Server en forum migratie voltooid

Hoi Louw,

I almost feel sorry for you, je zal wel helemaal tureluurs worden! En ik heb ook een vraag... voor later. Misschien is het trouwens al ergens gevraagd, maar ik heb het nog niet gezien...; zijn alle berichten mee verhuisd? Als ik mijn/iemands allereerste berichten zou willen zien, hangen die dan nog ergens?

That's all :)

Fijn weekend - of wat er van overblijft :smile:.

Cheers,

Ireen
 
Hoi Ireen,

Ja hoor, alle berichten zijn mee verhuisd. N.a.v. jouw bericht ben ik even gaan zoeken, maar als je iemands berichten opvraagt laat het forum standaard alleen de berichten van het afgelopen jaar zien. Ik ga even uitzoeken hoe ik dat kan veranderen.
 
[...] als je bijv. op 'view new content' klikt [...] had ik het gevoel dat er berichtjes misten

'View new content' laat inderdaad niet altijd alle ongelezen berichten zien. Het lijkt een bug die ondertussen gemeld is. Hopelijk wordt dit euvel snel verholpen. Ik gebruik nu vaak 'Today's active content' (onderaan de index onder de lijst met rubrieken): http://forum.xpdite.net/index.php?app=core&module=search&do=active
 
Hoi Lost

Na een week zoeken is het me gelukt om deze rubriek te vinden.
Sorry maar ik kan er geen wijs uit en mijn interesse in het forum is flink gezakt, van 4 tot 5 keer per dag kijken naar 2 of 3 keer per week.
Ik vind het niet echt overzichtelijk en mis vooral de buttons ongelezen post en nieuwe reacties.
ik denk zelfs dat dit voor mij einde Xp Dite gaat worden.

Sorry maar het zei zo

Groetjes Kees
 
Hoi Kees,

Toegegeven, de layout is wat moderner maar de lijst met rubrieken op de indexpagina van het forum is echt niet veranderd hoor.

Jammer om te horen dat door het veranderen van forumsoftware je interesse is afgenomen. Persoonlijk vind ik dat het meer om de mensen gaat die hier komen en hun verhalen delen, dan de software waarmee die verhalen gepubliceerd worden. Natuurlijk is het even wennen, dat begrijp ik best maar als je even door de zure appel bijt dan zie je hopelijk ook de positieve kanten en de nieuwe mogelijkheden. De link met ongelezen berichten is er nog steeds (View New Content op de voorpagina) en je kunt zelf in je profiel aangeven of die link je ongelezen berichten sinds je laatste bezoek moet weergeven of alle ongelezen berichten.

Ik hoop dat je nog even volhoudt en over een aantal weken wat meer gewend bent. Ik zal binnenkort ook andere templates installeren zodat je zelf een template kunt kiezen die je prettig vindt.
 
Prachtig nieuw forum Lost!!!
afro.gif
Vooral de wysiwyg editors zijn een uitkomst.

Daarmee is het forum veel moderner en gebruikersvriendelijker geworden dan de vorige versie.

Ok, het is even wennen om alles weer te vinden, maar dat komt helemaal goed.

Het is eigenlijk net als verhuizen van Nederland naar Australie; in het begin even wennen dan lekker genieten.
grin.gif


Well done mate!
 
Hoi Lost

Na een week zoeken is het me gelukt om deze rubriek te vinden.
Sorry maar ik kan er geen wijs uit en mijn interesse in het forum is flink gezakt, van 4 tot 5 keer per dag kijken naar 2 of 3 keer per week.
Ik vind het niet echt overzichtelijk en mis vooral de buttons ongelezen post en nieuwe reacties.
ik denk zelfs dat dit voor mij einde Xp Dite gaat worden.

Sorry maar het zei zo

Groetjes Kees

Is het zo erg Kees??
Het is even zoeken, ok dat is waar, maar ik kan alles al weer vinden hoor..
Bijt nog even door :up: je raakt wel gewend!
 
'View new content' laat inderdaad niet altijd alle ongelezen berichten zien. Het lijkt een bug die ondertussen gemeld is. Hopelijk wordt dit euvel snel verholpen. Ik gebruik nu vaak 'Today's active content' (onderaan de index onder de lijst met rubrieken): http://forum.xpdite.net/index.php?app=core&module=search&do=active

Dat is idd een goede. Die werkt perfect.

Trouwens: als je tegenwoordig een bericht gelezen hebt, wordt hij wel licht van kleur, maar dit trekt niet door naar de bovenliggende mappen. Maar goed, met today's active content lees je zeker alle berichten die gepost zijn, dus dat vind ik wel een uitkomst.
 
Hoi Lost

Na een week zoeken is het me gelukt om deze rubriek te vinden.
Sorry maar ik kan er geen wijs uit en mijn interesse in het forum is flink gezakt, van 4 tot 5 keer per dag kijken naar 2 of 3 keer per week.
Ik vind het niet echt overzichtelijk en mis vooral de buttons ongelezen post en nieuwe reacties.
ik denk zelfs dat dit voor mij einde Xp Dite gaat worden.

Sorry maar het zei zo

Groetjes Kees


Is het zo erg Kees??
Het is even zoeken, ok dat is waar, maar ik kan alles al weer vinden hoor..
Bijt nog even door :up: je raakt wel gewend!

