Back
Top