Steeds meer Nederlanders emigreren

[quote author=claudia en pascal link=topic=5962.msg76275#msg76275 date=1165046058]

wij gaan emigreren omdat we genoeg hebben van de constante veranderingen hier
[/quote]

en dus ga je naar een ander land aan de andere kant van de wereld?  :up:

Oké, waarom wij gaan emigreren: :p

-tja, eigenlijk in de eerste plaats omdat ik heimwee kreeg na de tweede vakantie en de tweede keer eigenlijk niet eens naar Holland terug wilde. Ik voel me in Australië gewoon op zijn plek, een soort thuiskomen. Maar dat lees ik wel meer, dat mensen dat voelen.
-wij willen heel graag in een engelssprekend land wonen. Oké, dan kun je naar andere landen, maar ja, ivm het voorgaande kiezen wij dus heel gemakkelijk voor Australië.
-het is een schitterend land met veel ruimte, ruimdenkende mensen, goede mentaliteit.
maar ook dat zijn dingen die iedereen hier wel weet.
-en we gaan voor het avontuur! Ik heb hier heel sterk zoiets van: is dit alles? Ik wil meer van de wereld zien! Nu, dat gaan we volgend jaar doen!
Ondertussen hebben we besloten in augustus te vertrekken, ben benieuwd hoe winter in Australië is.... :smile:
Vast warmer dan hier, good for me, ik ben een verschrikkelijke koukleum :grin:

Nou, dat waren zo ongeveer onze redenen om te vertrekken.
Onze familie zegt steeds: waarom zou je anders willen als je het goed hebt? Tja, we hebben het hier goed, maar we willen wel wat anders. Lastig om dat steeds uit te moeten leggen. Ben ondertussen maar gestopt.
Ze zullen wel zien dat we echt gaan.

Back