stand van zaken januari 2008 aanvragers

Van harte gefeliciteerd Marcel en familie!
Heerlijke dag om te vliegen, 1 april!
Veel geluk,
Marja

He Marcel,

Van harte gefeliciteerd met je visum.  :up: Toppie hoor.
Eindelijk zicht dat je uit je zomerhuisje kan. Is het nu niet koud in dat hok?
Hier is het momenteel in Sydney (Woy Woy Bay wonen wij nu) ook niet meer zo warm.
23 graden en regen, van het weekend was het 44 graden.
Succes met de laatste voorbereidingen.
En voor je het weet is het zo 1 april en sta je op schiphol. Tijd vliegt........

Het is goed warm te krijgen in het hok.
We hebben het geluk dat het een nieuw huisje is en van alle gemakken voorzien.
Maar we zijn blij dat we nu eindelijk gaan.

22 feb reis ik naar Berlijn, zodat ik maandag 23 feb de stickers in ons pasporten kan laten plakken.

En dan reizen we 1 april naar Melbourne, waar we dan uiteraard 2 april aankomen.
Dan overnachten we in het Formule1 hotel op het vliegveld, zodat we op 3 april verder vliegen naar Hobart.

Daar staat een Ford XR6 te wachten, en hebben we een app. gehuurd voor de eerste 2 weken.

In die 2 weken hopen we een auto te kopen en een huurhuis te bemachtigen.
Maar dat hoefd niet direct, want we willen eerst na de eerste 2 weken, nog een week of 2 het eiland rond trekken, en wie weet wel wat langer.

Cheers

He Marcel,

Das lekker met die kou dat alles goed geisoleerd is in je vakantiehut.
Lekker hoor even bij komen van het emigratie avontuur door het eiland te verkennen.
Wij hebben in twee weken alles geregeld, maar we zatten dan ook bij verre fam. van mij
in huis en de eerste week hebben we het rijbewijs omgezet, auto gekocht, verzekeringen
afgesloten en de omgeving een beetje verkend en de tweede week op huizenjacht gegaan.
En de derde week moest Johan al beginnen met zijn nieuwe baan, waar hij het erg naar zijn
zin  heeft.
Succes met alles en ik blijf je wel volgen via het forum.
Gr. Ingrid

Back