StaVaZa K & L

Gefeliciteerd!! Ik denk dat jullie in (xpdite)recordtime een permanent visum hebben behaald!!
afro.gif
afro.gif
Petje af!!

Gefeliciteerd met jullie visum! Geniet nu maar van de laatste voorbereidingen :)

YEAH!!!!!!!! Zie nu pas dat jullie hem hebben!!!!!!

Super tof, super super snelllllllll!!!!

Geniet liefs, Betty en Ro

Wow, jullie zijn echt als een stelletje 'jekko's' door de procedure heen gegaan (geen wereld book of record ;-) ) Maar super gefeliciteerd!! Enojoy your stay in November!!

Allen! We leven nog een beetje in een roes, maar we beginnen steeds meer te wennen aan het idee dat we straks een vakantie gaan vieren met een verblijfsvergunning. En dat in een land waar Laura nog nooit is geweest. Heb ook nog niet vaak op vakantie een bankrekening geopend. Het wordt allemaal steeds concreter en het leuke is: we krijgen er ook steeds meer zin in! :D

We zouden dit weekend naar Berlijn gaan voor de sticker, maar alsnog besloten om die paar honderd euro extra toch maar in de vakantie te stoppen. Komt met 8 weken nu ook wel erg dichtbij!

Dank voor alle felicitaties! :up:

@Martens73 Hebben jullie al wat op het oog in de omgeving byron? Houd me maar op de hoogte, want ik vind het stiekem hele leuke ideeën!

Het is inmiddels een tijdje geleden dat we op het forum te vinden waren. In 2011/2012 hebben we 3 maanden rondgereisd door Australië, zwanger van ons eerste kindje en die verrassing voor thuis hebben we bewaard tot we terugkwamen in februari. In oktober 2013 is ons 2e kindje geboren en de drukte van de afgelopen 2 jaar hebben ervoor gezorgd dat we, ondanks ons visum, nog niet naar Australië zijn afgereisd. De plannen zijn er nog en mogelijk vertrekken we volgend jaar na de Nederlands zomer. We zijn de afgelopen jaren wel steeds naar huisjes in Sydney aan het kijken. Leuk om al die tijd te blijven dromen!

We zijn benieuwd hoe het iedereen vergaat inmiddels!

He Kimhoo, maar eens even teruggelezen. Zo snel je in het begin ging, en nu nog in Nederland. Huis inmiddels wel verkocht? Moet je nu als je vertrekt voor de kinderen nog een visum aanvragen? Hopelijk wordt uitstel geen afstel voor jullie!

Back