Stefan en Marijn aan de sunnycoast

stefmar

Member
Eindelijk hebben we dan een Visum!!!!! 

Helaas nog niet voor Australie, maar wel voor Nieuwzeeland.

Omdat het allemaal zo lang duurt en omdat Marijn en ik (stefan) na 11 september 2009 :| geen werk meer hebben, hebben we vorige week dinsdag een WHV voor Nieuwzeeland aangevraagd. Tot onze verbazing hadden we de vrijdag erna al een email met VISA APPROVED !  :up:

Dat hadden we nooit verwacht dat dat zo snel ging, maar gelukkig hebben we nu dus iets om naar uit te kijken. We hebben dus ook meteen een vlucht  :plane: geboekt:

Vertrek: Amsterdam 15/10/2009 12:00
Aankomst: Kuala Lumpur 16/10/2009 06:05
Vertrek: Kuala Lumpur 16/10/2009 21:10
Aankomst: Auckland 17/10/2009 12:20
Vertrek: Auckland 17/10/2009 14:10
Aankomst: Christchurch 17/10/2009 15:30

Zoals je ziet hebben we lekker 15 uur in Kuala Lumpur. Kunnen we mooi ff de petronas towers bekijken en nog wat andere leuke dingen bekijken in die stad.
Daarna vliegen we met een stop in auckland naar Christchurch. Dit omdat we daar bij vrienden van onze ouders op een boerderij willen gaan werken. Maar natuurlijk gaan we daar ook nog lekker wat leuke dingen doen. Genoeg te zien daar volgens mij.

Voor ons komt het dus allemaal snel dicht bij! Nu nog even 3,5 weken werken. Daarna 1 maandje vakantie in Nederland en dan het moment waar niemand eigenlijk op zit te wachten. Het afscheid. Helaas hoort dat er ook allemaal bij...

Zodra we meer weten van waar we precies heen gaan en als we een australisch visum hebben melden we het natuurlijk hier, maar we zijn ook op onze weblog te volgen: http://www.marijnenstefan.blogspot.com

Dat is super goed nieuws! Kan jullie avontuur toch al een beetje beginnen, al is het dan in NZ. :wink:
Geniet nog van de tijd die je hebt in Nederland want het zal er heel snel zijn.
Veel succes! :up:

Wat een goed idee :grin: Gaaf dat jullie je visum voor NZ hebben,. gaat snel he. Ikzelf heb ook 15 uur in Kuala Lumpur. Ik heb lekker het airside transit hotel geboekt. Kan ik lekker even slapen in een kamer met een bed en wellicht nog even sporten en de sauna in... Ik hoef niet eens de douane door of mn bagage te halen. Heerlijk!
Geniet ervan :up:

[quote author=Catkin link=topic=10326.msg145414#msg145414 date=1250704533]
Wat een goed idee :grin: [/quote]

van jou gepikt inderdaad :D hopelijk slapen wij een beetje in het vliegtuig. Ik wil namelijk wel graag wakker genoeg zijn om kuala lumpur in te trekken.....

Ik wens jullie een vlucht zonder turbulentie, huilen kinderen, spugende volwassenen en andere dingen die je wakker houden...!

ghe, ghe, ghe Sasha  :lol:

Gefeliciteerd met jullie visum en succes de laatste weekjes... das al lekker aftellen  :wink:

Even een kleine Update: nog maar 5 weken en 5 dagen!!! :up:

We hebben allebei nog een week te werken. Dat duurt dus niet lang meer. Mijn (stefan) chef heeft gevraagd of ik nog een weekje langer wil blijven, maar of ik dat doe weet ik nog niet.

We hebben zo lang uitgekeken naar dit moment, maar ondaks dat komt het nu toch wel heel erg snel dichter bij allemaal. :?
Gisteren bij een oud reisgenoot van Marijn geweest. Die wil in 2010 naar NieuwZeeland emigreren en die had nog wat adresjes voor ons om onze tijd in NZ te kunnen doorbrengen.