Hey multiquoten lukt :clap2:

Nee, zonder gekheid. Kees, hoe vaker je op het forum zit hoe makkelijker het weer wordt. Het was/is even wennen maar je zult merken dat als je er even voor gaat zitten en je de trucjes rond de 'foutjes' weet dat het dan net zo makkelijk gaat als eerst. Het zal de komende tijd alleen nog maar beter worden gok ik (als de kleine onregelmatigheden er uit worden gehaald). Dus zet alsjeblieft nog even door en je zult zien dat het binnen een week gaat als vanouds.
Succes!!
 
Hoi Lost

Na een week zoeken is het me gelukt om deze rubriek te vinden.
Sorry maar ik kan er geen wijs uit en mijn interesse in het forum is flink gezakt, van 4 tot 5 keer per dag kijken naar 2 of 3 keer per week.
Ik vind het niet echt overzichtelijk en mis vooral de buttons ongelezen post en nieuwe reacties.
ik denk zelfs dat dit voor mij einde Xp Dite gaat worden.

Sorry maar het zei zo

Groetjes Kees

hee krokkie, ik dacht precies hetzelfde!! In het begin. Komt omdat ik misschien niet zo goed ben ik computers, en ik had niet verwacht dat ik het weer leuk zou vinden. ik heb het een week genegeerd en had er geen zin meer in. Maar ik heb het forum echt hard nodig, dus ik moest wel verder kijken dan mijn neus lang was/is.
Nu ben ik bijna nhelemaal op de hoogte van hoe het werkt en dat ging veel sneller dan ik had gedacht!
Dus probeer het evemtjes en ben niet bang om iets te vragen als je het niet snapt. Dat deed ik ook, en ik geef er niks om als ik als een dom blondje over kom, zo lang ik het maar daarna weet.

Succes , je went er echt aan! En sneller dan je denkt. :up:
 
'View new content' laat inderdaad niet altijd alle ongelezen berichten zien. Het lijkt een bug die ondertussen gemeld is. Hopelijk wordt dit euvel snel verholpen. Ik gebruik nu vaak 'Today's active content' (onderaan de index onder de lijst met rubrieken): http://forum.xpdite.net/index.php?app=core&module=search&do=active
Oh fijn ! Die zocht ik nog.
 
Hey multiquoten lukt :clap2:

Dat is niet de multi quote die ik zoek :grin:
Ik bedoel dat ik zeg maar in mijn quote jouw hele bericht zou willen, dus incl mijn bericht, en die van kees, die jij hebt gequoted hebt..
Dat lukt volgens mij nog niet...
 
Dat is niet de multi quote die ik zoek :grin:
Ik bedoel dat ik zeg maar in mijn quote jouw hele bericht zou willen, dus incl mijn bericht, en die van kees, die jij hebt gequoted hebt..
Dat lukt volgens mij nog niet...

Nee, volgens mij kan dat ook niet (tenzij je misschien zelf knipt en plakt..) Dat is allemaal nog van de oude site.
 
Nee, volgens mij kan dat ook niet (tenzij je misschien zelf knipt en plakt..) Dat is allemaal nog van de oude site.
Dat is niet de multi quote die ik zoek :grin:
Ik bedoel dat ik zeg maar in mijn quote jouw hele bericht zou willen, dus incl mijn bericht, en die van kees, die jij hebt gequoted hebt..
Dat lukt volgens mij nog niet...
Oh fijn ! Die zocht ik nog.

Even zien wat voor resultaat dit oplevert.. maa rik heb weinig goede hoop...
 
Dat is idd een goede. Die werkt perfect.

Trouwens: als je tegenwoordig een bericht gelezen hebt, wordt hij wel licht van kleur, maar dit trekt niet door naar de bovenliggende mappen. Maar goed, met today's active content lees je zeker alle berichten die gepost zijn, dus dat vind ik wel een uitkomst.

Dit is inderdaad een bug die gemeld is en hopelijk snel wordt opgelost.

Hey multiquoten lukt :clap2:

Dat is niet de multi quote die ik zoek :grin:
Ik bedoel dat ik zeg maar in mijn quote jouw hele bericht zou willen, dus incl mijn bericht, en die van kees, die jij hebt gequoted hebt..
Dat lukt volgens mij nog niet...

Quotes in quotes zijn vanaf nu ook weer mogelijk.
 
Dat is idd een goede. Die werkt perfect.

Trouwens: als je tegenwoordig een bericht gelezen hebt, wordt hij wel licht van kleur, maar dit trekt niet door naar de bovenliggende mappen. Maar goed, met today's active content lees je zeker alle berichten die gepost zijn, dus dat vind ik wel een uitkomst.

Dit is inderdaad een bug die gemeld is en hopelijk snel wordt opgelost.

Hey multiquoten lukt :clap2:

Dat is niet de multi quote die ik zoek :grin:
Ik bedoel dat ik zeg maar in mijn quote jouw hele bericht zou willen, dus incl mijn bericht, en die van kees, die jij hebt gequoted hebt..
Dat lukt volgens mij nog niet...

Quotes in quotes zijn vanaf nu ook weer mogelijk.

Ja?
 
Back
Top