stavaza nesje

@ nesje:

Psst: Ze zijn in Nederland daarom reageerden ze vannacht niet. ;-) We hebben ze gisteravond nog gezien en gesproken. :up:

oei, kan even niet volgen! :|

Ik bedoelde dat de mensen van AITSL nog niet geantwoord hebben.

Bedoel jij Rob misschien? Die bedoelde ik niet hoor. Zou fijn zijn als hij ook antwoord, maar ik weet dat hij het heel druk heeft. :wink:

vanmorgen wel antwoord :cry:

Dear Ms Springael
With regard to the AITSL skills assessment, if you submit an application it will be assessed against the stated criteria which can be found in the Application Guide on our website. Applicants must meet all of the assessment criteria in order to obtain a successful skills assessment outcome. This assessment process is entirely independent.
As you are aware, for this assessment applicants must have completed at least 4 years of higher education level study which results in a qualification/qualifications comparable to the educational criterion of this assessment. A three year qualification will not meet the 4 year study requirement even if the qualification is comparable to the educational level of an Australian bachelor degree.

dit antwoord is zeer duidelijk. Dit is dus ook geen optie.

Studeren zal het zijn.

Wat je eigenlijk al wist! Maar dan kun je het in ieder geval van je lijstje schrappen!
Hopelijk is 30 juni een mooie dag voor jullie! :up:

He, balen! :|

Toch begreep ik het heel anders in die eerste email van hun, hoor? Maarja, nu weet je het zeker! Je moet dus echt een 4 jarige opleiding hebben gevolgd! Keuze is nu nog een jaartje naar school, of niet? :huh:

Keep smiling, we'll get there! Betty :smile:

Jeetje Nesje, wat balen voor je. En het blijft vreemd dat ze allemaal wat anders doen.

Ik zal voor je meeduimen dat het er na 30 juni weer een stuk beter uitziet voor je!

Groet,
Annemarie

Jakkie, balen joh! :cry:
Maar nu heb je wel duidelijkheid, vanaf September aan de studie?

(en ja, ik bedoelde Rob, sorry, te snel gelezen.... :oops:)

Das niet leuk nee.... had gedacht dat je de assesment wel kon doen, mar goed, nu weet je dat je heel die moeite niet hoeft te doen.
In plaats daarvan moet je jaren studeren in Oz , duurt langer maar is wel leuker!

Je had zelf nog geen hoge verwachtingen daarover gehad he?want vlgs mij had je al een negatief antwoord verwacht. Maar goed dat je het i.i.g nog hebt nagevraagd.

Is het zeker dat de nieuwe lijst op 30 juni komt?

:cry: boehoehoehoe...

Mijn job staat er op maar mijn skills assessment staat erop... dat is zoals een kind een ijsje voor de neus houden en dan zeggen dat het niet mag snoepen!!!!!!!!

Waarom kan niemand mij vertellen hoe het in orde moet komen?????????

Studeren ok, maar wat als het er dan niet meer op staat als de studie voorbij is... dan is het ook over en ou!!

moet toch een andere oplossing zijn...waarom vind ik ze dan niet!!!!!!!!!!

:angry:

Waarschijnlijk een hele domme opmerking en je hebt het waarschijnlijk al lang onderzocht, maar is dit iets?

http://www.ervaringscertificaat.nl/

Een kennis hoefde daarna alleen en afstudeer scriptie te schrijven en hij had zijn HBO diploma.
Het is maar een idee.....

Nou Nesje,

Gaat lekker allemaal zie ik. Balen zeg. :oops:
Maar zoals we laatst al tegen elkaar zeiden, waar een wil is.... :evil:
Schouders eronder meid, we zijn niet voor een gat te vangen!

Marie

Waarschijnlijk een hele domme opmerking en je hebt het waarschijnlijk al lang onderzocht, maar is dit iets?

http://www.ervaringscertificaat.nl/

Een kennis hoefde daarna alleen en afstudeer scriptie te schrijven en hij had zijn HBO diploma.
Het is maar een idee.....

Hier heb ik nog nooit van gehoord! Dat ga ik vast en zeker even uitzoeken!

bedankt :up:

Nou Nesje,

Gaat lekker allemaal zie ik. Balen zeg. :oops:
Maar zoals we laatst al tegen elkaar zeiden, waar een wil is.... :evil:
Schouders eronder meid, we zijn niet voor een gat te vangen!

Marie

ja marie, het is ons niet makkelijk gegund hé :-(

ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af waarom ik toch zo graag wil gaan ... maar de wil blijft en gaat niet weg, hoe moeilijker ze het maken hoe harder ik ga zoeken naar een oplossing!

Wij zijn taai en ons krijgen ze niet zo maar klein hé Marie! ze weten niet wat ze missen die aussies :lol:

Wij zijn taai en ons krijgen ze niet zo maar klein hé Marie! ze weten niet wat ze missen die aussies :lol:

Ja maar de Belgen weten wel wat ze missen! Die Belgen spelen denk ik onder een hoedje met de government van Australia om jou in Grobbendonk te houden :evil:

Ja maar de Belgen weten wel wat ze missen! Die Belgen spelen denk ik onder een hoedje met de government van Australia om jou in Grobbendonk te houden :evil:

Daar ga ik eens induiken! :think:
Zijn Grobbendonk en Tilburg "zustergemeenten" dan? :crazy:
Nesje, ze spelen onder één hoedje! :naughty:

Hej Nesje! Ze roepen je :lol:

http://forum.xpdite.net/topic/10750-montessori-job-margaret-river/page__pid__157093__st__0&#entry157093

Back