Veel mensen vragen ons wat we gaan doen als we eenmaal in NZ aankomen, wat we dan allemaal geregeld hebben. Dan moet ik ze vertellen dat we nog helemaal niets geregeld hebben en dat we wel zien waar we terrecht komen.
Dan worden we raar aangekeken. "Kan dat dan zomaar, en waar slaap je dan."  :| Natuurlijk hebben we wel wat adresjes hier en daar waar we terrecht kunnen en die we als nieuw adres op gaan geven. Maar we zijn van plan lekker vrij die kant op te gaan en daar wat backpacken en te werken. Zolang we ons spaargeld wat we voor australie hebben gespaard maar niet op hoeven aan NZ vinden wij alles goed.

Tot zo ver ff een kleine update.

Groetjes,
Stefan

Dat is ook een beetje mijn idee. Ik heb wel wat ideeen, maar nog niks geregeld. Heerlijk toch om de vrijheid te hebben...
Jullie gaan wel al lekker snel. Beter zeg!!!!

Zo.... dat schiet al lekker op! Helemaal als je eerst nog "even" naar NZ gaat...
Nog even weekje door bikkelen op het werk en dan zit het er op!!

Groeten,

Leon en Chantal

Wat een goed idee i.d.d zoals Femke! En is niet echt een straf om naar New-Zealand te gaan he
Jullie zullen het nu wel super druk hebben, zo kort nog maar voor vertrek. Zijn jullie van plan om alles al geregeld te hebben zodat jullie niet meer terug naar NL hoeven voordat je naar Oz gaat?
Ik heb jullie al toegevoegd als volger op ons weblog  :up:

Echt super druk zijn we nog niet.
We hebben het geluk dat we niet ons huis hoeven te verkopen oid.
Aangezien we op de boven verdieping van mijn ouderlijk huis wonen laten we daar een hoop spullen achter. bijna al onze huisraad blijft daar staan, maar de dingen die we naar australie willen hebben pakken we in in dozen en die sturen we later op. Komende weken gaan we uitzoeken wat we precies op willen sturen en hoe we dit gaan versturen.

Laatste dingetjes die we nog moeten regelen zijn natuurlijk een dik afscheidfeest  :balloons: en alle weekenden zitten vol met afspraakjes hier en daar. dus we hebben het straks nog wel druk genoeg.

Groetjes

[move] :dance:VISUM GRANTED :dance:[/move]

JAJAJJAJAJJAAAAAAA  :dancing: :dancing: :balloons: :balloons2: :balloons2:

Zit ik vanmorgen lekker aan de  :coffee: worden we gebeld door annoniem nummer:

"Hallo met Rob Breumelhof Ik ff denken, Rob.... Uhhhh.... OWJA, Uit australie. !!!!

Jullie visum is GRANTED!!!  Ook voor Rob onverwacht want die had al een tijdje niets gehoord, maar nu kunnen we dus meteen naar australie, ipv eerst naar nieuwzeeland. Maar omdat we daar wat familie gaan bezoeken gaan we daar toch eerst heen!

MORGEN DUS FLINK FEESTJE MET DE BBQ!!!!  :cheers: :drink: :drink: :cheers:

[quote author=stefmar link=topic=10326.msg146809#msg146809 date=1253258768]

Jullie visum is GRANTED!!!  Ook voor Rob onverwacht want die had al een tijdje niets gehoord, maar nu kunnen we dus meteen naar australie, ipv eerst naar nieuwzeeland. Maar omdat we daar wat familie gaan bezoeken gaan we daar toch eerst heen!

MORGEN DUS FLINK FEESTJE MET DE BBQ!!!!  :cheers: :drink: :drink: :cheers:
[/quote]

Sjeeee gaaf, GEFELICITEERD!!!! Jullie hadden een 176 of 175 en CSL he?
Ga je ons maar lekker jalours maken morgen.....  :cry:  :wink:

Zo! Das lekker nieuws!!! Dat wordt morgen een rondje op julie kosten... haha! ;-)

Gefeliciteerd!!!  :up: :up: :grin:

Groeten,

Leon en Chantal

Back