Server en forum migratie voltooid

@skippie en Gwen
Kan ik jullie tijdelijke accounts verwijderen nu jullie weer je eigen account kunnen gebruiken?
Hoi Lost, je had je naam weer eer aan gedaan he? :wink:
Je mag mijn "leukhoor" deleten.Ik moet nog steeds heel erg wennen aan dit nieuwe forum, ook mijn persoonlijke berichten vind ik moeilijk in te zien. Maar zal gewoon een kwestie van wennen zijn. Groetjes Ingrid
 
Ben ik de enige die zo'n moeite heeft met deze nieuwe layout?
En echt no affence naar jou toe Lost! Jij deed wat moest.
Maar mijn enthousaisme om op het forum te kijken/lezen/schrijven is erg afgenomen.....
Mijn persoonlijke berichten staat kris kras door elkaar, niet op volgorde van binnenkomst. en geen idee hoe ik het moet aanpassen.
Als ik nu nieuw op het forum kwam dan was dat niet zo'n ramp, maar nu ik totaal op mijn gemakje was hier is omschakelen moeilijk... nu typ ik trouwens ook nog door de smilies heen en dus kan ik niet eens lezen wat ik typ gosiemikke zeg Ik voel me echt een blondje/ nee erger, ik voel me echt dom!
Zal de komende tijd niet zo vaak op het forum te vinden zijn, moet er echt weer zin in krijgen :-(
 
Hoi Lost, je had je naam weer eer aan gedaan he? :wink:
Je mag mijn "leukhoor" deleten.Ik moet nog steeds heel erg wennen aan dit nieuwe forum, ook mijn persoonlijke berichten vind ik moeilijk in te zien. Maar zal gewoon een kwestie van wennen zijn. Groetjes Ingrid


Hoi Lost,
Je mag mijn gwen2 ook deleten.

Maar zou je me alsjeblieft uit kunnen leggen hoe ik de berichten in topics van oud naar nieuw kan laten lopen, ipv andersom??

groetjes!
 
Looking nice!!! Vind die flashy lay out wel vet.

Alhoewel ik ook nog ff mn weg moet vinden, mar das altijd met die die veranderen waar je aan gewend bent.
 
Het begint wat te wennen.
Lost: er zijn een aantal links die nog niet echt werken.. als je bijv. op 'view new content' klikt en vervolgens klik je na het eerste berichtje op volgende, krijg je een fout melding. Ook had ik het gevoel dat er berichtjes misten (tenzij het door de fout melding fout ging).
Ook als je boven in van bijv. XPdite naar Dit Forum gaat, staat daar XPdite.net tussen. Die of soms ook andere mappen die tussen XPdite en doelmap instaan geven vaak een foutmelding.

EDIT:
Er gaat ook nog iets fout met gelezen berichten. Als je zelf een bericht plaatst of je leest een nieuw bericht, dan zal beschouwt het forum het niet als 'gelezen'. Dit is irritant want nu moet je dus nog zeker zijn van dat je alles gelezen hebt en dan zlef op de knop drukken 'mark all read'(oid). Zou je dit kunnen aanpassen??
 
Tip voor iedereen:
Ga naar 'view new content' en klik vervolgens op 'mark all read' (oid). Vervolgens worden al je berichten aangestreept als 'gelezen'. Vervolgens zul je ook zien dat je mappen allemaal 'vaag' worden. En zodra ze dan weer donker worden, staat er 1 (of meerdere) nieuwe berichtjes in. Het werkt dus net zo als op het oude forum. Dit is veel overzichtelijker. Wel mis ik nog steeds die laatste 5 nieuwe berichten onderaan..
EDIT: het werkt nog niet zoals het zou moeten...
 
Hoi Lost,

Even wennen, maar wel mooi hoor! Heeft altijd even tijd nodig en dan gaat het weer als vanzelf.
Mocht je nog een keer tijd hebben (yeah, right) , dan zou het fijn zijn als je naar de foto in je profiel kunt kijken. Het lukt niet een foto te uploaden (een avatar gaat wel). Iets met rechten of serverpad ofzo?

@AlieNL: goeie tip, van dat mark all as read, ik wist echt niet meer wat nieuw was en wat niet.

dank en groeten,
Laurens
 
Ben ik de enige die zo'n moeite heeft met deze nieuwe layout?
[...]
Mijn persoonlijke berichten staat kris kras door elkaar, niet op volgorde van binnenkomst. en geen idee hoe ik het moet aanpassen.
Als ik nu nieuw op het forum kwam dan was dat niet zo'n ramp, maar nu ik totaal op mijn gemakje was hier is omschakelen moeilijk... nu typ ik trouwens ook nog door de smilies heen en dus kan ik niet eens lezen wat ik typ gosiemikke zeg Ik voel me echt een blondje/ nee erger, ik voel me echt dom!
De nieuwe layout zal voor de meesten wel even wennen zijn. Raar dat jouw persoonlijke berichten door elkaar staan. Bij mij staan ze gewoon gesorteerd op datum. Ik zal eens kijken of ik kan zien wat er aan de hand is. Als je het scherm van de smileys opent, moet je die zelf weer sluiten door op het kruisje te klikken.

