sponsorship gevonden?

Ik zou het bedrijf alvast de sponsorship aanvraag laten doen, en zelf nog even wachten op de Remark. Als ze inderdaad langzaam zijn, wat in Australië vaak het geval is, dan kan het zo maar eens zijn dat de remark terug komt op het zelfde moment, of mss zelfs voordat hun zaken in gang gezet hebben. En dan weet je pas echt wat je beste optie is.
 
De vraag is, ken je het bedrijf? Want als ik goed gelezen heb, is dit contact alleen over afstand (lees email) gegaan. En wat al eerder genoemd is in dit draadje, als het lastig wordt, dan haken ze af......oeps ik wil niet al te negatief overkomen.
Kijk wij hadden ook zoiets met onze sponsor, maar omdat Max daar al werkte kon hij het daar oplossen. En klaar. Als ze geen gegevens willen overleggen, tja dan weet ik het ook even niet. Dat is wel de typische versie, ze willen je altijd helpen, zeker als ze er zelf ook beter van worden, maar als ze veel en vaak privé info aan moeten leveren, dan haken ze af. Jammer.
Wacht even op de remark is mijn advies, daarna verder kijken. Misschien moet het gewoon even allemaal inzinken bij ze en komen ze alsnog over de brug. Het heeft tijd nodig. En ik weet dat jullie daar niet zo'n zin in hebben, maar zo werkt het nou eenmaal. Even terug naar nul en opnieuw beginnen. Vol goede moed, succes!
 
Bedankt iedereen voor het meedenken. Maar dingen lopen toch weer anders. De re-mark is binnen en deze is positief !!!! Yeah!! Cijfers nu:
Listening 9.0

Reading 7.5

Writing 7.0

Speaking 7.0

OVERALL BAND SCORE: 7.5
We gieten er nu eerst een stevige borrel in!
 
Back
Top