Rene-L
XPdite Sponsor
Hi Syl,
Toen ik er een jaar geleden was, hadden de meeste benzinestations niet de mogelijkheid om een bedrag van méér dan een dollar op de reclame (prijs opgaaf) borden te zetten. Dat werd gewoon gedaan met een stuk plakband om de 1 dollar+ aan te geven.
Dus Nederland is niet het enige land waar de prijzen de pan uit gerezen zijn.
[quote author=Syl link=topic=2462.msg28928#msg28928 date=1127469573]
en gewoon even uit nieuwsgierigheid....
[/quote]
Het lijkt mij tamelijk vanzelfsprekend (Kan het HARTSTIKKE FOUT hebben natuurlijk) want er zijn méér electriciens en automonteurs dan hartchirurgen.
Persoonlijk zou ik liever een automonteur of draadjestrekker zijn, dan chirurg (ben niet zo stressbestendig). Ik ben nl maar een doodgewone typmiep achter een computer.
Rene
Toen ik er een jaar geleden was, hadden de meeste benzinestations niet de mogelijkheid om een bedrag van méér dan een dollar op de reclame (prijs opgaaf) borden te zetten. Dat werd gewoon gedaan met een stuk plakband om de 1 dollar+ aan te geven.
Dus Nederland is niet het enige land waar de prijzen de pan uit gerezen zijn.
[quote author=Syl link=topic=2462.msg28928#msg28928 date=1127469573]
en gewoon even uit nieuwsgierigheid....
.....huh??? vertel eens????Let wel, ze doen minder moeilijk en zijn vriendelijker tegen een hartchirurg dan een automonteur of draadjestrekker (elektricien).
[/quote]
Het lijkt mij tamelijk vanzelfsprekend (Kan het HARTSTIKKE FOUT hebben natuurlijk) want er zijn méér electriciens en automonteurs dan hartchirurgen.
Persoonlijk zou ik liever een automonteur of draadjestrekker zijn, dan chirurg (ben niet zo stressbestendig). Ik ben nl maar een doodgewone typmiep achter een computer.
Rene