Maar zou je me alsjeblieft uit kunnen leggen hoe ik de berichten in topics van oud naar nieuw kan laten lopen, ipv andersom??
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zal kijken of ik wat meer informatie hierover kan krijgen.

Lost: er zijn een aantal links die nog niet echt werken.. als je bijv. op 'view new content' klikt en vervolgens klik je na het eerste berichtje op volgende, krijg je een fout melding. Ook had ik het gevoel dat er berichtjes misten (tenzij het door de fout melding fout ging).
Ook als je boven in van bijv. XPdite naar Dit Forum gaat, staat daar XPdite.net tussen. Die of soms ook andere mappen die tussen XPdite en doelmap instaan geven vaak een foutmelding.

EDIT:
Er gaat ook nog iets fout met gelezen berichten. Als je zelf een bericht plaatst of je leest een nieuw bericht, dan zal beschouwt het forum het niet als 'gelezen'. Dit is irritant want nu moet je dus nog zeker zijn van dat je alles gelezen hebt en dan zlef op de knop drukken 'mark all read'(oid). Zou je dit kunnen aanpassen??
Ik dacht de foutmeldingen verholpen te hebben als je op de map tussen XPdite en doelmap klikt. Zou je dit nog eens willen testen, want bij mij werkt het nu.

Ik zal kijken of ik het probleem met gelezen/ongelezen kan repliceren. Ik kom hier nog op terug.

EDIT: het werkt nog niet zoals het zou moeten...
Bedoel je hiermee het probleem wat je in je eerdere bericht had vermeld of een nieuw probleem?

Mocht je nog een keer tijd hebben (yeah, right) , dan zou het fijn zijn als je nar de foto in je profiel kunt kijken. Het lukt niet een foto te uploaden (een avatar gaat wel). Iets met rechten of serverpad ofzo?
Ik zal het probleem aan mijn lijstje toevoegen en er naar kijken.
 
Hoe kan ik trouwens meerdere quotes in 1 bericht krijgen (1 quote lukt nog wel.. maar meerdere niet)? Zoals jij hebt gedaan.

Dus nu maar even antw zonder quotes: het klikken tussen de doelmappen werkt nu.
Antwoord op je volgende vraag: ik herhaalde dat wat in het vorige berichtje stond. Ik had nm eerst de ene getypt, toen de andere en toen pas opgemerkt dat het nog niet helemaal goed functioneerde.. vandaar dat ik beide berichtjes toen heb aangepast.
 
Om meerdere berichten te quoten, klik je op de knop 'MultiQuote' naast alle berichten die je wil quoten en vervolgens klik je op 'Reply'.
 
@skippie:
Ik weet nu waarom je persoonlijke berichten kris-kras door elkaar staan en weet hoe ik het probleem kan verhelpen. Over een paar dagen zou het opgelost moeten zijn. Ik hou je op de hoogte.

@alieNL:
Ik heb meer informatie omtrent een van de problemen die je hebt gemeld. Als je alle berichten in een rubriek hebt gelezen en terug gaat naar the forumindex, dan geeft het forumicoon nog steeds aan dat het betreffende forum ongelezen berichten heeft. Dit is een bug die gemeld is en waar hopelijk snel een oplossing voor beschikbaar is.
 
hey lost,

je hebt prachtig werk gedaan, maar ik heb er toch ook moeite mee...

Ik moet mezelf wat dwingen ermee bezig te zijn, maar dat ga ik wel doen, want ik heb al zo veel interessante opgestoken op dit forum!

Ik geef niet op :up:
 
Hoi nesje,

Dank je wel. Ik ben me er van bewust dat het voor iedereen even wennen is, ik moet zelf ook wennen. Hou vol want uiteindelijk is het de moeite zeker waard.
 
@skippie:
Het probleem dat je persoonlijke berichten kris-kras door elkaar staan zou nu verholpen moeten zijn.
 
Hee Louw, en anderen of course,

ik heb een vraag. En ik weet dat het kan, want heb het anderen al wel voor elkaar zien krijgen :lol:
HOE kun je met het nieuwe forum een bericht waarin al gequote is, helemaal quoten.
Als ik op Reply druk in een berichtje waar een quote in staat, krijg ik alleen wat diegene onder die quote heeft getypt. Niet die eerste quote er al bij.
Nu zag ik in sommige topics toch meerdere quotes in elkaar (met allemaal kleurtjes, roze en groen geloof ik).
Please explain.
 
Dat zijn waarschijnlijk berichten van voor de migratie. Op het moment haalt het forum automatisch oude quotes uit je gequote bericht om de berichten wat overzichtelijker te maken zag ik. Dit is een standaard instelling die ik best kan veranderen. Ik zal er dit weekend even naar kijken.
 
Hoi Louw,

Aah dat kan natuurlijk ook, van het oude forum.
Ik vond het altijd wel handig om het hele bericht, inclusief quote, te kunnen quoten.
Als je dat niet wil, kun je zelf altijd nog de oude qoute uit je berichtje halen.
Het heeft geen haast hoor, maar zou wel super fijn vinden als het veranderd kan worden.
Top Lost :cheer:
 
Back
Top