stavaza nesje

hey steven,

mijn beroep stond inderdaad op de voorlopige lijst, maar dat wil nog niks zeggen natuurlijk.

Al kan ik nog wel verschillende kanten uit binnen de education sector, dus als er daar beroepen van op staan moet het wel lukken.

:up: maar!

hoi Nesje..

Heb je de link voor mij van waar je het hebt gelezen over education and permanent residence?. Ik dacht namelijk dat de regels zo worden gewijzigd dat je na het afmaken van een studie 18 maanden de tijd krijgt om een baan te vinden dat op de SOL staat, maar dat je niet meer automatisch de aanvraag voor een PR kunt doen...

gr. Marcia

@ Marcia,

Dat vroeg ik me dus ook af, of deze regel zal veranderen, maar daar stond niks van en ik heb nog gegoogeld maar kon verder niks vinden.

Maar ik denk dat ze willen bedoelen dat je dus nog enkel in aanmerking komt als je beroep op de nieuwe SOL staat.

Ik hou het allemaal erg goed in de gaten. Wanneer ik meer weet laat ik het zeker weten.

@ Marie : nog nieuws????????

Hoop zo Nesje dat dit een goeie koninginnedag zal worden! Ik denk er al vaak aan, nog een paar daagjes en dan weten sommige hoe het zal gaan voor een PR visum. Zo spannend!Ik ga meteen s'avonds (ben de dag zelf druk in de weer op de koninginnemarkt )kijken op Xpdite wat de uitslag zal zijn.
Ik duim heel erg met jullie en alle anderen mee! :up: :up: :up: :up: :up:

Hey Marie,

ik blijven voor jullie :up: . zou super zijn als we jullie deze zomer al kunnen komen bezoeken!

Ik kijk bijna elke dag op allerlei sites om up to date te blijven, spannend :lol:

mercie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die van mij ook :lol: wil er niet aan denken als het er niet op staat... :|

we zien wel... :w00t:

Hoi, hoi,

Ook ik duim voor je hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik er een heel goed gevoel bij heb, komt helemaal goed! :up:

:smile: Betty

morgenavond (vrijdag) moet de nieuwe sol op de site van de Diac staan!!! kan niet anders!!
wink.gif

My thumbs are still up Nesje!!
afro.gif
afro.gif
afro.gif

Hai Nesje,

Hoe staan de zaken ervoor?!
Je bent nog steeds welkom hoor in juli! We zouden het leuk vinden om jullie weer een keer te zien!
Als het in jullie reisschema past natuurlijk.... :up:

Groetjes Willeke.

Hey Willeke,

Alles is nog steeds zeer onzeker :cry:

De geruchten die rond gaan ivm student visum zijn ook niet echt positief :|

De nieuwe SOL is er nog steeds niet :|

er is nog een optie, kijk eens in mijn post "business opstarten, wat zijn de mogelijkheden"

We willen jullie SUPER graag komen bezoeken in juli!!! Dat zou echt heel tof zijn!

stuur je misschien een PM met jullie rechtstreekse contactgegevens, zodat we zeker kunnen afspreken!

Wanneer vertrekken juliie of zijn jullie al weg?
grtjes ines

Back